Код – Мамандық |
8D05303 - Жасыл химия және тұрақты даму |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
экологиялық тәуекелдерді, химия өнеркәсібінің қоршаған ортаға әсерін азайтуға, сондай-ақ тұрақты және қауіпсіз химиялық процестер мен материалдарды жасауға бағытталған ғылыми зерттеулер жүргізуге және инновациялық технологияларды әзірлеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау
|
Түлек моделі |
Түлектің біліктілік сипаттамасы |
Мамандар лауазымдарының тізбесі:
әскери-өнеркәсіптік кешен, индустрия, ауыл және коммуналдық шаруашылық, өндіріс және тұтыну салалар, тіршілік қауіпсіздігі,еңбекті және қоршаған ортаны қорғау, төтенше жағдайларда қорғану салаларының мемлекеттік органдары, экологиялық қызметтер, экономиканың барлық салалары, ғылыми-зерттеу орталықтары, институттар, зертханалар |
Кәсіби қызмет объектісі:
Ғылыми және өндірістік ұйымдар, білім беру ұйымдары, сынақ зертханалары |
Кәсіби қызмет түрлері:
- ұйымдастырушылық-басқарушылық;
- инновациялық;
- жобалау-технологиялық;
- жобалау-конструкторлық;
- өндірістік-технологиялық;
- эксперименттік-зерттеу
|
Кәсіби қызметінің функциялары:
- қолданыстағы химиялық үрдістердің тұрақтылығын оңтайландыру және жақсарту мақсатында экологиялық бағалау жүргізу;
- химиялық үрдістердің экологиялық әсерін азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу;
- өндірістік үрдістерге тұрақты тәжірибелерді енгізуге, сондай-ақ экологиялық тиімділікті жақсартуға және көміртегі ізін азайтуға бағытталған жобаларды басқару;
- кәсіпкерлік қызмет.
|
Маманның құзыреттілік картасы |
Қалыпталатын негізгі құзыреттер |
Оқыту нәтижелері |
1. Заманауи ғылыми зерттеулерді талдау және синтездеу, таңдалған саладағы өзекті мәселелер мен бағыттарды анықтау, білім алушыларда зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамыту қабілеті |
Зерттеу әдістерінің ғылыми гипотезаларын әзірлеу, білім алушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалау, деректерді жинау және талдау |
2. Білім алушылардың кәсіби құзыреттілігінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз ету қабілеті, экологиялық қауіпсіз қасиеттері бар жаңа материалдарды әзірлеу, сондай-ақ олардың тұрақтылығы мен функционалдығын жақсарту үшін қолданыстағыларын өзгерту мүмкіндігі |
Ғылыми қызметтің нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсыну, педагогика принциптерін, оқыту мен тәрбиелеу психологиясын білу |
3. Ғылымның, жоғары білімнің және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз ету қабілеті, тау-кен металлургиялық процестердің биосфераға және адам денсаулығына әсерін, оның ішінде табиғи ортадағы ластаушы заттардың химиялық өзара әрекеттесуін зерттеу арқылы талдау қабілеті |
Теориялық білім мен эксперименттік мәліметтер негізінде практикалық есептерді шешуде зерттеу сұрақтарын тұжырымдау және әзірлеу |
Қоршаған ортаның жай-күйіне мониторинг жүргізу кезінде мемлекеттік бақылау желісінің жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және үйлестіру, жаңа экологиялық таза технологиялар мен үрдістерді әзірлеу және енгізу |
4. ластаушы заттардың, қалдықтардың шығарындыларын және табиғи ресурстарды тұтынуды азайтатын экологиялық таза технологияларды әзірлеу және оңтайландыру қабілетілігі |
Ауаның, судың, топырақтың және экожүйелердің ластануын қоса алғанда, тау-кен металлургиялық қызметімен байланысты экологиялық тәуекелдерді талдау және бағалау |
Қоршаған ортаның жай-күйін ғылыми бақылауды қамтамасыз ету үшін ластаушы заттардың мониторингін, Денсаулық салдарын бағалауды және ұзақ мерзімді әсерлерді болжауды қоса алғанда, экологиялық тәуекелдерді басқарудың кешенді жүйелерін әзірлеу және қолдану |
|
Модульдік оқу жоспары |
Базалық пәндер |
Кәсіптік пәндер |
Қосымша оқу түрлері |
|
|
|
|
|
|