Процестерді басқару және BIM қамтамасыз ету
Сипаттама: Құрылыс объектісі туралы ақпаратпен бірлесіп жұмыс істеу процестері мен тәсілдерін қарастырады. Зияткерлік объектілермен және модельдің параметрлік қатынастарымен жұмысты реттеу. Жұмыс кезеңдері мен ақпараттық модельдің егжей-тегжейлі деңгейі арасындағы байланыс. 3D моделі мен арнайы бағдарламалық құралдардың көмегімен жобаның қиылысуы мен сәйкес келмеуін тексеру.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Инженерлік және компьютерлік графика
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | компьютерлік аудиторияда |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Autodesk бағдарламалық өнімдерін пайдалана отырып, жобалармен жұмыс істеуге байланысты дағдыларды дамыту.
Міндет
- Объект туралы экономикалық, техникалық, конструкторлық ақпаратты ескере отырып, бірыңғай дерекқорда жұмыс істеу, жергілікті желі бойынша бірлескен жұмысты оқыту
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Кешенді ақпаратты өңдеу және түсіндіру әдістерін білу және меңгеру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жобаға басшылық жасау және жұмыс кезеңдері мен ақпараттық модельдің егжей-тегжейлі деңгейі арасында байланыс орнату мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Параметрлік отбасыларды, жалпы мәліметтер ортасын дамыта білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жоба бойынша мамандар тобының бірлескен жұмысын үйлестіруге мүмкіндік беретін коммуникативтілікті дамыту
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Оқытудың нәтижесі-жобаны барлық кезеңдерде бақылау, жобалық топтың жұмысын басқару мүмкіндігі
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс, слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; - ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздестіру-зерттеу (оқу процесінде студенттердің дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Көп қабатты тұрғын үйдің ақпараттық моделін құру | 0-100 |
Модель негізінде жобалау-конструкторлық құжаттаманы жасау | ||
2 рейтинг | Реферат | 0-100 |
Autodesk Revit құралдары арқылы модельдерді тексеру | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- BIM технологиясында жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама
- Жалпы деректер ортасын техникалық ұйымдастыру
- ғимаратты салу және пайдалану кезеңдерінде BIM технологиясын қолдану туралы ақпарат
- Autodesk Revit жалпы құрылғысы
- Autodesk Revit жалпы құрылғысы: өлшемдері, даналары
- Қарапайым отбасын құру, оны жобаға қосу, даналар мен материалдарға спецификация қалыптастыру
- Autodesk Revit жобасындағы координаттар жүйесі
- Autodesk Revit құралдар жинағы арқылы модельдерді тексеру: қималар (визуалды тексеру)
- Revit "жобасы" түсінігі
- Revit жобасының үлгісі
- Параметрлік элементтердің мәні
- Құрылыс жинақтары: форматтар
- экспорттау ерекшеліктері, сызбалар жиынтығы мен модельдерді бір файлда құрастыру
- BIM-жобада жұмыстарды ұйымдастыру, BIM – модельдеуге техникалық тапсырманы (eir-Тапсырыс берушінің ақпараттық талаптары) жасау және талдау
- Жобаны басқаруды ұйымдастырудың мысалдары
Негізгі әдебиет
- “Информационное моделирование зданий: планирование и управление строительными проектами с помощью 4D САПР и моделирования”, McGraw Hill Professional, Киммелл, Уиллем, 2018. Талапов, В. В. BIM-технологии: сущность и особенности реализации информационного моделирования зданий / В. В. Талапов. Москва: ДМК-Пресс, 2016. - 410 с. "BIM и управление строительством: проверенные инструменты, методы и рабочие процессы”, Брэд Хардин, Дэйв Маккул, Джон Уайли и сыновья,2016.
Қосымша әдебиеттер
- BIM-моделирование в задачах строительства и архитектуры: материалы II Междунар. науч.-практич. конф. [15–17 мая 2019 г.]; СПбГАСУ. – СПб, 2019. – 274 с.