Қазіргі PR-технологиялар
Сипаттама: Пән тиімді маркетингтік коммуникацияларды құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын, сонымен қатар B2B және B2C бизнес саласын ұйымдастыру үшін PR-технологиялардың қазіргі заманғы практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Негізгі екпін PR-іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді зерттеуге жасалады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Студенттің түрлі салалардағы PR-шаралар ұйымдастыру және өткізу процесіне байланысты кәсіби құзыреттіктерін қалыптастыру
Міндет
- Белгілі бір ұйымда маркетингтік коммуникациялар кешенін құрудың тұжырымдамалық негіздерін білу
- Жарнамалық кампанияларды құру технологиясымен танысу
- Клиенттердің трафигі мен қорғасын генерациясын қалыптастыру үшін әртүрлі технологиялармен танысу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Маркетингтік шешімдердің әр түрлі элементтерінің өзара әрекеттесуінің тұжырымдамалық негіздерін білу
- Сатуды ынталандыру және аудиторияны тарту үшін қолданылатын практикалық әдістердің мазмұнын білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Компанияны сатудың әртүрлі қызметтерін жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу
- Ұйымның жалпы бизнес стратегиясына сәйкес құрылған нақты ұйымның PR бағдарламасын жасау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Қазіргі заманғы қоғамдық қатынас технологияларын практикалық іске асырудың этикалық аспектілері
- Қазіргі PR-технологияларды қолданудың экономикалық негіздемесі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1. әңгімелесушімен сенімгерлік байланыстарды орнату және қолдау; 2. коммерциялық мақсаттарға қол жеткізу үшін басқалармен қарым-қатынас жасау кезінде қолданылатын ережелер мен ережелерді білу; 3. бакалавриаттың құзыретті ауызша және жазбаша сөйлеуін қалыптастыру; 4. Шиеленістерді шешу және қарсылықтармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1. қолда бар деректер негізінде, сондай-ақ сыртқы өлшемдер негізінде шешімдер қалыптастыру; 2. дұрыс және дұрыс түсіндіру, түсіндіру, экстраполяциялау қабілеті; 3. Өз көзқарасын қорғау, талдау, синтездеу, дәлелдемелерді, объективті себептерді білу қабілеті.
Негізгі әдебиет
- Ким Ч., Моборн Р. Стратегия голубого океана. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 204с. 2. Scenarios: The Art of Strategic Conversation by Kees Van Der Heijden. John Wiley, Feb 2009 3. The Scenario Planning Handbook by Bill Ralston and Ian Wilson, Thomason, 2016 4. Learning from the Future : Competitive Foresight Scenarios by Liam Fahey (Editor), Robert M.Randall (Contributor). John Wiley, 2015 5. Issues Management: How You Can Plan, Organize and Manage for the Future by Joseph Coates. Lomond 2000 6. 20/20 Foresight: Crafting Strategy in an Uncertain World by Hugh Courtney. Harvard Business School Press, 2015 7. Третьяк П.В. Форсайт как технология активного предвидения, 2014 8. Адизес И.К. Развитие лидеров. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 100с. 9. Друкер П. Бизнес и инновации. – М.: Издательство "Питер", 2018. – 160 с. 10. Секерин В.Д. Маркетинг / Учебно-практическое пособие. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2014. – 160 с. 11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2015. – 416 с. 12. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. – К.: 2012. – 267 с.