Білім беру бағдарламасы
Толығырақ
Код – Мамандық |
7M05401 - Математика |
||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
білім беру және ғылыми – зерттеу қызметінде пәнаралық практикалық міндеттерді шешуде алған білім мен іскерлікті түсіну мен қолдануды байланыстыратын, қазіргі заманғы математикалық және құзыреттілікті–аспапты меңгерген, даярлау сапасының интегралдық сипаттамалары спектрімен кәсіби міндеттерді шешу үшін жоғары білікті магистрлерді іргелі даярлау. |
||||||||||||||||
Түлек моделі | |||||||||||||||||
Түлектің біліктілік сипаттамасы |
Мамандар лауазымдарының тізбесі:
Білім және ғылым саласы, ғылыми-өндірістік сала, әлеуметтік-экономикалық сала, мәдениет. |
||||||||||||||||
Кәсіби қызмет объектісі:
Магистрлердің кәсіби қызметінің объектілері: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ағарту, білім беру жүйесі, ғылыми зерттеу |
|||||||||||||||||
Кәсіби қызмет түрлері:
педагогикалық қызмет; жобалау қызметі; ғылыми-зерттеу қызметі; басқарушылық қызмет; әдістемелік қызмет; мәдени-ағартушылық қызмет. |
|||||||||||||||||
Кәсіби қызметінің функциялары:
білім беру мекемелерінің математикалық дарындылық белгілері бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін зерделеу және өңір қажеттіліктерін ескере отырып, алынған нәтижелер негізінде оларды оқытудың, тәрбиелеу мен дамытудың жеке бағыттарын жобалау; математика ерекшелігін және оның жоспарланған салаларын көрсететін технологияларды пайдалана отырып, математикалық білім беру саласында дарынды балаларды, жасөспірімдер мен дарынды жастарды үздіксіз әдістемелік сүйемелдеу; кәсіби өздігінен білім алу және тұлғалық өсуді жүзеге асыру, өзінің әрі қарай білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалау; нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу кезінде зерттеу әдістері кешенін қолдану арқылы үздіксіз математикалық білім беру және білімнің аралас салаларындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және қорыту, қазіргі заманғы ғылым әдістерін, сондай-ақ ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, үздіксіз математикалық білім беру саласындағы ғылыми әдістемелік зерттеу нәтижелерін жобалау, ұйымдастыру, іске асыру және бағалау; |
|||||||||||||||||
Маманның құзыреттілік картасы |
|
||||||||||||||||
Модульдік оқу жоспары |
|