Паблик рилейшинз
Сипаттама: Курсты оқып-үйрену барысында біз заманауи PR жобалары мен бағдарламаларын іске асырудың ерекшеліктерін, олардың басқару қатынастарын қабылдаудағы есептерін қарастырамыз. Паблик рилейшнз моделі. Әлеуметтік маркетинг паблик рилейшнз және маркетинг әрекетінің қорытындысы. Қызметтің негізгі бағыттары. Паблик рилейшнз бен пропаганда арасындағы айырмашылық. Әлеуметтік корпоративтік міндеттеме.Фирмалық стиль: жасау мен қолдану ерекшеліктері. Ақпаратпен қатынас механизмдері. Тұтынушылар әрекеті: анықтау, мазмұны, түсініктемесі. Тұтынушылар әрекетіне факторлардың әсері.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- қоғамдық қатынастарды ұйымдастыру тұжырымдамасы туралы білім беру
Міндет
- студенттерге бизнесте және саясатта қоғамдық қатынастардың кейбір әдістерін және технологияларын игеру мүмкіндігін беру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- қоғамдық қатынастардың негізгі дамуын, теориясы мен тәжірибесін білу; PR, жарнама, БАҚ саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттардың негізгі ережелері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- серіктестермен диалог орнату мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- қоғамдық қатынастардың негізгі дамуын, теориясы мен тәжірибесін білу; PR, жарнама, БАҚ саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттардың негізгі ережелері
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- іс-шараларды ұйымдастыруға, ақпараттық ағымдарды басқаруға, қоғамдық пікірді зерттеуге арналған құралдарға қатысты
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- оқуға қабілеттілігін дамыту, әртүрлі көздерден ақпаратты табу және талдау мүмкіндігі; проблемаларды шешу; зерттеу дағдыларын дамыту
Оқыту әдістері
Проблемалық және жобалық-бағытталған оқыту технологиясы; оқу зерттеу қызметінің технологиялары коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, ми шабуылы, пікірсайыс және басқа белсенді нысандар мен әдістер)
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Қоғамдық қатынастардың мәні
- Қоғамдық қатынастардың функциялары мен әдістері
- Қазіргі әлемдегі қоғамдық қатынастардың рөлі мен орны
- Тұтынушылардың әртүрлі аудиторияларымен жұмыс
- Тіршіліктің негізгі салаларындағы қоғамдық қатынастардың принциптері
- Қоғамдық қатынастарда Имидж мен беделді қалыптастыру
- Қоғамдық қатынастарды жоспарлау қызметі: зерттеу, стратегия, тактика
- PR іс-шаралары
- Байланыс жүйесіндегі қоғамдық қатынастар: арналар және БАҚ-пен өзара әрекеттесу
- Интернеттегі PR жарнамасы
Негізгі әдебиет
- 1. PR в бизнесе. Его разновидности : [Электронный ресурс] – URL : http://www.castcom.ru/publications/pr/PR-v-biznese-ego-raznovidnosti.html – 15.10 2017. 2. Емельянов, С. М. Как управлять общественным мнением [Электронный ресурс] / С. М. Емельянов. – URL: https://delovoymir.biz/kak–upravlyat–obschestvennym–mneniem.html – 23.09.2017. 3. Мамонтов, А. А. Практический PR. Как стать хорошим PR-менеджером. Версия 3.0 [Электронный ресурс] // Интернет-проект «ВикиЧтение», URL: https://marketing.wikireading.ru/11935 – 25.10.2017. 4. Байбардина, Т. Н. Поведение потребителей. Практикум / Т.Н. Байбардина, Г.Н. Кожухова. - М.: Издательство Гревцова, 2018. - 140 c. 5. Вертакова, Ю. В. Связи с общественностью / Ю.В. Вертакова, О.В. Согачева. - М.: ООО "ТНТ", 2017. - 316 c. 6. Ворошилов, В. В. Современная пресс-служба / В.В. Ворошилов. - Москва: Мир, 2018. - 224 c. 7. Гринберг, Т. Э. Коммуникационная концепция связей с общественностью. Модели, технологии, синергетический эффект / Т.Э. Гринберг. - М.: Издательство МГУ, 2018. - 328 c. 8. Кривоносов, А. Д. Основы теории связей с общественностью / А.Д. Кривоносов, О.Г. Филатова, М.А. Шишкина. - М.: Питер, 2017. - 384 c. 9. Кузнецов, В. Ф. Связи с общественностью. Теория и технологии / В.Ф. Кузнецов. - М.: Аспект пресс, 2018. - 304 c. 10. Асланов Т. PR-тексты. Как зацепить читателя. СПб: Питер, 2017 11. Бердников И. П., Стрижова А. Ф. PR-коммуникации. Практическое пособие. 2-е изд. М.: Дашков и К, 2017. 12. Связи с общественностью: Теория, практика, коммуникативные стратегии: учеб. пособие / под ред. В. М. Горохова, Т. Э. Гринберг. 2-е изд., испр. и доп. М.: Аспект Пресс, 2017
Қосымша әдебиеттер
- 1. PR в бизнесе. Его разновидности : [Электронный ресурс] – URL : http://www.castcom.ru/publications/pr/PR-v-biznese-ego-raznovidnosti.html – 15.10 2017. 2. Емельянов, С. М. Как управлять общественным мнением [Электронный ресурс] / С. М. Емельянов. – URL: https://delovoymir.biz/kak–upravlyat–obschestvennym–mneniem.html – 23.09.2017. 3. Мамонтов, А. А. Практический PR. Как стать хорошим PR-менеджером. Версия 3.0 [Электронный ресурс] // Интернет-проект «ВикиЧтение», URL: https://marketing.wikireading.ru/11935 – 25.10.2017. 4. Байбардина, Т. Н. Поведение потребителей. Практикум / Т.Н. Байбардина, Г.Н. Кожухова. - М.: Издательство Гревцова, 2018. - 140 c. 5. Вертакова, Ю. В. Связи с общественностью / Ю.В. Вертакова, О.В. Согачева. - М.: ООО "ТНТ", 2017. - 316 c. 6. Ворошилов, В. В. Современная пресс-служба / В.В. Ворошилов. - Москва: Мир, 2018. - 224 c. 7. Гринберг, Т. Э. Коммуникационная концепция связей с общественностью. Модели, технологии, синергетический эффект / Т.Э. Гринберг. - М.: Издательство МГУ, 2018. - 328 c. 8. Кривоносов, А. Д. Основы теории связей с общественностью / А.Д. Кривоносов, О.Г. Филатова, М.А. Шишкина. - М.: Питер, 2017. - 384 c. 9. Кузнецов, В. Ф. Связи с общественностью. Теория и технологии / В.Ф. Кузнецов. - М.: Аспект пресс, 2018. - 304 c. 10. Асланов Т. PR-тексты. Как зацепить читателя. СПб: Питер, 2017 11. Бердников И. П., Стрижова А. Ф. PR-коммуникации. Практическое пособие. 2-е изд. М.: Дашков и К, 2017. 12. Связи с общественностью: Теория, практика, коммуникативные стратегии: учеб. пособие / под ред. В. М. Горохова, Т. Э. Гринберг. 2-е изд., испр. и доп. М.: Аспект Пресс, 2017