Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама
Сипаттама: сандық мультимедиалық өнімдер мен жарнамалық өнімдерді дамытудағы тәжірибелік дағдылар. Веб-медиа саласындағы жарнамалық коммуникациялар жүйесін құрастырудың мазмұны мен ерекшеліктері, ұйымның медиа өнімі тұжырымдамасы, компанияның медиа өнімін жасау мен жетілдірудің практикалық әдістері мен әдістері қарастырылды.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Жинау және талдау сияқты кәсіби міндеттерді орындауға дайындық медиа өнімді әзірлеу үшін ақпаратты талдау, ағымдағы және БАҚ қызметін перспективалық жоспарлау. Медиаиндустрияны дамытудағы және бұқаралық-ақпараттық өнімді жылжытудағы маркетинг рөлінің, жарнама маркетингінің міндеттерін іске асырудағы тәсілдер туралы негіз қалау.
Міндет
- - медиа нарығы үшін қолданылатын түрлі құралдармен танысу; - жарнаманың мақсаттары мен міндеттерін түсіну; - медиа өнім ұғымын және оның ақпараттық нарықта ілгерілетудегі рөлін анықтау;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Обучающиеся приобретают знания об основах медиапроизводства и рекламной индустрии, включая методы разработки идей и стратегии создания контента для привлечения аудитории и повышения узнаваемости бренда.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Освоение дисциплины позволяет применять полученные знания для создания медиапродуктов и разработки рекламных кампаний, включая процесс создания концепции, выбор подходящих медиа и форматов для целевой аудитории.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Обучающиеся развивают способность критически оценивать медиапродукты и рекламные материалы, анализировать их эффективность и соответствие целям, а также формировать обоснованные выводы об их качестве и воздействии на аудиторию.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Курс способствует развитию коммуникативных навыков для эффективного выражения идей через визуальные и текстовые форматы, позволяет овладеть инструментами взаимодействия с аудиторией и понимания потребностей различных сегментов.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Обучающиеся осваивают навыки самообучения, учатся адаптироваться к новым тенденциям и технологиям в сфере медиапроизводства и рекламы, что способствует их постоянному профессиональному развитию и совершенствованию компетенций.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: 1) проблемалық - және жобалық - бағдарланған оқыту технологиялары; жобалар әдісі бойынша оқыту мазмұны бойынша өзара логикалық байланысқан бірнеше нақты міндеттерді қою арқылы қандай да бір проблеманы (теориялық немесе практикалық) шешуді іздеу процесі ретінде құрылады. Бұл ретте жобалардың тақырыптары пән бойынша бекітілген оқу бағдарламасы шеңберінде тұжырымдалады. Жоба белгілі бір уақыт ішінде және білім алушылардың әртүрлі құрамымен (жеке, жұптық, топтық оқыту) орындалады. 2) кейс әдісі (жағдайды талдау); Кейс-технология білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, шағын топтардың құрамында күрделі тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастырады, мамандарға күтпеген жағдайды талдау қабілеттерін сәтті игеруге, шешім қабылдау алгоритмдерін дербес әзірлеуге көмектеседі. 3) ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар жатады. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқу нәтижесіне қол жеткізу үшін студент пен оқытушы арасындағы оңтайлы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. 4) коммуникативтік технологиялар (пікірталас, қойылған мәселелерді шешу үшін шығармашылық, ұжымдық жұмыс түрі ретінде ми шабуылы).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Медиа-өнімнің түсінігі, мәні және қасиеттері
