Білім беру бағдарламасы
Толығырақ
Код – Мамандық | 6B11201 - Қоршаған ортаны қорғау және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі | |||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Бітірушіні энергияны және ресурстарды үнемдеу, ақпараттық және ГИС-технологиялар негізінде экологиялық және өндірістік қауіпсіздікті қамтамасыз етудің замануи әдістері саласында өндірістік-технологиялық, жобалық, ұйымдастыру-басқару және эксперименттік-зерттеу қызметіне дайындау |
|||||||||||||||||||||||||||
Түлек моделі | ||||||||||||||||||||||||||||
Түлектің біліктілік сипаттамасы |
Мамандар лауазымдарының тізбесі:
әскери-өнеркәсіптік кешен, индустрия, ауыл және коммуналдық шаруашылық, өндіріс және тұтыну салалар, тіршілік қауіпсіздігі,еңбекті және қоршаған ортаны қорғау, төтенше жағдайларда қорғану салаларының мемлекеттік органдары, экологиялық қызметтер, экономиканың барлық салалары. |
|||||||||||||||||||||||||||
Кәсіби қызмет объектісі:
ақпараттық жүйелер мен оларды құрауыштар, табиғатты құраушы, техногендік, әлеуметтік әсер ететін кәсіпорындар мен ұйымдар; су, жер, биотикалық және өзге де ресурстар; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін, қоршаған ортаны қорғауды анықтайтын факторлар; төтенше жағдайларда технологиялық жүйелерді, желілерді әзірлеумен, енгізумен және пайдаланумен және қорғаумен айналысатын ұйымдар; өрт, экологиялық, химиялық, радиациялық және басқа да қауіптерді болдырмауға мүмкіндік беретін әртүрлі меншік нысанындағы, жобалау-іздестіру институттары, бюролары, фирмалар мен т. б. |
||||||||||||||||||||||||||||
Кәсіби қызмет түрлері:
- ұйымдастырушылық-басқарушылық; - инновациялық; - жобалық-технологиялық; - жобалық-конструкторлық; - өндірістік-технологиялық; - эксперименттік-зерттеушілік; - сервистік-пайдалану және т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||
Кәсіби қызметінің функциялары:
- тіршілік қауіпсіздігі, еңбекті және қоршаған ортаны қорғау, төтенше жағдайларда қорғау жағдайларын жасау жөніндегі жұмыстарды жүргізу; - қауіпсіздік техникасы, еңбекті және қоршаған ортаны қорғау бойынша оқыту және нұсқама жүргізу; - тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау бойынша талаптардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру. |
||||||||||||||||||||||||||||
Маманның құзыреттілік картасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Модульдік оқу жоспары |
|