Жылыту, желдету, кондиционерлеу

Дуйсембаева Гульнур Сеитхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Өндірістік желдету, жылыту және кондиционерлеу жүйелерін жобалау және пайдалану, сондай-ақ қалыпты атмосфералық жағдайларды және жұмыс орнындағы ауа тазалығының талап етілетін дәрежесін құру және қамтамасыз ету саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастырады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Жылумассасының алмасуы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Оқу пәнін игерудің мақсаттары: студенттердің сумен жабдықтау, жылыту, желдету, ғимараттарды энергия үнемдеу, ғимараттардағы ауаны баптау, сондай - ақ елді мекендердегі және өнеркәсіптік кәсіпорындардағы сумен жабдықтау, жылумен жабдықтау жүйелерінің ерекшеліктері, жұмыс режимдері және есептеу әдістері туралы практикалық білімдерін дамыту болып табылады.
Міндет
  • Курстың міндеттері нақты инженерлік жүйелерді құру бойынша кәсіби қасиеттерді, практикалық дағдыларды және зияткерлік дағдыларды қалыптастыру болып табылады
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Теоретические основы отопительно-вентиляционной техники; методы построения термодинамических процессов; циклы установок кондиционирования и вентиляции и основные положения их расчета.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Определять параметры и состав воздуха внутри помещений; решать задачи с применением аналитического, эмпирического, графического и численного методов, для влияния на тепло влажностный технологический режим производств и зданий.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Кәсіпорындар мен объектілердің әртүрлі топтары үшін, сондай-ақ әртүрлі климаттық жағдайлар үшін желдету және ауа баптау қондырғыларын таңдауда қолданбалы есептерді есептеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жылыту, желдету, ауа баптау жүйелерін жобалау мен есептеуде қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды қолдану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жылыту, желдету, ауа баптау жүйелерін басқару, реттеу және пайдалану дағдыларына ие болу
Оқыту әдістері

1. Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық формада жүргізілуі керек. Оқушылардың білімді іздестіруге және басқаруға, есептерді өз бетінше шешуге тәжірибе жинауға қатысуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың ішінде мыналарды атап өткен жөн: - проблемалық және жобалық-бағытталған оқыту технологиясы; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, ми шабуылы, пікірсайыс және басқа белсенді нысандар мен әдістер); - жағдай әдісі (жағдайды талдау); - студенттер іскерлік, рөлдік, имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиясы; - ақпараттық және коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан оқыту) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе дәріс және пәннің мақсаты
  • Ауаның қасиеттері және оның күйінің өзгеру процестері
  • Ғимараттардың жылулық жағдайлары
  • Жылыту жүйелерінің классификациясы
  • Су жылыту жүйелері
  • Су жылыту жүйелерi
  • Теплоснабжение
  • Основы вентиляции
  • Желдетудің негізгі түрлері
  • Желдету жүйелерінің негізгі жабдықтары
  • Ауа кондиционерлеу жүйелерінің түрлері
  • Ауа баптау жүйелерін орнату
  • Кондиционерлеу қондырғыларын реттеу
  • Монтаждау жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі әдістері
  • Жылу жүйелерін пайдалану
Негізгі әдебиет
  • 1. Фокин, С.В. Системы отопления, вентиляции и кондиционирования зданий: устройство, монтаж и эксплуатация (для спо) / С.В. Фокин, О.Н. Шпортько. - М.: КноРус, 2018. - 152 c. СП РК 2.04-01-2017 Строительная климотология
  • 1. В.Н. Богословский, А.Н. Сканави, Отопление: учебник для вузов.-М.: Стройиздат, 1991.-735с. Внутренние санитарно-технические устройства: справочник проектировщика. Ч.1. Отопление/Под ред. И.Г.Староверова и Ю.И.Шиллера. - М.: Стройиздат. - 1990. Богословский В.Н. Строительная теплофизика: Учебник для вузов. — 2-е изд. — М.: Высшая школа, 1982.
  • Копьев С. Ф., Качанов Н, Ф. Основы теплоснабжения и вентиляции. Учебник. М., Стройиздат, 2009, 228 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Нестеренко А. В. Основы термодинамических расчетов вентиляции. Учеб. Пособие. 3-е изд., доп. М., «Высшая школа», 2009, 460 с.
  • СТРОИТЕЛЬНЫЕ НОРМЫ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН СН РК 4.02-01-2011