Білім беру бағдарламасы

Код – Мамандық 6B05304 - Химия, химиялық инжиниринг
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Химия саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді шеше алатын, сондай-ақ химиялық инженерия саласындағы инновациялық технологияларды әзірлеп, енгізе алатын жоғары білікті химик-инженер мамандарды даярлау.

Түлек моделі
Түлектің біліктілік сипаттамасы Мамандар лауазымдарының тізбесі:

Химия, тау-кен өндірісі, фармацевтика, тамақ және басқа да химиямен байланысты салалар.Ғылыми-зерттеу және жобалық институттар, орта техникалық оқу орындары, химиялық және арнайы бейіндегі кафедралар
Кәсіби қызмет объектісі:

Бейорганикалық заттарды, лак-бояу материалдарын, ұнтақтарды, қатты және сұйық зымыран отындарын өндіру жөніндегі кәсіпорындар;, өнеркәсіптің тау - кен өндіру салалары; тамақ өнеркәсібі салалары, ғылыми-зерттеу және жобалау салалық институттары; орта техникалық оқу орындары; химиялық және арнайы профильдегі жоғары оқу орны кафедралары.
Кәсіби қызмет түрлері:

"Химия , химиялық инжиниринг" білім беру бағдарламасы бойынша бакалаврлар кәсіби қызметтің мынадай түрлерін орындай алады:
-ұйымдастыру-басқару;
-өндірістік-технологиялық;
-конструкторлық- жобалау;
-эксперименттік-зерттеу.
Кәсіби қызметінің функциялары:

бәсекеге қабілетті өнім алу, оны дайындауға материалдық және еңбек шығындарын азайту мақсатында технологиялық процестерді сүйемелдеуді және бақылауды жүзеге асыру;
химиялық материалдармен және реагенттермен жұмыс істеу;
өндірістік учаскелердегі технологиялық процестерді бақылау;
режимдерді түзету және құжаттамаға өзгерістер енгізу;
бөлім қызметкерлеріне басшылық жасау;
өндірістік учаскелерде жұмыстар жүргізу;
өнімнің жаңа түрлерін әзірлеу және енгізу.
технологиялық ерітінділерді дайындау;
бастапқы қаптамаға құю;
дайын өнімді таңбалау және орау;
дайын өнімнің сапасын бақылау;
ТҚК жабдықтарын өткізу;
өндірістік журналдарды дайындау және толтыру.
Маманның құзыреттілік картасы
Қалыпталатын негізгі құзыреттер Оқыту нәтижелері
1. Тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде түрлі жағдайларды бағалау қабілеті. Философиялық және тарихи мазмұндағы ақпаратты қабылдау және талдау дағдыларын, пікірталас пен дау-дамайды жүргізу әдістерін меңгеру. Ойды дұрыс жеткізе білу, әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дәлелді түрде қорғай білу.
2. Заманауи коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті. Кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін коммуникативті қабілеттерге ие болу. АКТ көмегімен ақпаратты іздеу және өңдеу.
Жеке тұлғаны тәрбиелеуде, қоғам мен мемлекеттің сақталуы, дамуы және тиімді жұмыс істеуі үшін әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану. Барлық студенттерге, олардың физикалық, әлеуметтік немесе танымдық ерекшеліктеріне қарамастан, сапалы білімге тең қол жетімділікті қамтамасыз ете отырып, оқыту мен тәрбиелеу процесіне инклюзивті білім беру принциптерін енгізу.
3. Әлеуметтік ортада тұлғаны қалыптастыру және анықтау және салауатты өмір салтын қалыптастыру қабілеті Әртүрлілікті, инклюзивтілікті және барлық қатысушылар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуді ескере отырып, негізделген шешімдер қабылдай отырып, нақты өмірлік және кәсіби жағдайларда білімді қолдану
4. Математика, физика, химия, информатика, жүйелік талдау әдістері және басқару теориясы негізінде ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, олардың дұрыстығы мен тиімділігін тексеру үшін эксперименттер жүргізу және орындау . Заманауи ақпараттық технологияларды, Математикалық талдау және модельдеу әдістерін , жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, математикалық аппаратпен физикалық процестердің заңдылықтарын зерттеу және сипаттау
5. Химиялық кәсіпорындарға, оның ішінде қаржылық және өндірістік аспектілерге қолданылатын негізгі экономикалық принциптер мен тұжырымдамаларды игеру Қаржылық және өндірістік жоспарларды әзірлеу, кәсіпорынның болашақ дамуын болжау, сондай-ақ олардың қауіпсіздігі мен экологиялық тұрақтылығын ескере отырып, химиялық процестердің ұзақ мерзімді стратегиялық жоспары мен схемаларды жүргізу.
6. Химиялық реакциялардың жүру барысын талдау және болжау, өнім сапасын бақылау және зерттеу үшін сапалық және сандық талдаулар жүргізу, органикалық заттардың реакция механизмдерін түсіну, сондай-ақ әртүрлі термодинамикалық параметрлерді есептеу. Химиялық процестерді болжау және химия өнеркәсібі, фармацевтика, ауыл шаруашылығы, экология және басқа салалардағы практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық модельдерді қолдана білу.
7. Өнеркәсіптегі химиялық процестерді әзірлеу және енгізу үшін теориялық білімді қолдана білу, зертханалық процестерді өнеркәсіптік өндіріске масштабтауға байланысты мәселелерді шешу үшін теориялық модельдерді қолдана білу. Өндірістегі химиялық процестерді әзірлеу және іске асыру үшін теориялық білімді қолдану дағдыларына ие болу, өндіріске зертханалық процестерді масштабтауға байланысты мәселелерді шешу үшін теориялық модельдерді қолдану, сондай-ақ зертханалық бақылау кестесінің мерзімінде және тиісті сапа деңгейінде орындалуын қамтамасыз ету.
8. Физика-химиялық әдістер арқылы алынған деректерді талдау және түсіндіру , негізделген қорытындылар шығару, зерттелетін материалға және талдау мақсаттарына сәйкес қолайлы әдісті таңдау және қолдану, заттар мен химиялық процестерді модельдеу және болжау үшін физика-химиялық әдістерді қолдану. Өндірістік процестерде зертханалық бақылаудың экономикалық және тиімді әдістерін іздеуге бағытталған эксперименттік және зерттеу жұмыстарын жүргізу.
9. Таңдалған химиялық технология жүйелерінің тиімділігін талдау және бағалау, химия өнеркәсібіндегі технологиялық процестерді жобалау және оңтайландыру, технологиялық аппараттар мен жүйелердің тиімділігі мен сенімділігін бағалау. Химиялық реакторларды, қондырғыларды және басқа да химиялық жабдықтарды іске қосу және пайдалану кезінде инженерлік білімді қолдану; тікелей өнеркәсіптік маңызы бар тәуелсіз зерттеулер немесе жобалар бағдарламасы бойынша есептерді жоспарлау, жүргізу және ұсыну үшін қажетті дағдыларға ие болу.
Модульдік оқу жоспары
Жалпы білімдік пәндер Базалық пәндер Кәсіптік пәндер