Ормантану
Сипаттама: Ормантану-орман табиғаты туралы ғылым. Бұл ағаш түрлерінің және орман екпелерінің басқа компоненттерінің биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін, ағаш түрлерінің бір-бірімен және басқа биотикалық компоненттермен, абиотикалық ортамен байланысын, уақыт пен кеңістіктегі ормандардың жаңаруы мен қалыптасу заңдылықтарын, олардың географиясын, жіктелуі мен аудандастырылуын білдіреді.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Орман табиғаты туралы білімді оны сақтау, тұрақтылық пен өнімділікті арттыру жөніндегі іс-шараларды сапалы және тиімді орындау үшін қалыптастыру болып табылады
Міндет
- Студентке биогеоценоз ретінде орман туралы қазіргі заманғы ақпаратты хабарлау, орман өміріндегі әртүрлі құбылыстардың себептері мен салдарын тануға үйрету, Биологиялық әртүрліліктің қалыптасуына, өнімділіктің жоғарылауына, әртүрлі қолайсыз факторларға қарсы биологиялық тұрақтылыққа ықпал ету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: - орман және урбоэкожүйелердің негізгі компоненттері: өсімдіктер мен жануарлар әлемі, топырақ; - орман экожүйелерінің қасиеттері, биоценоз компоненттерінің рөлі, жер үсті және жер асты суларын, тропосфераның ауа массаларын орман экожүйелерінің жұмыс істеуі мен динамикасы; - орман түзілу факторлары; - орман типтерін және орман өсіру жағдайлары типтерін жіктеу; - ағаш түрлерінің өзара қарым-қатынасы;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- В результате изучения дисциплины студент должен уметь: - давать лесотипологическую характеристику лесных насаждений; - определять состав, структуру и показатели продуктивности лесных насаждений; - выявлять отрицательные факторы (биотические и антропогенные) и предотвращать или лимитировать их влияние на лес
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Пәнді оқу нәтижесінде студент: - орман екпелеріне орман типологиялық сипаттама бере білуі керек; - орман өнімділігінің құрамын, құрылымын және көрсеткіштерін анықтау; екпелер; - теріс факторларды анықтау (биотикалық және антропогендік) және олардың орманға әсерін болдырмау немесе шектеу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- орындауға есепке алу табиғи лесовозобновления орман астарындағы алқаағаштарды, ағашы кесілген жерлерде және басқа да орман көмкермеген жерлерде оған баға
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Дағдыларды меңгеру: - экологиялық салдарды бағалау және талдау толысқан, көнерген екпелерді кесу, күтіп-баптау мақсатында және орманды күтіп-баптаудың басқа да түрлерін кесу.
Оқыту әдістері
1. Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - проблемалық - және жобалық-бағдарланған оқыту технологиясы; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу дебаттары және басқа да белсенді нысандар мен әдістер); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары;-ақпараттық - коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Негізгі әдебиет
- Лесоведение: учеб. пособие / Н. А. Луганский, С. В. Залесов, В. Н. Луганский; Уральский государственный лесотехнический университет. – Екатеринбург, 2010. – 432 с.
- Сеннов, С. Н. Лесоведение и лесоводство: учеб. для студентов вузов / С. Н. Сеннов. – М.: Издат. центр «Академия», 2005. – 256 с.
- Тихонов, А. С. История лесного дела / А. С. Тихонов. – Калуга: Издат. пед. центр «Гриф», 2007. – 328 с.
- Байзаков С.Б., Гурский А.А., Аманбаев, Токтасынов Ж.Н. . Леса и лесное хозяйство Казахстана. Алматы, 1996.
- Тихонов, А. С. Лесоведение / А. С. Тихонов. – 2-е изд. – Калуга: ГП «Облиздат», 2011. – 332 с.