Квалиметрия
Сипаттама: Пән білім алушылардың өнімдердің, көрсетілетін қызметтер мен процестердің сапасын өлшеу және бағалау бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән өнімдердің немесе көрсетілетін қызметтердің тұтынушылардың талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету үшін статистика, сапа инженериясы, экономика және менеджмент әдістерін біріктіреді. Оқыту процесінде нақты практикадан алынған кейстер және өндіріс, қызмет көрсету, денсаулық сақтау және басқа салаларда квалиметрия әдістерін табысты қолдану мысалдары қаралады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар деректерді талдау, сапаны арттыру стратегияларын әзірлеу және сапаны басқару жүйелерін құруға қатысу дағдыларын игереді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Математика 1
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты-теориялық базаны құру, қажетті сапаға қол жеткізу үшін кейіннен басқарумен өнімдердің, жұмыстар мен қызметтердің сапа деңгейін сандық анықтау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және студенттерді жүйелі сапа менеджменті принциптерімен таныстыру.
Міндет
- Курстың міндеттері: пәнді оқығаннан кейін студенттер: - білу міндет: стандарттау және сапаны басқару бойынша заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер, әдістемелік материалдар; мемлекеттік қадағалау жүйесі, өнімнің сапасын ведомствоаралық және ведомстволық бақылау;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Өнімнің негізгі техникалық және конструктивті мінездемесі
- өнім сапасының деңгейін бағалаудың принциптері мен әдістері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- өнім сапасын арттыруды болжау және жоспарлау кезінде өнім сапасы көрсеткіштерінің құрамын қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- өнімнің сапасын арттыру бойынша жұмыстар жүргізу керек
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- метрология саласындағы арнайы пәндерді тиімді игеру үшін ғылыми база құру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Студент әр түрлі өнім түрлерінің сапа көрсеткіштерін есептеу және таңдау дағдыларын игеруі керек: өндірісті жақсарту және өнімнің сапасын жақсарту үшін өнімнің сапасын бақылау және басқару.
Оқыту әдістері
оқу-зерттеу қызметінің технологиялары;
коммуникациялық технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, білім беру пікірсайысы және басқа да белсенді формалар мен әдістер); студенттер іскерлік, рөлдік және имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары;
ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
проблемалық және жобалық - бағытталған оқыту технологиясы;
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
Негізгі әдебиет
- 1 Азгальдов Г. Г. Теория и практика оценки качеств а товаров. – М.: Экономика. 1989. – 256 с. 2 Басовкий Л. Е., Протасьев В. Б. Управление качеством: Учебник. – М.: ИНФРА – М, 2000. – 212 с. 3 Гличев А. В. и др. Прикладные вопросы квалиметрии. – М.: Изд-во стандартов, 1985. – 190 с. 4 Мишин В. М. Управление качеством: Учебное пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 303 с. 5 Стандартизация и управление качеством продукции: Учебник для вузов/ Под ред. В. А.Швандера. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. –487 с. 6 Управление качеством: Учебник для вузов/ Под ред. С. Д. Ильенковой, – М.: Банки и биржи, Юнити, 1999.- 199 с. 7 Фомин В. М. квалиметрия. Управление качеством. Сертификация. Курс лекций. – М.: ЭКМОС, 2000. – 320 с. 8 Федюкин З.К., Дурнев В.Д., Лебедев В.Г. Методы оценки и управление качеством промышленной продукции: Учебник. – М.: Филинъ, 2000.- 328 с. 9 Шапошников В.А. КВАЛИМЕТРИЯ (УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ) // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. – 2014. –№8-2–С.181-182; 10 Пономарева С.В. УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ПРОЦЕССОВ И ПРОДУКЦИИ, Тамбов Издательство ФГБОУ ВПО «ТГТУ» 2012
Қосымша әдебиеттер
- 1 Огвоздин В.Ю. Управление качеством. Основы теории и практики: Учебное пособие. – М.: Дело и сервис, 1999. – 160 с. 2 Окретилов В.В. Учебник для вузов/: Учебник для вузов/ 2-ое изд., доп. И перераб. – М.: Экономика, 1998. – 639 с. 3 Осипов Б.В., Мировская Е.А. Математические методы и ЭВМ в стандартизации и управлении качеством. М.: Изд-во стандартов, 1990.– 168 с. 4 Робертсон А. Управление качеством: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1974. – 253 с. 5 Солод Г.И. Основы квалиметрии: Учебное пособие. – М.: Изд-во МГИ, 1991. – 84 с. 6 Шишкин И.Ф., Станякин В.М. Квалиметрия и управление качеством: Учебное пособие. – М.: Изд-во ВЗПИ, 1992. – 255 с. 7 Варакута С.А. Шпаргалка. Управление качеством продукции: Учебное пособие. – М.: РИОР, 2004.