6B07105 – Аспап жасау

  Мәтінді оқу  

Профильдік пәндер (ҰБТ): Математика; Физика

Аспап жасау - ғылым мен техника саласындағы өлшеу құралдарын, ақпаратты өңдеу мен ұсынуды, автоматты және автоматтандырылған басқару жүйелерін әзірлеумен және өндірумен айналысатын машина жасау саласы.

Аспап жасауды дамытудың негізгі бағыты механикалық, электрлік, магниттік, жылу, оптикалық және басқа да физикалық шамаларды өлшеу әдістері мен құралдарынан тұратын өлшеу техникасы болып табылады. Өлшеу құралдары автоматты басқарушылармен және атқарушы құрылғылармен бірге технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерінің (АСУТП) техникалық базасын құрайды.

6B07105 (5В071600) – «Аспап жасау» БББ түлектері техник, техник-конструктор, бірінші санатты баптау және сынау жөніндегі техник, ғылыми-зерттеу мекемелерінің, конструкторлық және жобалау ұйымдарының зертханашылары мен техниктерінің алғашқы лауазымдарын атқара алады.

Бакалаврдың кәсіби қызмет саласы өндіріс, барлық салалар, соның ішінде әскери-өнеркәсіп, индустрия, көлік және байланыс, ауыл және коммуналдық шаруашылық, медицина, білім беру және тұтыну салалары болып табылады.

Әскери-өнеркәсіптік, индустриялық, көлік және байланыс, ауыл және коммуналдық шаруашылық, медицина, білім беру және тұтыну салаларын қоса алғанда, барлық салалардың кәсіпорындары мен ұйымдары, жобалау ұйымдары, әртүрлі меншік нысанындағы фирмалар кәсіптік қызмет объектілері болып табылады.

Кәсіби қызметтің субъектілері - заттар мен өнімдерді бақылау мен талдауға арналған физикалық әдістер мен құрылғылар; мехатроникалық, электронды, электронды-механикалық, магниттік, электромагниттік, акустикалық және акустикалық-оптикалық құрылғылар мен жүйелер; биотехникалық және медициналық мақсаттағы бұйымдар; электронды инженерия мен аспап жасаудың элементтік базасы; электрондық технологиялар; авиация құрылғылары мен автоматика жүйелерінің құрылғылары, элементтерді, құрылғылар мен жүйелерді автоматтандырылған өндірудің технологиялары болып табылады.

6B07105 (5В071600) – «Аспап жасау» білім беру бағдарламасының бакалаврлары келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:

  • есептеу-жобалау;
  • өндірістік-технологиялық;
  • эксперименталды зерттеу;
  • ұйымдастырушылық-басқарушылық;
  • білім беру (педагогикалық).

Түлектердің кәсіби қызметінің функциялары:

  • басқа да қызмет салаларында аспаптар жасау, ақпараттық-өлшеу техникасы мен электрондық машина жасау, медициналық, авиациялық аспаптар мен аспаптардың түрлі аппараттары мен кешендерін әзірлеу және жобалау;
  • аспаптарды, өлшеу құралдарын, сынақтарды және бақылауды профилактикалық тексеруді және ағымдағы жөндеуді ұйымдастыру, қызмет көрсету;
  • конструкторлық, технологиялық және пайдалану құжаттамасын, жаңа технологияларды, жабдықтар мен аспаптарды сынау әдістемелерін әзірлеу;
  • аспаптардың, жүйелер мен кешендердің жай-күйін талдау және өндіріс пен пайдалану тиімділігін одан әрі дамыту және арттыру мақсатында олардың жұмыс сапасының тұрақтылығын бағалау;
  • эксперименттер, өлшеулер, бақылаулар жүргізу, зерттеулер мен ғылыми әзірлемелердің нәтижелерін енгізу.

Студенттер алмасу бойынша оқуға жиі барады, сонымен қатар басқа елдерде тәжірибе жинайды.

Петропавл қаласындағы М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінде Еруланова А.Е. жетекшілігімен 5В071600 – «Аспап жасау» мамандығының студенті Сағынбек Нұрасыл «Мені шыңдаған Серпін» республикалық кәсіби шеберлік конкурсына қатысып, екі тур қорытындысы бойынша II дәрежелі дипломмен марапатталды.

Оқу кезеңінде біздің студенттер университет өміріне белсенді қатысады, сонымен қатар университеттің көптеген спорт түрлері бойынша облыстық, республикалық және халықаралық жарыстарға қатысады, КВН командаларының құрамына кіреді.

Бакалавриатты бітіргеннен кейін түлектер ШҚТУ-дың «Аспап жасау» БББ 7М07105 бойынша магистратурасында оқуын жалғастыруға және Томск мемлекеттік университетімен «Электроника және Аспап жасау» бағытындағы Радиоэлектроника және басқару жүйелерінің қос диплом бағдарламасы бойынша оқуға мүмкіндік алады.

2019 жылы бакалавриат түлектерін жұмысқа орналастыру 96% - ды құрады.