Интеллектуалдық капиталды басқару
Сипаттама: Пәнді оқу келесі құзыреттерді алуға мүмкіндік береді: зияткерлік капиталды басқару, өндірістің барлық факторларының органикалық байланысы саласындағы жүйелі білімнің жиынтығы ретінде, даму мен басқарумен тікелей байланысты
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- 1. Макро және микро экономика саласында зияткерлік капиталды табысты басқарумен байланысты білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Міндет
- 1. Зияткерлік капиталды басқарудың әдіснамасымен және ұйымдастырылуымен танысу. 2. Зияткерлік саладағы басқару модельдерін бағалауды ұйымдастыру әдіснамасымен танысу 3. Білім алушылардың зияткерлік меншік пен капиталды зерделеудің практикалық дағдысына ие болуы 4. Білім алушылардың Басқару стратегиясы мен зияткерлік капитал бағдарламасын әзірлеудің практикалық дағдысына ие болуы
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 1. Зияткерлік капиталдың зерттеу-талдау функциясын ұйымдастыру технологиялары 2. Зияткерлік капиталды басқарудың қолданыстағы тактикалық тәжірибесінің ерекшеліктері 3. Инженерлік қызметте зияткерлік капиталды басқару картасын құру формалары
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1. Зияткерлік капиталды басқарудың стратегиясы мен тактикасын өз бетінше әзірлеу 2. Зияткерлік капиталды басқару бөлімінің қызметін ұйымдастыру және үйлестіру 3. Зияткерлік капиталды басқару жөніндегі мамандар қызметінің тиімділік көрсеткіштерінің жүйесін әзірлеу және түзету
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1. Зияткерлік капиталды басқаруды бағалаудың әртүрлі нысандарын қолданудың орындылығы 2. Зияткерлік капиталды басқару саласында қолданылатын тактикалық шешімдердің экономикалық негізділігі
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- 1. Зияткерлік капиталды басқаруды сындарлы бағалау мүмкіндігі 2. Зияткерлік капиталды басқару кәсіпорынның ұзақ мерзімді дамуының негізі ретінде
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1. Өз пікірін және пікірін қалыптастыру мүмкіндігі 2. Сыни ойлау қабілеті
Оқыту әдістері
1) проблемалық-және жобалық-бағдарланған оқыту технологиялары; Жоба әдісі бойынша оқытуды ұйымдастыру оқытушыға барлық студенттерді проблемалық жағдайға және әр сабаққа тартуды қамтамасыз ету міндетін қояды. Яғни, проблемалық жағдайдың шешімін құрылымдық және жүйеленген түрде іздеу үшін ақпаратты ұсына отырып, сабақ мазмұнының проблемалық-бағытталған сценарийін құру міндеті. 2) кейс әдісі (жағдайды талдау); Кейс-технология білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, шағын топтардың құрамында күрделі тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастырады, мамандарға күтпеген жағдайды талдау қабілеттерін сәтті игеруге, шешім қабылдау алгоритмдерін дербес әзірлеуге көмектеседі. 3) ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар жатады. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқу нәтижесіне қол жеткізу үшін студент пен оқытушы арасындағы оңтайлы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. 4) коммуникативтік технологиялар (пікірталас, қойылған мәселелерді шешу үшін шығармашылық, ұжымдық жұмыс түрі ретінде ми шабуылы).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Экономика интеллектуального капитала
- Знания как ресурс экономики
- Данные, информация, знания: экономические понятия
- Современная теория кправления интеллектуальным капиталом
- Модель управления интеллектуальным капиталом
- Сущность интеллектуального капитала
- Методы исследования и измерения интеллектуального капитала
- Управление интеллектуальным капиталом
- Компетентностный подход к управлению знаниями
- Стратегии управления знаниями
- Институциональный подход к управлению знаниями
- Стратегии приращения знаний фирмой
- Генерация интеллектуального капитала научными организациями
- Знания и интеллектуальный капитал образовательного учреждении
- Принципы и приоритеты государственного регулирования экономики интеллектуального капитала
Негізгі әдебиет
- 1. Scenarios: The Art of Strategic Conversation by Kees Van Der Heijden. John Wiley, Feb 2020 2. The Scenario Planning Handbook by Bill Ralston and Ian Wilson, Thomason, 2016 3. Learning from the Future : Competitive Foresight Scenarios by Liam Fahey (Editor), Robert M.Randall (Contributor). John Wiley, 2015 4. Issues Management: How You Can Plan, Organize and Manage for the Future by Joseph Coates. Lomond 2019 5. 20/20 Foresight: Crafting Strategy in an Uncertain World by Hugh Courtney. Harvard Business School Press, 2015 7. Адизес И.К. Развитие лидеров. - М.: Издательство "МИФ", 2018. - 100с. 8. Друкер П. Бизнес и интеллектуальный капитал. – М.: Издательство "Питер", 2018. – 160 с.
Қосымша әдебиеттер
- 1. Патров В.Д. Интеллектуальный капитал / Учебно-практическое пособие. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2014. – 160 с. 2. Баханович Е.П. Интеллектуальное право: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2015. – 416 с. 3. Бабель Н.П., Перерва П.Г. и др. Интеллектуальный процесс: Учебное пособие. – К.: 2012. – 267 с.