Орман ботаникасы

Асангалиев Елибек Атрауович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі өсімдіктер құрылысының ерекшеліктерін, олардың биологиясын, өсімдіктер әлемінің жіктелуі мен алуан түрлілігін, филогенетикалық қатынастарды, өсімдіктердің ортамен өзара қатынасын, олардың таралуы мен өсімдік түзілуінің мәнін зерттеумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды.

Кредиттер саны: 3

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 15
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың мақсаты болып, орман экожуйесіндегі әртүрлі өсімдіктерінің биологиясы мен систематикасын оқыту.
Міндет
  • осы мамандықтың негізін қалайтын пәнді толығымен жеткізу
  • өсімдіктерді жүйелеу әдістерін меңгеру;
  • Геоботаника және фитогеография элементтерімен танысу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • өсімдіктердің құрылысын және олардың метафорфозалары, көбею түрлері, осы заманғы өсімдік әлемінің жүйеленуін, фитогеография мен геоботаниканың элементтерін;
  • өсімдіктердің құрылысы және олардың метаморфоздары;
  • өсімдіктердің көбею түрлері;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ботаника пәнінде алған білімдерін тәжірибе жүзінде қолдана білуі қажет
  • жекелеген органдар мен өсімдіктерге морфологиялық талдау жүргізу, өсімдіктердің метаморфоздарын талдау, олардың табиғатын тану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • ботаника пәні орман қорлары және орманшылық мамандығының ең басты бапалдағы екенін түсінулері қажет
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • жұмыста маңызды мәселелерді дұрыс әрі жылдам шешуі қажет, коллективты басқара білулері қажет
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - өсімдіктердің тіршіліктік түрлерін айыра білуді, өсімдіктердің жекелеген мөлшеріне морфологиялық талдау жасап, олардың метаморфозоларын талдай біліп, олардың табиғатын тани білуді.
Оқыту әдістері

проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы;

оқу-зерттеу қызметінің технологиялары;

коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары;

ақпараттық-коммуникациялық (соның ішінде қашықтықтан білім беру ) технологиялар.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Орман ботаникасы биологиялық ғылым ретінде
  • Өсімдік клеткасының құрылымы
  • Өсімдік ұлпалары
  • Жоғары өсімдіктердің вегетативтік органдары
  • Гүл өсімдіктерінің генеративтік органдары
  • Өсімдіктердің көбею түрлері
  • Гүл өсімдіктерінің өсуі және дамуы
  • Геоботаника
  • Өсімдіктердің жүйеленуі
  • Жоғары даулы өсімдіктердің жүйеленуі
  • Саңырауқұлақтар, қыналар
  • Балдырлар, мүк
  • Плаундар, қиғаш шоқшабас құйрық
  • Ашық тұқымдылар жүйелеу
  • Жабық тұқымдарды жүйелеу
Негізгі әдебиет
  • Яковлев Г.П., Челобитько В.А. Ботаника, Санкт-Петербург, Издательство СПХФА, 2003, 647 с.
  • Громадин A.B., Матюхин Д.Л. Дендрология, Москва, ACADEMIA, 2006, 360 с.
  • Родионова A.C., Скупченко В.Б., Малышева О.Н., Джикович Ю.Н. Ботаника, М., ACADEMIA, 2006, 282 с.
  • Радионова A.C. Лесная ботаника - Лесная промышленность, 2000, 245 с.
  • Ботаника. Учебник для вузов : в 4 т. / П. Зитте, Э. В. Вайлер, Й. В. Кадераит, А. Брезински, К. Кернер ; на основе учебника Э. Страсбургера [и др.] ; пер. с нем. Н.В.Хмелевской, К.Л.Тарасова, К.П.Глазуновой, А.П.Сухорукова. - М.: Издательский центр «Академия», 2007. - 368 с.
  • Хржановский В.Г. Курс общей ботаники – М., Высшая школа, 1976, 272с.
Қосымша әдебиеттер
  • Гордеева Т.Н., Круберг Ю.К., Письяукова В.В. Практический курс систематики растений, изд. «Просвещение», М.,2001, 319 с.
  • Хржановский В.Г., Пономаренко С.Ф. Ботаника- М., «Колос», 1972, 432 с.
  • Колесников А.И. Декоративная дендрология. - М., Лесная промышленность, 2004, 703 с.