Автомобиль жолдарын күтіп ұстаудағы жаңа технологиялар
Сипаттама: Жолдарды, жол құрылыстарын және бөлінген белдеулерді күту, тұрақты пайда болатын ұсақ зақымдардың алдын алу және жою, қозғалыс қауіпсіздігін ұйымдастыру және қамтамасыз ету, сондай-ақ жолды қысқы ұстау және көгалдандыру бойынша жұмыстар кешенін орындауда заманауи технологиялар мен инновациялық тәсілдер қарастырылады.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Жалпы тордық автомобиль жолдары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәнді оқыту мақсаты: магистрлерде кәсіби қызметте автомобиль жолдарын жөндеу және күтіп ұстау бойынша жұмыстарды ұйымдастырудың жаңа технологиялары мен инновациялық әдістерін практикалық қолдану үшін қажетті білім, білік және дағды қалыптастыру.
Міндет
- Пәнді оқытудың міндеттері: жол-жөндеу, күтіп-ұстау жұмыстарының кешенін жоспарлау, техникалық-экономикалық негіздеу және ұйымдастыру әдістерін меңгеру; - жол шаруашылығы ұйымдарының өндірістік-техникалық қызметінде жолдар мен көшелерді жөндеу және күтіп ұстаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдануды үйрену.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- ғылыми-зерттеу, педагогикалық және өндірістік қызмет барысында мақсаттар жасау және міндеттерді шешу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - теориялық және эксперименттік зерттеу барысында алынған нәтижелерді өңдеу және талдау; - кәсіби қызметте инновациялық бағыттағы терең теориялық және практикалық білімді қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, объектілерді жөндеу және күтіп ұстау ерекшеліктері, қолданылатын материалдардың қасиеттері; - ғылыми баяндамалар мен мақалаларды сауатты жаза білу; - материалдарды, құрылымдар мен технологияларды таңдауға табиғи-климаттық жағдайлардың әсері.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - топта жұмыс істеуге қажетті коммуникативтік қабілеттерін дамыту; - ғылымның, техниканың және технологияның инновациялық жетістіктерінің бағытын таңдау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- - нысандарды жөндеу және күтіп ұстау үшін бастапқы деректерді анықтау бойынша іздестіру, патенттік зерттеулер жүргізу; - автомобиль жолдарын күтіп ұстау және жөндеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін, жолдар мен көшелерді күтіп ұстау және жөндеудің қазіргі заманғы технологияларын білу; - жол элементтері үшін материалдарды таңдау және олардың физикалық-механикалық сипаттамаларын айқындау; - өндірістік процестің жаңа технологиялық процестерін игеру; - өндірістік процесті ұйымдастырудың күнтізбелік графиктерін құру, жөндеу учаскесіндегі технологиялық процестердің ауысымдық графиктерін әзірлеу.
Оқыту әдістері
Іздестіру-зерттеу (оқу үдерісіндегі дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | № 1 практикалық жұмыс | 0-100 |
№ 2 практикалық жұмыс | ||
№ 3 практикалық жұмыс | ||
№ 4 практикалық жұмыс | ||
2 рейтинг | № 5 практикалық жұмыс | 0-100 |
№ 6 практикалық жұмыс | ||
№ 7 практикалық жұмыс | ||
№ 8 практикалық жұмыс | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау мәселелері бойынша әңгімелесу | - жүйелік теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді; | - күшті теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді; | - таяз теориялық білімді, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігін көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді; | - пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның логикасы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады. |
Емтихандық блок | - емтиханда жүйелі теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді және емтихан билетінің барлық үш сұрағына тамаша жауап береді. | - емтиханда ол мықты теориялық білімді көрсетеді, емтихан билетінің ұсынылған сұрақтарының мәнін қисынды және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, тақырыптарды еркін меңгергендігін көрсетеді; | - емтиханда таяз теориялық білім, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігі, бірақ көлемнің кемінде 50% - ы көрсетіледі; | - тақырыптың теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, тақырыпты нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен презентация дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, қателіктер жібереді. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
- Автомобиль жолдарының көліктік-пайдалану жағдайына қойылатын талаптар
- Автомобильдердің және табиғи факторлардың жолға әсері және қозғалыс шарттары
- Автомобиль жолдарында деформациялар және бұзылу түрлерінің пайда болу себептері
- Жол жамылғылары мен төсемелерінде деформациясының пайда болуының негізгі себептері
- Пайдалану процесінде автомобиль жолдарының деформациялану және бұзылу түрлері
- Автомобиль жолдарының негізгі көліктік-пайдалану сипаттамаларының өзгеру заңдылықтары
- Автомобиль жолдарының көліктік-пайдалану көрсеткіштерін анықтау және бағалау әдістері
- Автомобиль жолдарын диагностикалаудың мақсаты мен міндеттері
- Жұмыстың сапасын арттырудағы заманауи технологиялардың рөлі
- Автомобиль жолдарының қазіргі жағдайы
- "Дортранснавигация"кешенін пайдалана отырып, автомобиль жолдарын күтіп ұстау бойынша жұмыстарды автоматты басқаруды пайдалану
- Автомобиль жолдарын күтіп ұстау технологиясы
- Автомобиль жолдарын жөндеу жұмыстарының технологиясы
- Жолдардың жарықшақтануын ескерту үшін Prefs жүйесі
Негізгі әдебиет
- 1. Эксплутация автомобильных дорог: учебное пособие для автодорожных вузов / А.К. Киялбаев, С.Н. Киялбай – Москва-Алматы: МАДО, КазАДИ, 2017. – 342 с. 2. Строительство автомобильных дорог: учебник / коллектив авторов; под ред. В.В. Ушакова и В.М. Ольховикова. – М. : КНОРУС, 2013. – 576 с. 3. Говердовская Л.Г. Инновационные технологии в дорожной отрасли [Электронный ресурс]: учебное пособие/ Говердовская Л.Г.— Электрон. текстовые данные. — Самара: Самарский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2014. — 166 c.— Режим доступа: http://www.iprbookshop.ru/29787. – ЭБС «IPRbooks»
Қосымша әдебиеттер
- 4 Справочная энциклопедия дорожника. Том II. Ремонт и содержание автомобильных дорог /Под. ред. А.П. Васильева –М.: Транспорт, 2004. 5 Справочник дорожного мастера. Строительство, эксплуатация и ремонт автомобильных дорог. – М.: Инфра-Инженерия, 2005. 6 Диагностика автомобильных дорог: Учебно-методическое пособие / И.И. Леонович, С.В. Богданович. – Минск: БНТУ, 2012. – 226 с. 7 Эксплуатация автомобильных дорог, т.1-2.: учебник для студентов высш. учеб. заведений /А.П. Васильев – М.: Издательский центр «Академия», 2010 –320 с. 8 Е РК 8.04-01-2011. Сборник Е2. «Земляные работы. Вып. 1. Механизированные и ручные земляные работы». Издание официальное. Агентство Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства. Астана 2011 – 491с. 9 Е РК 8.04-01-2011. Сборник Е17. «Строительство автомобильных дорог». Издание официальное. Агентство Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства. Астана 2011 – 200 с.