Құрылыс өнімі қауіпсіздікке және экологиялық тазалыққа сертификаттау

Аноп Дарья Камильевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Білім алушыларда қауіпсіздік және экологиялық талаптар тұрғысынан құрылыс өнімдерін сертификаттаудың нормативтік-құқықтық негіздері мен рәсімдері туралы білім қалыптастыру, сондай-ақ өнімнің белгіленген стандарттарға сәйкестігін бағалаудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән құрылыс материалдары мен бұйымдарын сертификаттаудың негізгі аспектілерін, соның ішінде құқықтық негіздерді, экологиялық және санитарлық-гигиеналық талаптарды, сынақ әдістерін және сәйкестікті растауды қамтиды. Ұлттық және халықаралық стандарттар, сертификаттау рәсімдері, сертификаттау органдары, сондай-ақ Өнімді таңбалау ерекшеліктері қарастырылады. Өнімнің өмірлік циклінің барлық кезеңдеріндегі экологиялық тазалығы мен қауіпсіздігін бағалау мәселелеріне ерекше назар аударылады. Нәтижесінде білім алушылар құрылыс өнімін сертификаттаудың нормативтік талаптары мен рәсімдерін меңгереді, оның қауіпсіздігі мен экологиялық тазалығын бағалауды, сондай-ақ белгіленген стандарттарға сәйкестігін растау әдістерін қолдануды үйренеді.

Кредиттер саны: 8

Пререквизиты:

  • Стандарттау және сертификаттау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 45
СӨЖ 120
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда Қазақстан Республикасында құрылыс өнімдерінің сәйкестігін растаудың негізгі қағидаттары мен ережелері, сертификаттауды қолдану салалары, құрылыс өнімдерінің сәйкестігін растау схемалары мен жүйелері, құрылыс өнімдерінің сәйкестігін растауды жүргізу ережелері мен тәртібі, құрылыс өнімдерінің қауіпсіздік талаптары бойынша білім қалыптастырылуы тиіс.
Міндет
  • қажетті құзыреттіліктерді алу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім алушылар білуі қажет: - стандарттау бойынша жұмыстарды жоспарлау мен жүргізуде компьютерлік технологияларды қолдана білуі, практикада стандарттарды қолдану ережелерін, стандарттарға өзгерістер енгізу және оларды жоюды, стандарттау бойынша ақпараттар базасын қолдана білуі қажет; - стандарттау бойынша нормативтік құжаттармен жұмыс істеу, әрекеттегі стандарттарды қайта қарау, стандарттау бойынша нормативтік құжаттарды жүйелік тексеруді жүзеге асыру, стандарттау облысында отандық және шетелдік тәжірибиелерді жүйелендіру және үйрену дағдыларарын білуі қажет;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Дағдылар: - стандарттау бойынша нормативтік құжаттармен жұмыс істеу, әрекеттегі стандарттарды қайта қарау, стандарттау бойынша нормативтік құжаттарды жүйелік тексеруді жүзеге асыру, стандарттау облысында отандық және шетелдік тәжірибиелерді жүйелендіру және үйрену дағдыларын білуі қажет
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ойлау мәдениетін игеру, ақпарттарды қабылдау, жалпылау және талдау қабілеттілігі, мақсатты қоя білу және оған жету жолдарын білу; ақпараттарды қабылдау, сақтау және өңдеу құралдар мен әдістерін, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өз кәсіби қызметінің әсерін бағалау кезінде, әлеуметтік маңызды жобаларды өңдеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және әдеп номаларының терең білімін қолдану. Ғылыми ұжымда жұмыс дағдыларын жариялау, жаңа идеяларды туындату, өз ойын ұжым ойымен ұштастыра білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Негізгі құзыреттіліктер болып табылады: - құрылыс өнімдерінің сәйкестігін растауды ұйымдастыру және жүргізу тәсілдері; - сертификаттау облысында терминологияны және нормативті, нормативті-техникалық құжаттарды; сертификаттау облысында ұлттық және халықаралық стандарттарды қолдану; сәйкестікті растау бойынша жұмыстарды жүргізуде өнімдер мен үрдістердің сапасын бақылау әдістерін қолдану қабілеттілігі; - стандарттау бойынша нормативтік құжаттармен жұмыс істеу, әрекеттегі стандарттарды қайта қарау дағдыларын білу қабілеттілігі.
Оқыту әдістері

При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность обучающихся в процессе обучения); - решение учебных задач.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Сертификация строительной продукции. Заполнение пакета документов на сертификацию строительной продукции 0-100
Сертификация строительной продукции в рамках ЕАЭС. Знание требований технических регламентов РК
2  рейтинг Заполнение пакета документов на сертификацию строительной продукции в рамках ЕАЭС 0-100
Слайд-презентация
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Собеседование по контрольным вопросам демонстрирует системные теоретические знания, владеет терминологией, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, способность быстро реагировать на уточняющие вопросы демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность вопросы, приводит примеры, при этом делает несущественные ошибки, которые исправляет самостоятельно или при незначительной коррекции преподавателем демонстрирует неглубокие теоретические знания, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает недостаточно свободное владение терминологией, логичностью и последовательностью изложения, делает ошибки, которые может исправить только при коррекции преподавателем. демонстрирует незнание теоретических основ предмета, , не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательности изложения, делает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем, отказывается отвечать на занятии
Работа на практических занятиях выполнил практическую работу в полном объеме с соблюдением необходимой последовательности действий; правильно выполняет анализ ошибок. При ответе на вопросы правильно понимает сущность вопроса, дает точное определение и истолкование основных понятий допущены 2-3 недочета. Ответ обучающегося на вопросы удовлетворяет основным требованиям, но допущены одна ошибка или не более двух недочетов, обучающийся может их исправить самостоятельно или с небольшой помощью преподавателя. выполнил работу не полностью, но не менее 50% объема практической работы, что позволяет получить правильные результаты и выводы; в ходе проведения работы были допущены ошибки. При ответе на вопросы обучающийся правильно понимает сущность вопроса, но в ответе имеются отдельные проблемы в усвоении вопросов курса выполнил работу не полностью или объем выполненной части работ не позволяет сделать правильных выводов. При ответе на вопросы демонстрирует не владение основными знаниями и умениями в соответствии с требованиями программы; допущены больше ошибок и недочетов, чем необходимо для оценки 3 или не может ответить ни на один из поставленных вопросов.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тема 1 Введение
  • Тема 2 Подтверждение соответствия продукции
  • Тема 3 Особенности подтверждения соответствия строительной продукции
  • Тема 4 Сертификация строительной продукции
  • Тема 5 Порядок проведения подтверждения соответствия продукции в форме принятия декларации о соответствии
  • Тема 6 Сертификация строительной продукции в рамках ЕАЭС
  • Тема 7 Практика подтверждения соответствия строительной продукции за рубежом
Негізгі әдебиет
  • 1 Закон РК "О техническом регулировании". Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 ноября 2004 года № 603. 2 Закон РК «О защите прав потребителей» от 4 мая 2010 года № 274-IV. 3 Технические регламенты, документы по стандартизации. 4 Метрология, стандартизация и сертификация: учебное пособие / Т. О. Перемитина. – Томск: ФДО, ТУСУР, 2016. – 150 с. 5 Подтверждение соответствия и аккредитация: учебное пособие / сост. И.Ю. Матушкина, А.В. Матушкин.— Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2017.— 107 с.
  • Приймак, Е. В. Основы технического регулирования : учебник / Е. В. Приймак, В. Ф. Сопин. — Казань : Казанский национальный исследовательский технологический университет, 2018. — 359 c. — ISBN 978-5-7882-2450-3. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/100581.html (дата обращения: 04.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Данилевич, С. Б. Основы законодательной метрологии, технического регулирования и стандартизации : учебное пособие / С. Б. Данилевич. — Новосибирск : Новосибирский государственный технический университет, 2019. — 47 c. — ISBN 978-5-7782-3864-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/98801.html (дата обращения: 04.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Защита прав потребителей : практикум / составители М. А. Бычко, В. В. Иванчик, Л. Ю. Восс. — Ставрополь : Северо-Кавказский федеральный университет, 2018. — 111 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/92688.html (дата обращения: 04.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Подтверждение соответствия и аккредитация : учебное пособие / составители И. Ю. Матушкина, А. В. Матушкин, под редакцией М. П. Шалимова. — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2017. — 108 c. — ISBN 978-5-7996-2159-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/106489.html (
Қосымша әдебиеттер
  • Официальный сайт органа по аккредитации РК www.nca.kz. 9 Официальны сайт Комитета технического регулирования и метрологии Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан» (КТРМ) (www.gov.kz).
  • Официальный сайт Федерального агентства по техническому регулированию и метрологии (РОССТАНДАРТ) www.gost.ru.
  • Официальный сайт Евразийской Экономической Комиссии www.eurasiancommission.org.
  • Официальный сайт Межгосударственного совета по стандартизации, метрологии сертификации www.easc.org.by.
  • IPR SMART http://www.iprbookshop.ru ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com