Технологиялық машиналарды және жабдықтарды жетілдіру

Гурьянов Георгий Александрович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Ғылыми, өнертапқыштық және жобалау-конструкторлық аспектілердегі технологиялық машиналар мен жабдықтар, құрастырудың ғылыми принциптері, жұмыс істеу сипаттамалары мен параметрлерін жақсарту әдістері мен тәсілдері, жұмыс процестері мен жұмыс жабдықтарын жетілдіру, элементтердің инновациялық конструктивтік шешімдері, олардың дамуының перспективалық бағыттары, конструкциялаудың озық тәсілдері мен әдістері, машина параметрлерін негіздеу үшін ғылыми теорияларды алу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Жаңа техниканы ғылыми зерттеулердің негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 75
СӨЖ 30
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Осы пәнді оқу мақсаты, студенттердің ұтымды және инновациялық бастапқы тәуелсіз іздеу TM облысы мен дағдылары мен ғылыми және инженерлік ой күрделі, ғылыми-техникалық және жобалау тапсырмаларын, дамытуды және жетілдіруді шешу туралы ғылыми және кәсіби білім терең жүйесін кешенді дамыту болып табылады ғылыми және ғылыми-техникалық ТМ және Қ шешімдері, жобалау, құру және жетілдіру, табиғаттың білім қазіргі ғылыми әдістерін мүмкіндіктерін түсіну қалыптастыру және нақты техникалық және технологиялық нәтижелері үшін ғылыми жаратылыстану бейініндегі проблемаларды шешу үшін қажетті деңгейде оларды меңгеру.
Міндет
  • Пәннің жалпы мақсаты - үздік, техникалық, экономикалық және басқа да көрсеткіштерге жету үшін, ТМ және Қ тәуелсіз ғылыми және инженерлік зерттеулер, әзірлеу, құру, жетілдіру, іріктеу, ұтымды пайдалану және техникалық қызмет көрсету бойынша студенттерді оқыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім және ТМ және Қ озық оқулықтар деңгейіне сәйкес, сондай-ақ пәннің бірінші кезекке білімін құру және жетілдіру бойынша ақпарат пен материалдар жүйелі түсіну; TM зерттеулер мен Қ. жақсарту тұрғысында идеялар қолдану және дамыту өзіндік үшін негіз немесе мүмкіндігін қамтамасыз ету
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ТМ және Қ құру және жетілдіру үшін кәсіби көзқарас үшін білімі мен түсінігін қолдану; алға қоюға және идеялар қорғауға, ТМ және Қ дамыту және жетілдіру мәселелерін шешуге, сондай-ақ, олар біледі түсіну және кең (немесе пәнаралық) жаңа немесе таныс ортада олардың білімі мен түсінігін қолдану қабілеті көрініс дағдылары мен құзыреттері, кең контекстте.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Идеялар қалыптастыру қиындықтарды жеңе отырып, әлеуметтік ТМ және Қ құру және жетілдіруге байланысты өзекті мәселелері бойынша толық емес немесе шектеулі деректерге негізделген, пайымдаулар жасауға және тұжырымдау ТМ және O дамыту және жетілдіру бойынша білім мен ақпаратты жинау, жүйелеу және түсіндіру қабілеті және этикалық жауапкершілік.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ақпаратты, ойларды, мәселелерді, шешімдерді және тұжырымдамаларды құру, жаңарту және ТМ және Қ, сондай-ақ олардың негізінде аудиторлардың бақылау (диалог) және (монолог) оқшаулау сұрақтары бойынша түсінікті әрі қайшылықсыз жеткізу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғылыми-зерттеу контекстінде идеяларды дамыту немесе қолдану кезiнде ерекшелігін танытуға үшін қажетті дағдылар, және тәуелсіздік, автономия және өзін-өзі реттеу дәрежесі жоғары мамандығы бойынша қосымша білім беруді іске асыру.
Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Машиналар мен жабдықтарды жетілдірудің техникалық деңгейі мен бағыттары
  • Машиналар мен жабдықтарды жетілдіру бағыттарын таңдау және қажеттілігін негіздеу
  • Машиналар мен жабдықтарды жетілдіру процесін жүзеге асырудың жалпы тәсілдері және ассоциациялар әдісі
  • Машиналарды жасау және жобалаудың жалпы әдістерін машиналар мен жабдықтарды жетілдіру кезінде қолдану
  • Машиналар мен жабдықтарды жетілдіру кезінде ойлауды белсендіру
  • Жаңа идеялар мен шешімдерді іздеу құралдары: жалпы іздеу әдістері
  • Жаңа идеялар мен шешімдерді іздеу құралдары: эвристикалық әдістер
  • СДМ және О жетілдіру кезінде тиімді ойлау әдістерін қолдану тәжірибесі
  • СДМ және О жетілдіру кезінде тиімді ойлау әдістерін қолдану тәжірибесі
  • Әмбебап танымның әдістерін СДМ және О жетілдіру кезінде психикалық белсенділікті күшейту әдістерін қолдану тәжірибесі
  • СДM және О жетілдіру кезінде жаңа идеялар мен шешімдерді іздеудің жалпы әдістерін қолдану тәжірибесі
  • СДM және O жетілдіру кезінде жаңа техникалық шешімдерді іздеу үшін эвристикалық әдістерді қолдану тәжірибесі
  • Дөрекі ұнтақтауға арналған станоктар (ұсатқыштар) мысалында СДМ және O жетілдіру процестерін зерттеу
  • Ұсақ ұнтақтау станоктары (диірмендері) мысалында СДМ және O жетілдіру процестерін зерттеу
  • Тегістеу материалдарының сапасының негізгі сипаттамалары және олардың тегістеу жабдықтарын жетілдіру процесіне әсері
Негізгі әдебиет
  • 1) Бауман В.А., Клушанцев Б.В., Мартынов В.Д., «Механическое оборудование предприятий строительных материалов, изделий и конструкций». Учебник для строительных ВУЗов. – 2-ое издание, переработанное М., «Машиностроение», 2011. 2) Гурьянов Г.А. Машины и оборудование для измельчения и сортировки строительных материалов: Учебное пособие Усть-Каменогорск, ВКГТУ. – 2006. – 190 с. 3) Гурьянов Г.А. Расчеты строительных и дорожных машин: Учеб. пособие. - Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2010. – 274 с. 4) Дорожно-строительные машины и комплексы: Учебник для вузов. / В.И. Баловнев и др. / Под общ. ред. В.И. Баловнева. – Москва-Омск.: Изд-во СибАДИ, 2001. – 528 с.Дроздов Н.Е., Журавлев М.И. Механическое оборудование заводов сборного железобетона. – М.: Стройиздат, 1975. 5) Кузин Э.Н., Щеблыкин Е.П. Примеры расчетов и графический материал по строительным машинам: Уч. пособие. М.: ВЗИИТ. 2009. 116 с. 6) Кузнецова В.Н., Завьялов А.М. Оптимизация формы рабочих органов землеройных машин: монография. – Омск: Изд-во СибАДИ.: Наука, 2008. 7) Мартынов В.Д. и др. Строительные машины и монтажное оборудование: Учебник для студентов вузов по спец. «Подъемно-транспортные, строительные, дорожные машины и оборудование» / В.Д. Мартынов и др. – М.: Машиностроение, 2010. – 352 с. 8) Мартынов В.Д., Сергеев В.П. Строительные машины. – М.: Высшая школа, 2000. 9) Машины строительного производства: учебное пособие / И. А. Недорезов, А. Г. Савельев. – М.: МГТУ, 2010. 10) Пермяков В.Б. и др. Технологические машины и комплексы в дорожном строительстве. Омск. Изд-во СибАДИ, 2007 г. 440 с. 11) Сапожников М.Я. Механическое оборудование предприятий строительных материалов, изделий и конструкций. – М.: Высшая школа, 2001. 12) Строительные машины. Справочник: В2 т. Под общ. Ред. Э.Н. Кузина – 5-е изд., перераб.- М.: Машиностроение, 2011.-496 с. :ил. 13) Транспортно-технологические машины и комплексы (производственная и техническая эксплуатация): Учебное пособие / В.Б. Пермяков, В.И Иванов, С.В. Мельник и др.; Под общ. редакцией В.Б. Пермякова. – Омск: Изд-во СибАДИ, 2007.