Ғылыми зерттеулер әдістемесі

Баталов Юрий Васильевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курста ғылыми-зерттеу қызметінің ұғымдары мен ерекшеліктерін анықтауға басты назар аударылады; ғылыми зерттеудің жалпы әдіснамасы қарастырылады; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістері зерттеледі; әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу практикасында қолдану.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Менеджмент

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Қалыптастыру кешені білім, білік және дағдыларды дербес даярлау, ғылыми есептер мен ғылыми жұмыстарды жазудың
Міндет
  • Алуға негізгі білім саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Меңгеру ерекшеліктері басқару ғылыми ұжымдар.
  • изучить технологию организации и проведения научных исследований
  • научиться работать с массивами научной информации
  • изучить методологические основы и методы проведения научных исследований
  • освоить особенности управления научными коллективами
  • ознакомиться с технологией подготовки и оформления научных отчетов, статей, докладов, диссертаций
  • освоить навыки научных дискуссий и публичных выступлений
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Біледі технологиясын ұйымдастыру және ғылыми зерттеулер жүргізу, түсінеді, әдіснамалық негіздері мен әдістерін, ғылыми зерттеулер жүргізу. «Ғылыми зерттеулер әдіснамасы» пәнін оқу кезіндегі алған білімдер, ептілік және дағдылар бітіру жұмысын жазу кезінде өте қажет.
  • понимает методологические основы и методы проведения научных исследований
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Жұмыс істейді массивтермен жұмыс істеу ғылыми ақпарат, қабілетті өз бетінше дайындауға және ресімдеуге ғылыми есептер, статеи, баяндамалар, диссертация
  • способен самостоятельно подготовить и оформить научные отчеты, статей, доклады, диссертации
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Қалыптастырады пайымдаулар саласындағы әдіснамалық негіздері мен әдістерін, ғылыми зерттеулер жүргізу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Пайдаланады, коммуникативтік қабілеттері ғылыми зерттеу барысында
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Меңгерген дағдылары ғылыми пікірталастар мен көпшілік алдында сөз сөйлеу
Оқыту әдістері

интерактивная лекция (лекция-визуализация с демонстрацией материалов в виде слайд-лекции или видео-лекции)

семинарские занятия (рассказ, беседа, объяснения, сообщения, доклад, эссе, рефераты)

практические занятия (решение задач, тестирование, деловые игры, тренинги)

контрольные занятия (опрос, тестирование, контрольная работа)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Ответы на вопросы семинара 0-100
Тестирование
Решение задач
Контрольная работа
2  рейтинг Ответы на вопросы семинара 0-100
Тестирование
Решение задач
Контрольная работа
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Методология научного познания
  • Методы и логика научного исследования
  • Процесс научного исследования: логика и технология
  • Сбор и накопление научной информации на начальном этапе научных исследований Работа с научной литературой и их обработка
  • Основные методы анализа документов и источников информации
  • Документальные и информационно-библиографические ресурсы и их виды
  • Ведение рабочих записей и их виды
  • Особенности научной работы и этика научного труда Этос науки и этика ученого
Негізгі әдебиет
  • Андреев Г.И., Смирнов С.А., Тихомиров В.А. В помощь написания диссертации и рефератов: основы научной работы и оформление результатов научной деятельности: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2004. – 272 с.
  • Научные работы. Методика подготовки и оформления. / И.Н. Кузнецов. – 2-е изд. – М.: Амалфея, 2000. – 544 с.
  • Волков Ю.Г. Диссертация. Подготовка, защита, оформление. – М.: Гардарики, 2003. – 185 с.
  • Кузин Ф.А. Магистерская диссертация: методика написания, правила оформления и порядок защиты. – М.: Ось-89, 1998. – 304 с.
  • Стволыгин К.В. Организация научного исследования в социальной сфере. – М.: Издательство: Пропилеи, 2005. – 68 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Методические рекомендации по оценке эффективности инвестиционных проектов и их отбору для финансирования. – М., 1994.
  • Швырев В.С. Научное познание как деятельность. – М., 1984
  • Кузин Ф.А. Кандидатская диссертация. Методика написания, правила оформления и порядок защиты. – М.: Ось-89, 2000. – 224 с.
  • Новиков А.М. Как работать над диссертацией. – М.: Педагогический поиск, 1996.
  • Филипс Э., Пью Д. Как написать и защитить диссертацию / Пер. с англ. – Челябинск: УралLtd, 1999