- Жарнама, жарнама қызметінің түрлерін, құралдары мен нысандарын жіктеу, Жарнама туралы НҚА
- Психологиялық әдістерді сатылымда қолдану
- Сату шұңқыры және жарнамалық құралдар
- Жарнаманың мақсаттары, міндеттері, функциялары
- Сәтті жарнама ережелері-нені және қалай жарнамалау керек
- Жеке бренд: құру және жылжыту
- Әлеуметтік желілердегі жарнама: арналар мен түрлері
- Мазмұн жоспары, мақсаттары мен негізгі ережелері, жарнамалық мазмұн
- Жарнаманы баптау кезінде Тапсырыс беруші мен орындаушының өзара іс-қимылы
Негізгі әдебиет
- 1. Интегрированные маркетинговые коммуникации : учебник для студентов вузов, обучающихся по специальностям «Маркетинг», «Рекламное дело», «Связи с общественностью» / И. М. Синяева, В. М. Маслова, О. Н. Романенкова, В. В. Синяев ; под редакцией И. М. Синяева. — Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2017. — 504 c. — ISBN 978-5-238-02309-0. — Текст : электронный // Электронно-библиотечная система IPR BOOKS : [сайт]. — URL: http://www.iprbookshop.ru/71238.html. 2. Шпаковский В.О., Егорова Е.С. PR-дизайн и PR-продвижение: Учебное пособие / В.О. Шпаковский, Е.С. Егорова. - Вологда: Инфра-Инженерия, 2018. - 452 с. - URL: http://znanium.com/bookread2.php?book=989613 3. Ананьева, Н.В. Рекламная деятельность : учеб. пособие / Н.В. Ананьева, Ю.Ю. Суслова. - Красноярск : Сиб. федер, ун-т, 2017. - 198 с. - URL: http://znanium.com/bookread2.php?book=1031865 4. Сенаторов А.. Контент-маркетинг: Стратегии продвижения в социальных сетях: Учебное пособие / А. Сенаторов. - М.:Альпина Паблишер, 2016. - 153 с. - URL: http://znanium.com/bookread2.php?book=1002559 5. Давыдкина И.Б. Социальная реклама в системе социальных коммуникаций и социального управления : монография / И.Б. Давыдкина. - М.:ИНФРА-М, 2018. - 126 с. - URL: http://znanium.com/bookread2.php?book=961951 6. Эйнштейн М. Реклама под прикрытием. Нативная реклама, контент-маркетинг и тайный мир продвижения в интернете / М. Эйнштейн. - М.:Альпина Паблишер, 2017. - 301 с. - URL: http://znanium.com/bookread2.php?book=1003009 7. Новикова, Т. Е. Психология телерекламы : учебно-методическое пособие / Т. Е. Новикова. — Нижний Новгород : ННГУ им. Н. И. Лобачевского, 2016. — 16 с. — Текст : электронный // Лань : электронно-библиотечная система. — URL: https://e.lanbook.com/book/153229. 8. Игнатьева О. В. Методические указания для самостоятельной работы студентов по дисциплинам «Продвижение СМИ», «Продвижение СМИ и SMM» для студентов бакалавриата по направлению 42.03.02 «Журналистика» всех форм обучения / О. В. Игнатьева; УлГУ, Фак. культуры и искусства. - Ульяновск : УлГУ, 2019. - Загл. с экрана. - Электрон. текстовые дан. (1 файл : 215 Кб). - Текст : электронный. - http://lib.ulsu.ru/MegaPro/Download/MObject/6888.
Қосымша әдебиеттер
- 1. Основы медиабизнеса : учебник для студентов вузов по направл. ВПО 030600 "Журналистика" / под ред. Е. Л. Вартановой. - Москва : Аспект Пресс, 2014. - 400 с. - (Учебники нового поколения) (Для бакалавров). - ISBN 978-5-7567-0724-3 (в пер.). . 2. Карпова С. В. РЕКЛАМНОЕ ДЕЛО [Электронный ресурс]: Учебник и практикум / Светлана Васильевна ; Карпова С.В. - 2-е изд. ; пер. и доп. - М. : Издательство Юрайт, 2015. - 431с. 3. Синяева И. М. РЕКЛАМА И СВЯЗИ С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ [Электронный ресурс] : Учебник для бакалавров / Инга Михайловна ; Синяева И.М., Романенкова О.Н. - М. : Издательство Юрайт, 2015. – 552 с. 4. Ткаченко, Н.В. Креативная реклама: технологии проектирования : учебное пособие / Н.В. Ткаченко, О.Н. Ткаченко ; под ред. Л.М. Дмитриевой. - М. : ЮнитиДана, 2015. - 336 с. - (Азбука рекламы). - ISBN 978-5-238-01568-2 ; То же [Электронный ресурс]. - URL: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=114422 (25.06.2017).