Сандық байланыс технологиясы
Сипаттама: Бұл курстың мақсаты студенттерге телекоммуникациялық желілер мен коммутация жүйелерін құру әдістері мен негіздерін, олардың құрылу принциптерін, оларға қойылатын талаптарды және аналогтық және цифрлық желілер мен коммутация жүйелерін құру ерекшеліктерін үйрету болып табылады.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 45 |
СӨЖ | 120 |
курстық жұмыс | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәндерді оқудың мақсаты – Ақпаратпен алмасудың тиімді ұйымына ең алдымен адамдардың табысты практикалық әрекетінің алғы шарты ретінде көбірек мән берілуде. Қазіргі қоғамның қалыпты жұмыс атқаруына қажетті ақпарат көлемі шамамен өндірістік күштердің дамуының квадратына пропорционал өсуде. Курстың мақсаты: уақыт бойынша сигналдарды дикреттеу базалық сұрақтары, олардың сандық түрі, сандық фильтрлеу, спектрлі корреляциялық талдау, спектрлерді түрлендіру және ауыстыру, сигналдарды көп каналды байланыс жүйесінде және көп каналды тілме талдау-зерттеуде сандық өңдеу әдісін қолдану. Сонымен қатар пәнді оқуда сигналдарды сандық өңдеу апаратты-бағраламалаудың әдістері мен тәсілдері болып табыладыресурстарын босатуға мүмкіндік береді.
Міндет
- байланыс каналы бойынша ақпаратты жіберудің ортақ заңдылықтарын, сигналды қабылдау мен таратудың мүмкін қабілетін, байланыс жүйесін салыстыру, жүйені құруда негізгі бағыттарды талқылауды білу;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Өздігінен оқу, бақылау, интелектуалды, мәдени, физикалық және кәсіби өздік даму және өздігінен тәсілмен құралдарды таңдап білім алу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Заманауи қоғамның дамуына, ақпаратты алу, өндеу, сақтауға және коммуникативті мақсаттарды шешетін ақпараттық технологиялар мен заманауи техникалық құралдардың маңыздылығы мен негізін түсінуін көрсету. шешілетін негізгі тәсілдерді игеру,
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Команда мүшесінде жеке тиімді жұмыс істеп, жеке топтарды басқару білімділігін көрсесте білу, жеке жауапкершілікті қолдана білу, кәсіби этика мен ережелерді қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Кәсіби ортада және бүкіл қоғамда қатынас жүргізу, сонымен қатар шетеле тілді меңгеріп сол тілде қатынаса білу; қалаыптасқан және жаңатехникалық құжаттандыру сараптау мен жасау; Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар саласында комплексті және инженерлік қызмет нәтижесін нақты түрде баяндау және қорғау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- радиоэлектроникалық техникалық құралдардың, компьютерлік желілерді, байланыс және жүйелерді құрастыру, құрылысын өткізу, жобалау негізі; - радиоэлектронды құрылғылар және электр байланыс жүйелерiнiң пайдалануын және жобалау кезінде стандарттау, метрологиялық және тiршiлiк әрекетiнiң қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз ету; - телекоммуникациялық жүйелердегi ақпарат қорғаудың техникалық және программалық-математикалықнегіздері;
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Дәріс | 0-100 |
Практикалық жұмыс 1 | ||
Практикалық жұмыс 2 | ||
Практикалық жұмыс 3 | ||
Тестілеу | ||
2 рейтинг | Дәріс | 0-100 |
Практикалық жұмыс 4 | ||
Практикалық жұмыс 5 | ||
Практикалық жұмыс 6 | ||
Тестілеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жұмыс | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе Қазіргі заманғы байланыс қызметінің ерекшеліктері
- Көп сервистік желі архитектурасы
- Көп сервистік желі жабдықтары
- IMS мультисервистік желіні құру тұжырымдамасы
- IMS архитектурасы
- Мультимедиялық трафиктің жалпы сипаттамасы
- Өзіне ұқсас (фракталдық) трафик түсінігі
- Қызмет көрсету сапасы
- Көпсервистік желілерді математикалық модельдеудің негізгі міндеттері
- Көп сервистік желі жүктемесі
- Сандық кодтау алгоритмдері
- Жолақты модуляция және демодуляция
- DSS-те синхрондау әдістері
- Шуға қарсы қорғаныс әдістері мен құрылғылары кодтау
- Шуға төзімді кодтар және декодтау әдістері түзету кодтары
Негізгі әдебиет
- 1. Телекоммуникационные системы и сети: Учебное пособие. В 3 томах. Том 3. – Мультисервисные сети / В.В. Величко, Е.А. Субботин, В.П. Шувалов, А.Ф. Ярославцев; под ред. проф. В.П. Шувалова. – М.: Горячая линия Телеком, 2005. 2. Гургенидзе А.Т., Кореш В.И. Мультисервисные сети и услуги широкополосного доступа. – СПб.: Наука и техника, 2003. 3. Филимонов А.Ю. Построение мультисервисных сетей Ethtrnet. – СПб.: БХВ-Петербург, 2007