Маркетингте мультимедиа құруға арналған аппараттық және бағдарламалық құралдар
Сипаттама: Маркетингтік мәселелерді шешу үшін мультимедиялық технологияларды зерттеу және практикалық қолдану. Қолданушыға ақпаратты ең ыңғайлы түрде беру үшін мультимедиялық жүйелерді құруға арналған аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану дыбыстың, бейненің, анимацияның, кескіннің және т.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Информациялы-коммуникацилық технологиялар
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- мультимедиялық қосымшаларды құру әдістері мен технологияларын теориялық және практикалық меңгеру
Міндет
- мультимедиялық қолданбаларды жобалау дағдыларын дамыту
- мультимедиялық технологиялар элементтерімен жеке ақпараттық қосымшаларды құру үшін білімді қолдану
- мультимедиялық жүйелерді құру және оларды кәсіби қызметте пайдалану үшін аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалана алатын мамандарды дайындау
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- виды, технологии и средства мультимедиа; этапы проектирования мультимедиа-продукта, типы мультимедийных файлов; основные инструменты мультимедиа. Возможности мультимедиа-технологии для проведения презентации информационной системы и начального обучения пользователей
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- создавать мультимедийные программные приложения; пользоваться аппаратными средствами мультимедиа; использовать современные компьютерные технологии, применяемые для решения практических задач получения, хранения, обработки и передачи текстовой, графической, аудио- и видеоинформации;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- моделировать экономическую деятельность используя ИКТ, проводить анализ и интерпретировать полученные результаты;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- реализовывать личностные качества и лидерские навыки в профессиональной деятельности, проявлять способность эффективно работать индивидуально и в качестве члена команды, демонстрируя навыки руководства отдельными группами исполнителей;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- стремиться к профессиональному росту и получить навыки работы с компьютером как средством управления информацией, использовать для решения коммуникативных задач.
Оқыту әдістері
проблемалық және жобалық-бағдарланған оқыту технологиялары;
ақпараттық және коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан оқыту) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертхана 1 | 0-100 |
Зертхана 2 | ||
Зертхана 3 | ||
Шекаралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | Зертхана 4 | 0-100 |
Зертхана 5 | ||
Зертхана 6 | ||
Шекаралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Зертханалық жұмыстарды орындау | Зертханалық жұмысты тапсырмаға сәйкес толық орындау. | Зертханалық жұмысты тапсырмаға сәйкес толық орындау. | Зертханалық жұмысты кестеде емес тапсырмаға сәйкес толық көлемде орындау | Зертханалық жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді |
Зертханалық жұмысты қорғау | Жұмысты жеткізу кестесіне сәйкес жұмысты қорғау және барлық сұрақтарға жауап беру. | Жұмысты кестеден ауытқулармен қорғаңыз | Жұмысты қорғамай немесе сұрақтарға ішінара жауап бермей | Қорғаныс жоқ |
Тестілеу кезеңі, Шығармашылық емтихан | 90%-100% дұрыс жауаптар немесе орындалған тапсырмалар | 89%-70% дұрыс жауаптар немесе орындалған тапсырмалар | 69%-50% дұрыс жауаптар немесе орындалған тапсырмалар | 49%-0% дұрыс жауаптар немесе орындалған тапсырмалар |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Мультимедиялық технологиялар
- Мультимедиялық өнімді жасау процесі
- Презентациялар және басқа мультимедиялық өнімдер
Негізгі әдебиет
- Информационные технологии: Мультимедиа, Жук Ю.А., Издательство "Лань", 3-е изд., стер.,2021 год, стр 208, ISBN 978-5-8114-6683-2
- Мультимедиа технологии: учебное пособие, Диязитдинова А. А., Издательство Поволжский государственный университет телекоммуникаций и информатики, Год 2020, стр. 473
- Мультимедийные технологии : учебник, Катунин, Г.П., Издательство: Лань, Год издания:2022, стр 643, ISBN:978-5-507-45129-6
- Самоучитель CorelDRAW 2021, Н. Комолова, Е. Яковлева, БХВ-Петербург, 2022 год, 432 стр., ISBN: 978-5-9775-6845-6
- 3D Studio Max + VRay. Проектирование дизайна среды: учеб. пособие / Д.А. Хворостов. - М.: ФОРУМ: ИНФРА-М, 2019. - 270 с. - Режим доступа: http://znanium.com/bookread2.php?book=994914
- Нейт Купер и Ким Джи: «Как создать сайт. Комикс-путеводитель по HTML, CSS и WordPress», Издательство: МИФ Год: 2019
- Практические рекомендации по подготовке и проведению презентаций. Учебное пособие – М.: Мир науки, 2019. – Сетевое издание. Режим доступа: https://izdmn.com/PDF/51MNNPU19.pdf
- Аудиовизуальные средства мультимедиа. Обработка звука с помощью программы Sound Forge, Катунин Г.П., Абрамова Е.С., Издательство: Ай Пи Ар Медиа, Научная школа: Сибирский государственный университет телекоммуникаций и информатики, Год издания: 2021, ISBN:978-5-4497-0766-6
- Нужнов, Е. В. Мультимедиа технологии. Основы мультимедиа технологий : учебное пособие / Е. В. Нужнов. — 2-е изд. — Ростов-на-Дону, Таганрог : Издательство Южного федерального университета, 2017. — 198 c. — ISBN 978-5-9275-2645-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/87445.html (дата обращения: 19.09.2024).
Қосымша әдебиеттер
- Крахоткина Е.В., Технологии разработки Internet-приложений: : учебное пособие, «Северо-Кавказский федеральный университет».
- Ли М.Г., Мультимедийные технологии: учебно-методический комплекс http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=275374, Кемерово: КемГУКИ, 2014
- Майстренко Н.В., Мультимедийные технологии в информационных системах: учебное пособие, Издательство ФГБОУ ВПО «ТГТУ», 2015
- Катунин Г.П., Создание мультимедийных презентаций: учебное пособие http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=431524, Новосибирск : Сибирский государственный университет телекоммуникаций и информатики, 2012. – 221 с. : ил., табл., схем.
- Костюченко О.А., Творческое проектирование в мультимедиа, Берлин: Директ-Медиа