Электр энергетикадағы ғылыми-техникалық мәселелер

Байдилдина Айжан Толеубековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәннің пәні қазіргі экономика жағдайында электр энергетикасының кең ауқымды мәселелерін және халық шаруашылығында тиімді энергия үнемдеу технологияларын қолдану жолдарын қарастыру болып табылады. Пән энергетиканың қазіргі жағдайы, болашағы мен мәселелері, отын-энергетикалық ресурстарды пайдалану, түрлерін, оларды өндіру және түрлендіру әдістерін жан-жақты қарастырады. Өндірісті, тұтынуды және энергияны үнемдеуді математикалық модельдеуге үлкен мән беріледі.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Электрмен қамтамасыз ету жүйелерін жобалау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • диссертациялық жұмысты орындау үшін қажетті ғылыми зерттеу әдістемесі саласындағы құзыреттерді меңгеру
Міндет
  • - теорияларды талдау және құру әдістерін оқу; - ғылыми зерттеу тақырыбын, оның мақсатын, пәні мен міндеттерін қою дағдыларын меңгеру; - шешімдерге, тапсырмаларға гипотеза қоя білу және оларды тексеру әдістерін қолдана білу; - эксперименттер жүргізу және олардың нәтижелерін өңдеу теориясын оқу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасының принциптерін білу және электр энергетикасында ұтымды техникалық шешімдерді әзірлеу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білім мен түсінікті және мәселелерді жаңа және бейтаныс тәсілдермен шешу қабілетін зерттеу саласына қатысты кеңірек (көп пәндік) контексте қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Білімді біріктіру, күрделі мәселелерді шешу және өз білімі мен пайымдауларын пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті ескере отырып, ғылыми-техникалық дамудың ағымдағы аспектілеріне негізделген пайымдауларды тұжырымдау қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Зерттеу әдістемесі саласындағы өзекті мәселелерді тұжырымдап, талқылап, нақтылай білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жоғары дербестік дәрежесімен оқуды жалғастыру үшін қажетті зерттеу әдістемесі бойынша дағдыларға ие болыңыз
Оқыту әдістері

Тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың ішінде студенттерді білімді іздеу мен басқаруға, өз бетінше есеп шығару тәжірибесін меңгеруге ықпал ететін

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Ғылыми мәселелерді әзірлеу және шешу 0-100
Эмпирикалық зерттеу әдістері
Ауызша сұрау
1-ші межелік бақылау
2  рейтинг Гипотеза ғылыми танымның нысаны ретінде. 0-100
Гипотетикалық-дедуктивті әдіс
Ауызша сұрау
2-ші межелік бақылау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Магистранттардың жетістіктерін бағалау саясаты академиялық адалдық, талаптар бірлігі, объективтілік пен әділдік, ашықтық пен транспаренттілік принциптеріне негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылау тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апталар) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді меңгеру сапасына қарай 0-ден 100%-ға дейін балл қойылады. Қойылған сұраққа толық, жан-жақты жауап беріледі, объект туралы саналы білімдердің жиынтығы көрсетіледі, тақырыптың негізгі ережелері тұжырымды түрде ашылады; жауапта ашылатын ұғымдардың, теориялардың, құбылыстардың мәнін көрсететін нақты құрылым, логикалық жүйелілік көрсетіледі. Объекті туралы білім оны түсіну аясында берілген ғылым жүйесінде және пәнаралық байланыстарда көрсетіледі. Жауабы әдеби тілде ғылыми тұрғыда айтылады. Жауап беру барысында студент өз бетінше түзететін ұғымдарды анықтауда кемшіліктер болуы мүмкін. Қойылған сұраққа толық, бірақ жеткіліксіз дәйекті жауап беріледі, бірақ сонымен бірге маңызды және маңызды емес белгілерді және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау мүмкіндігі көрсетіледі. Жауап логикалық және ғылыми терминдерде C+ 70-74 көрсетілген. Негізгі ұғымдарды анықтауда 1-2 қате жіберілуі мүмкін, оны оқушы өз бетімен түзету қиынға соғады Анықтамалардағы елеулі қателермен сұрақ тақырыбы бойынша шашыраңқы білімді білдіретін толық емес жауап берілді. Бөлшектену және қисынсыз ұсыну бар. Студент бұл ұғымның, теорияның, құбылыстың пәннің басқа объектілерімен байланысын түсінбейді. Тұсаукесердің қорытындылары, ерекшелігі және дәлелдері жоқ. Сөйлеу сауатсыз. Мұғалімнің қосымша және нақтылайтын сұрақтары студенттің тек қойылған сұраққа ғана емес, сонымен қатар пәндер бойынша басқа сұрақтарға да жауабын түзетуге әкелмейді. Пәннің негізгі сұрақтары бойынша жауаптар алынған жоқ
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Ғылыми мәселе
  • Ғылыми зерттеулердегі эксперимент
  • Ғылыми зерттеулердегі өлшемдер
  • Гипотеза және индуктивті зерттеу әдістері
  • Гипотезаларды тексеру және растау әдістері
  • Заңдар және олардың ғылыми зерттеулердегі рөлі
  • Талдау және теорияларды құру әдістері
  • Теориялық білімді математикаландыру
Негізгі әдебиет
  • Бут, W.C. Зерттеу: Қаламгер жазушылар үшін он алты сабақ. / В.К.Бут, Г.Д.Коломб, Д.М.Уильямс. — М.: Флинта, Наука, 2017 ж.
  • Гоберман, В.А. Ғылыми зерттеу технологиясы – әдістер, модельдер, бағалаулар: Прок. жәрдемақы. - 2-ші басылым. стереотип / В.А.Гоберман, А.А.Гоберман. — М.: МГУЛ, 2013 ж.
  • Степин, В.С. Ғылыми танымның әдістері / В.С. Степин, А.Н. Елсупов. - М .: Жоғары мектеп, 2011 ж.
Қосымша әдебиеттер
  • Ануфриев, А.Ф. Ғылыми зерттеулер: Прок. жәрдемақы /А. Ф.Ануфриев, А.Н.Асаул, Г.А.Кускова. — М.: Лира, 2014 ж.