АКТ саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу және сараптау
Сипаттама: Пән АКТ саласындағы фундаменталды және қолданбалы ғылыми зерттеулер мен эксперименталды әзірлемелерге, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын сараптауды ұйымдастыру және жүргізу үдерістеріне қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Ғылыми гранттарды алуға арналған зерттеу тақырыбы бойынша өтінімдер жазудың тәжірибелік дағдылары, АКТ саласындағы жобаларды ғылыми-техникалық талдау және сараптау дағдылары дамиды.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Машиналық оқыту және деректерді талдау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Подготовка докторанта к составлению пакета необходимой конкурсной документации и формирование понимания алгоритма проведения процедуры экспертизы проекта
Міндет
- Приобретение докторантами теоретических знаний в области экспертизы научных проектов и практических навыков по составлению пакета необходимой конкурсной документации
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- основ организации и проведения экспертизы проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- уметь составлять пакета необходимой конкурсной документации для подачи заявки на финансируемый конкурс
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- навыки составления пакета необходимой конкурсной документации для подачи заявки на финансируемый конкурс
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- уметь работать в команде при реализации проектов, в том числе и международных
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- уметь формулировать конкурентоспособные идеи и инновационные задачи, применять нестандартные методы для их реализации
Оқыту әдістері
Технология научно-исследовательской деятельности
Технология учебно-исследовательской деятельности
Коммуникативные технологии (дискуссии, пресс-конференция, мозговой штурм, учебные дебаты и пр.)
Информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные) технологии
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Изучение правил организации конкурсов | 0-100 |
Изучение состава и содержания требуемой документации | ||
Проектный менеджмент – как вид управленческой деятельности | ||
2 рейтинг | Составление заявки на конкурс – актуальность, цель, новизна, значимость, используемые методы | 0-100 |
Составление заявки на конкурс – календарный план, исследовательская группа, ожидаемые результаты проекта | ||
Оценка заявок по критериям конкурсного отбора | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Конкурсы, финансируемые государством
- Правовая база конкурсного финансирования
- Состав конкурсной документации
- Квалификационные требования, предъявляемые к потенциальным исполнителям
- Требования к форме и содержанию заявки на участие в конкурсе на грантовое финансирование
- Факторы и признаки научно-технической результативности НИР
- Экспертиза НИР
- ИС центра научно-технической экспертизы
Негізгі әдебиет
- Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларына сараптаманы ұйымдастыру және өткізу қағидалары. Сайт Әдiлет: http://adilet.zan.kz/rus
- https://is.ncste.kz/
Қосымша әдебиеттер
- Смирнов С.А. Оценка результативности научных исследований и формы коммерциализации их результатов. Новосибирский ГУ экономики и управления «НИНХ»