6B06103 - Математикалық және компьютерлік модельдеу

  Мәтінді оқу  

Күндізгі бөлім: 4 жыл.

Профильдік пәндер: 1 бейіндік пән - Математика, 2 бейіндік пән - Информатика

Берілетін дәреже: «6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу» білім беру бағдарламасы бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Ақпараттықтехнологияларсаласындақоғамның, мемлекеттің, бизнестіңқажеттіліктерінесәйкесқолданбалыміндеттердіталдауға, жобалауға, модельдеугежәнешешугеқабілеттібәсекегеқабілеттіжоғарыбіліктімамандардаярлау.

Кәсібиқызметсаласы

  • ақпараттандырусаласындағықауіп-қатертуындағанкездеақпараттандыруқұралдарынқорғаудықамтамасызету;
  • жағдайдынемесеақпараттыталдауәртүрліфакторларды, ақпараттыжинау, сақтау,
  • өңдеу, беру, талдаужәнебағалаудыталапететінкүрделітапсырмаларбойыншажұмыс, оны шешімқабылдауүшінпайдаланумүмкіндігі;
  • қолданбалы математика;
  • бағдарламалықжасақтамажасау.

 

Серіктес кәсіпорындар

Біздің студенттер ірі өндірістік бірлестіктер мен коммерциялық фирмаларда, сақтандыру компаниялары мен банк саласында, ғылыми-зерттеу және оқу орындарында өз жұмысында қолданбалы математика әдістері мен компьютерлік технологияларды қолдана отырып, өндірістік практикадан сәтті өтеді:

  • Қазмырыш» ЖШС басшылығы»,
  • Курчатов қаласындағы ҚР ҰЯО "Атом энергиясы институты" филиалы,
  • «Өскемен Титан-Магни комбинаты», АҚ
  • "СИГМА" ЖШС, және басқа да "СИГМА", "Кәсіпорын КС" ЖШС, ШҚО полиция департаменті
  • ҚР ІІМ ШҚО ТЖД Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметі,
  • ШҚО ІІБ Жол полициясы басқармасы және т. б.

Қосдипломды білім беру бағдарламасы

2020-2021 оқу жылында "10.03.01– Ақпараттық қауіпсіздік" бағыты бойынша "МИФИ" Ұлттық ядролық зерттеу университеті мен "Ақпаратты қорғаудың математикалық әдістері" траекторияларының бірі бойынша "6В06103 – математикалық және компьютерлік модельдеу"екі дипломды білім беру бағдарламасы іске қосылды.

МИФИ дегі бірлескен білім беру бағдарламасы туралы ақпарат YouTube арнасында берілген https://youtu.be/6wuLNRFepfA

Студенттердің жетістіктері

Академиялық ұтқырлық: ҚР БҒМ қаржыландыратын академиялық ұтқырлық бағдарламасы аясында

  • 01.10.2019-01.03.2020ж. аралығында 17-МКК-1 тобының студенті Абдығалиева А.Ә. Германияның Магдебург қаласындағы Отто фон Гуерике атындағы университетінде білімін шыңдап қайтты.
  • 30.12.2019-30.04.2020ж. аралығында18-МКК-2 тобының студенті Кенесары А.Д. АҚШ-тың, Мичиган штаты, Каламазуқ аласы, Батыс-Мичиган университетінде білімін шыңдап қайтты.
  • 30.12.2019-30.04.2020ж. аралығында 18-МЗК-1 тобының студенті Аскарқызы М Польше, Люблин қаласы, Люблин техникалықуниверситетінде білімін шыңдап қайтты студентка гр. 19-МЗК-1 Аскарқызы М. прошла обучение в Польше, г. Люблин, Люблинский технический университет с 01.10.2021-28.02.2022
  • 24.12.2022-26.04.2023 ж. аралығында 21-МК-1 тобының студенті Борозенец Д.Р. Венгрия, Секешфехервар қаласы, Обуд университетінде білімін шыңдап қайтты
  • 02.10.2023 ж. 22-МК-1 тобының студенті Нұрислам Ә.Қ. Турция, г. Зонгулдак қаласы, Бюлент Эджевит университетінде білім алуда

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары:

  • Пәндік олимпиадаларды өткізу (ЖОО ішіндегі).
  • Республикалық студенттік ҒТК-ға қатысу және конференция жинағына жариялау үшін студенттік баяндамаларды дайындау.
  • Студенттерді басқа университеттердің ҒТК-не қатысуға даярлау.
  • Студенттерді конкурстарға, олимпиадаларға, көрмелерге (облыстық, республикалық, халықаралық) қатысуға дайындау.
  • Кафедрадағы СҒЗЖ үйірмелері

Біздің студенттер Start-up жобаларға белсенді қатысады.
«РОСТАТОМ» Мемлекеттік корпорациясы қаржыландыратын ХАКАТОМ-СНГ «Ядролық технологиялар және IT құзыреттері саласы» студенттік конкурсында 1 орынға ие болды.

  • Кафедрадағы СҒЗЖ үйірмелері
  • Жан-жақты дамыту:

    Рейтингтік агенттік терді бағалау:

    • 2016 жыл– ҚР АРТА бағалауы бойынша 3 орын;
    • 2017 жыл– ҚР АРТА бағалауы бойынша, 3 орын;
    • 2018 жыл – ҚР АРТА бағалауы бойынша, 3 орын;
    • 2018 жыл– ҚР РРА бағалауы бойынша, 2 орын;
    • 2018 жыл– ҚР КҰП «АтаМекен», 1 орын;

    Пайдалы сілтемелер: