Сандық интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

Сизов Михаил Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән қазіргі заманғы цифрлық маркетингтің түрлі коммуникациялық стратегияларын және олардың комбинацияларын (интернет-жарнама, PR, өткізуді ынталандыру, сату орындарындағы жарнама және т.б.) компания қызметінің онлайн маркетингтік бағдары контексінде қарайды және талдайды.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Маркетинг негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Маркетингтік коммуникацияларды құрудың теориялық негіздерін және цифрлық маркетингтің практикалық аспектілерін зерттеу, сондай-ақ нарықтық жағдайда маркетинг коммуникациялық интеграцияның бірегей элементтерін және принциптерін қолданудағы практикалық дағдыларды игеру.
Міндет
  • Интернеттегі маркетингтік коммуникацияның негізгі стратегияларын зерттеу және талдау: жарнама, қоғамдық қатынастар, сатуды насихаттау, тікелей маркетинг, мерчендайзинг және POS материалдары, оқиғалар маркетингі, өнімдерді орналастыру және т.б.
  • Коммуникациялық маркетинг бағдарламаларын бюджеттеу саласында шешімдер қабылдау үшін талдау жасау және құру
  • Ұйымның өнімдерін (қызметтерін) тиімді жылжытуға бағытталған маркетинг саласындағы коммуникациялық бағдарламаларды (науқандарды) жоспарлау, басқару және бағалау бойынша студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру
  • Интернеттегі маркетингтік күштер жиынтығын басқару
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Сандық интеграцияланған маркетингтік коммуникацияның мәні
  • Интернетте маркетингтік коммуникация процесінің тиімділігі факторлары
  • Сандық маркетингте коммуникациялық бағдарламалардың тиімділігін бағалау әдістері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Кәсіпорынның немесе ұйымның коммуникациялық стратегияларын әзірлеу, коммуникациялық іс-шараларды жоспарлау, байланыс стратегиясының тиімділігін бағалау
  • Жарнаманы басқарудың, жұртшылықпен байланыс жасаудың және жарнаманың практикалық дағдылары мен әдістерін, сатуды жылжытуды, жеке сатуды меңгеру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Маркетингтік зерттеулердің әртүрлі нысандарын қолдану мүмкіндігі
  • Қолданылатын аналитикалық әдістердің экономикалық негіздемесі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Интернетте және оффлайнда тиімді келіссөз жүргізу мүмкіндігі
  • Компанияның түрлі жобаларының тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігі
  • Өз ойларын ауызша және жазбаша түрде қысқа әрі сауатты білдіре алу қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Қолда бар деректерге, сондай-ақ сыртқы өлшемдерге негізделген сот шешімдерін қалыптастыру
  • Креативті және дұрыс түсіндіру, экстраполяция жасау мүмкіндігі
Негізгі әдебиет
  • Ицковиц Г.Тройная спираль. Университеты–предприятия–государство. Инновации в действии. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 204с. 2. Йенсен Р. Общество мечты. Как грядущий сдвиг от информации к воображению преобразит ваш бизнес. - М.: Издательство "Питер", 2018. - 100с. 3. The Scenario Planning Handbook by Bill Ralston and Ian Wilson, Thomason, 2016 4. Learning from the Future : Competitive Foresight Scenarios by Liam Fahey (Editor), Robert M.Randall (Contributor). John Wiley, 2015 5. Issues Management: How You Can Plan, Organize and Manage for the Future by Joseph Coates. Lomond 2000 6. 20/20 Foresight: Crafting Strategy in an Uncertain World by Hugh Courtney. Harvard Business School Press, 2015 7. Третьяк П.В. Форсайт как технология активного предвидения, 2014 8. Адизес И.К. Развитие лидеров. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 100с. 9. Друкер П. Бизнес и инновации. – М.: Издательство "Питер", 2018. – 160 с. 10. Секерин В.Д. Маркетинг / Учебно-практическое пособие. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2014. – 160 с. 11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2015. – 416 с. 12. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. – К.: 2012. – 267 с.