Іздеу маркетингі

Сизов Михаил Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл пән студенттерге интернетте іздеу алгоритмдерін басқару арқылы қорғасын ұрпағын және әлеуетті тұтынушыларды арттыруға бағытталған маркетинг саласында тәжірибелік дағдыларды игеруге мүмкіндік береді. Курстың бағдарламасы келесі мәселелерді қамтиды: іздеу маркетингтік технологиялары, ТМД мен Қазақстанда іздеу маркетингтік практикасы, ұйымның маркетингтік қызметін жетілдіру әдістері мен әдістері, оңтайландыру қызметінің тиімділігін бағалау.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Маркетинг негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • нарықтағы тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу және бағалау, нарық мүмкіндіктерін және бәсекелестік артықшылықтарын анықтау бойынша оқыту
Міндет
  • 1) сауалнама жүргізу және бақылау; 2) SWOT талдауын жасау; 3) Нарықты сегменттеу және өнім позициялау. 4) ЭММ әзірлеу және оңтайландыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Іздеу жұмыстарының жүргізілуін меңгеру және оларға негізделген болжамдар жасау.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдау әдістемесін білу; Кәсіпорынның күшті және әлсіз жақтарын білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Маркетингті басқару процесінде ақпараттың рөлі мен мағынасын түсіну
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • маркетинг саласындағы кəсіби функцияларды іске асыруға байланысты міндеттерді қойып, қалыптастырады
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • инновациялық және дәстүрлі нарықты талдау мен оңтайландырудың жеке әдістерін игеру.
Негізгі әдебиет
  • 1. Аакер Д., Куман В., Дэй Дж. Маркетинговые исследования, 7 – е издание Питер, 2014 – 812с. 2. Гранецкий В.Н. Модели маркетинга для исследования потребительского рынка./ Учеб. Пособие./ Усть-Каменогорск, 2010. – 64с. 3. Голубков Е.П. Основы маркетинга. - М.: Дело, 2016. – 651с. 4. Жакенова Г.И, Гранецкий В.Н. Маркетинг: Учебное пособие. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2014. – 184 с. 3. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент.– СПб: Питер Ком, 2008. - 896с. 4. Конурбаева Ж.Т., Гранецкий В.Н., Рахимбердинова М.У. Маркетинг: Учебное пособие. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2016. – 245 с.