Мерчендайзинг и семплинг

Сипаттама: Бұл пәнде B2B және B2C бизнес бағыттарында, маркетинг және мерчендайзингтің іріктеу құралдарын қолданудың теориялық негіздері мен практикалық әдістемелерін қамтиды. Тауар ғылымының мәселелері, ассортимент саясаты, сауда маркетинг қағидаттарына негізделген мерчендайзингтің және іріктеудің белгілі бір әдістерін практикалық қолдану мәселелері толық қарастырады.

Кредиттер саны: 5

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Студенттердің сатылым алаңында жүзеге асырылатын және белгілі бір өнімді, брендті немесе буманы алға жылжытуға бағытталған іс-шаралар жиынтығы ретінде маркетингтің нақты тұжырымдамасын қалыптастыру.
Міндет
  • 1. компанияның қызметінде менеджерлер, маркетологтар және бизнестегі кәсіпкер ретінде сауда-саттықты пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; 2. Тауарларды сатудың негізгі қағидаттары мен тәсілдерін, осы саладағы зерттеулердің мақсаттары мен әдістерін, тауарларды сатуға арнайы көзқарастарды дамыту қағидаттарымен студенттерді маркетинг принциптері мен әдістерімен егжей-тегжейлі таныстыруға; 3. Студенттерді дүкеннің немесе сауда алаңының қызметінде практикалық қолдану мүмкіндігімен тәртіп ретінде мерчандайзингтің тұтас көзқарасын қалыптастырады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. тауарлардың көрсетілу ерекшеліктері бәсекелестерден ерекшеленетін негізгі әдістер мен принциптерді; 2. кәсіпорынның жарнамалық қызметін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері; маркетингтік қызметтің басқа салаларынан маркетинг және маркетингтің ерекшеліктері; 3. Тауарларды дүкендерде және сауда алаңдарында орналастыруға және орналастыруға әртүрлі тәсілдердің артықшылықтары мен кемшіліктері ауқымы; 4. Фирма жұмыс істеп тұрған микро-макро-ортаны талдаудың негізгі факторлары мен әдістері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Мерчандайзинг бағдарламасын дайындау кезінде өндірушінің, жеткізушінің және кәсіпорынның мүдделерін келісу; 2. стандартты емес жағдайлардағы, жауапкершіліктегі тиімді ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді қалыптастыру; 3. Тұтынушылардың тұтынушыларының қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру мүмкіндігі; 4. Кәсіпорынның мүмкіндіктерін анықтау және оларды қазіргі нарықтық талаптарға бейімдеу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • маркетингті және үлгілеуді дамытудың қазіргі үрдістері, компаниялардың коммерциялық қызметінің негізгі принциптері, функциялары, ережелері және тактикалық құралдары жайлы ой қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. әңгімелесушімен сенімгерлік байланыстарды орнату және қолдау; 2. коммерциялық мақсаттарға қол жеткізу үшін басқалармен қарым-қатынас жасау кезінде қолданылатын ережелер мен ережелерді білу; 3. студенттің құзыретті ауызша және жазбаша сөйлеуін қалыптастыру; 4. дамудың түрі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. қолда бар деректер негізінде, сондай-ақ сыртқы өлшемдер негізінде сот шешімдерін қалыптастыру; 2. дұрыс және дұрыс түсіндіру, түсіндіру, экстраполяциялау қабілеті; 3. Өз көзқарасын қорғау, талдау, синтездеу, дәлелдемелерді, объективті себептерді білу қабілеті.
Негізгі әдебиет
  • Бузукова Е. Система мерчендайзинга в магазине - «Управление магазином». - 2008. - №10. - с. 42-45. 2. Егоров В.Ф. Организация торговли: Учебник для вузов. - СПб.: Питер, 2016. - 361 с.: ил. - (Серия «Учебник для вузов»). 3. Есютина А.А., Карпова Е.В. Розничные торговые сети: стратегия, экономика и управление: учебное пособие. - М.: КНОРУС, 2014. - 439 с. 4. Кананян К., Кананян Р. Мерчендайзинг. - М.: РИП-холдинг, 2013. - 232 с. - (Академия рекламы). 5. Лукашевич В.В., Астохова Н.И. Менеджмент: Учеб. пособие для студентов вузов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2016. - 252 с. - (Серия «Высшее профессионально образование: Менеджмент»). 6. Масляева М. Мерчендайзинг - современный двигатель торговли. Экономика и жизнь. Издательский дом «Экономическая газета». №11 (9327) март 2010, с. 19. 7. Парамонова Т.Н. Мерчендайзинг: учебное пособие.- 3-е изд., стер. - М.: КНОРУС, 2016. - 140 с. 8. Сидоров Д. Практика применения мерчендайзинга на точке сбыта. ЗАО «Издательский дом «Имидж-Медиа». №5, 2007, с. 47-51. 9. Сысоева С.В., Бузукова Е.А. Мерчендайзинг. Курс управления ассортиментом в рознице. - СПб.: Питер, 2009. - 256 с. 10. Сысоева С.В., Крок Г.Г. Большая книга директора магазина. - СПб.: Питер, 2009. - 432 с.: ил. 11. Удалова К. Место на полке для товарных новинок. Журнал «Современная торговля». №11/2007. ИД «Панорама», с. 14-17. 12. Феоктистова Е.М. Управление формированием ассортимента в розничных торговых сетях: учеб. пособие. - М.: Изд-во РГТЭУ, 2008. - 88 с.