Брендменеджмент

Ефремова Юлия Викторовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән брендтерді құру және басқару бойынша, бәсекеге қабілетті сауда маркаларын құру және маркетингтік стратегияны және фирманың жалпы даму стратегиясын ескере отырып оларды дамыту бойынша білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Бренд-менеджменттің негізгі құралдары мен технологиялары, брендингтің негізгі ұғымдары, бренд пен т. б. жеке құрамдастары оқытылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Маркетинг негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер