Білім беру бағдарламасы

Толығырақ
Код – Мамандық 6B04107 - Social медиа маркетинг
(Бірлескен ББ - Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті (Алматы қ.))
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Қойылған бизнес-міндеттерді іске асыру және компанияның даму мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық ортада стратегияларды, сандық және маркетингтік коммуникация құралдарын әзірлеу және іске асыру технологияларын кәсіби меңгерген маркетинг саласындағы жоғары кәсіби дипломды мамандарды даярлау.Халықаралық ақпараттық технологиялар университетімен (Алматы қ.) Бірлескен ББ.

Түлек моделі
Түлектің біліктілік сипаттамасы Мамандар лауазымдарының тізбесі:

- ұйымның social media маркетинг бөлімінің басқару қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру;
- компаниядағы контентпен тұрақты жұмыс істеу процесін ұйымдастыру: ішкі және сыртқы мердігерлерді (дизайнер, фотограф, бейне-оператор, редактор) тарту арқылы идеядан іске асыруға бірегей мазмұн жасау, әлеуметтік желілердегі және түрлі интернет-сайттардағы мазмұнды редакциялау және басып шығару ;
- контент-стратегияны әзірлеу және оны іске асыру: ОА сегменттеріне және коммуникация арналарына байланысты, сондай-ақ компанияның мақсаттарын есепке ала отырып, контентті құру және іске асыра білу.
Кәсіби қызмет объектісі:

Түрлі экономикалық құрылымдар, әлеуметтік қызметтер, салааралық кешендер, Акционерлік қоғамдар, шаруашылық серіктестіктер, коммерциялық емес ұйымдар, кәсіпкерлік
Кәсіби қызмет түрлері:

- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет;
- ақпараттық-аналитикалық;
- сервистік-пайдалану;
- жобалау-зерттеу;
- инновациялық.
Кәсіби қызметінің функциялары:

- контекстік, таргеттелген және ретаргеттелген жарнамаларды теңшеу және жүргізу;
- контент-жоспарды әзірлеу, әлеуметтік желілерде құру, жылжыту және оңтайландыру;
- SMM статистикалық деректерін талдау-компанияның алға жылжуы, әлеуметтік желілерде брендті еске алу мониторингі, бәсекелестердің құралдарын талдау, алға жылжыту үшін жаңа арналар мен әдістерді әзірлеу;
- компанияның әр түрлі цифрлық платформаларын басқару;
- тұтынушылық картаны құру: сегменттеу аудиториялары, Орталық Азия портреті, қажеттіліктерді талдау, бірегей сату ұсынысын қалыптастыру.
Маманның құзыреттілік картасы
Қалыпталатын негізгі құзыреттер Оқыту нәтижелері
1. Тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде түрлі жағдайларды бағалау қабілеті Философиялық және тарихи мазмұндағы ақпаратты қабылдау және талдау дағдысын, дискуссияны және полемиканы жүргізу тәсілдерін меңгеру
Әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дәлелдей білу
2. Заманауи коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті Кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік қабілеттерге ие болу
АКТ көмегімен ақпаратты іздеу және өңдеуді жүзеге асыру
3. Әлеуметтік ортада тұлғаны қалыптастыру және анықтау және салауатты өмір салтын қалыптастыру қабілеті Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету
Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану
4. Экономиканы дамытудағы үрдістерді анықтау, кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, өңдеу және талдауды жүзеге асыру қабілеті. Экономика, менеджмент, маркетинг саласындағы түсініктер мен санаттарға ие болу, нарықтық процестер мен өзара байланысты түсіну.
Математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау дағдыларын меңгеру.
5. Қоғамның талап еткен коммуникациялық және медиа өнімдерін, оның ішінде сандық технологияларды пайдалана отырып жасау және жылжыту қабілеті. Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін аппараттық құралдармен, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
Мақсатты аудиториямен талап етілген цифрлау, жазбаша, аудиальды, көрнекі формада кәсіби өзекті медиаөнім жасау.
6. Коммуникативтік стратегияны әзірлеу және әлеуметтік-саяси жағдайға сәйкес оны іске асыру тәртібін анықтау қабілеті. Бұқаралық ақпарат саласында әлеуметтік коммуникацияның тиімді стратегиясын әзірлеу.
Шаруашылық қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында компанияның қолайлы имиджін жасау.
7. Ұйымның стратегияларын іске асыруға бағытталған жобалар мен іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру қабілеті. Ауызша және жазбаша кәсіби коммуникация дағдыларын көрсету.
Social media маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын тиімді қолдана білу.
8. SMM маркетингтік жоспарын жүзеге асыруға қажетті бірегей мәтіндік және визуалды мазмұнды дамыту және орналастыру мүмкіндігі. Компанияның түрлі интернет алаңдарында бар визуалды корпоративтік контентті түпнұсқалық генерациялау және редакциялау алу біліктілігі.
ӘMM белсенділік саласындағы басқару шешімдерінің нұсқаларын бағалау, тиімділік пен тәуекелдер критерийлерін ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
9. ӘMM-маркетингтің коммуникациялық блогының іс-шараларын жүзеге асыру қабілеті: аудиторияны тарту, әлеуметтік желілерде брендтің беделімен жұмыс істеу. ATL, BTL, промоакциялар іс-шараларының тиімділігін дұрыс бағалауды жоспарлау, үйлестіру және жүргізу.
PR, event-іс-шаралар, онлайн және оффлайн жарнамалық компаниялардың серіктестік жобалар мен жарнамалық науқандарды өткізу дағдыларын меңгеру.
Модульдік оқу жоспары
Жалпы білімдік пәндер Базалық пәндер Кәсіптік пәндер