Коммуникациялық технологиялар
Сипаттама: «Коммуникациялық технологиялар» пәні бойынша ақпарат іздеудің, жинаудың, сақтаудың, өңдеудің және таратудың ақпараттық технологиялары көмегімен қарапайым және кәсіптік қызметтегі адамдарды заманауи әдістермен және байланыс құралдарымен қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- «Байланыс технологиялары» пәнін оқып үйрену мақсаты - күнделікті өмірге ықпал ететін және кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми-практикалық жұмысында, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда қолдануға мүмкіндік беретін ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік студенттерін жетілдіру. Тәжірибелік мақсатпен курс студенттердің көкжиегін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға ықпал ететін білім беру және тәрбиелік мақсаттарды жүзеге асырады.
Міндет
- кəсіби қызметте КТ пайдалануда оқыту. - оқу үдерісінде АКТ құралдарын тиімді пайдалану, соның ішінде білім беру мақсаттары үшін бөлінген ақпараттық ресурспен жұмыс істеу. - мультимедиялық технологияларды, жасанды интеллектуалды жүйелерді, компьютерлік технологиялар негізінде жұмыс істейтін ақпараттық жүйелерді енгізу, жинақтауды, өңдеуді, беруді, жедел ақпаратты басқаруды автоматтандыруды қамтамасыз етуге бағытталған оқытуды практикалық іске асыру мүмкіндіктері туралы танысу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- - КТ дамытудың негізгі бағыттары; - ақпаратты іздеу және сақтау үшін ақпараттық ресурстарды пайдалану негіздері; - компьютерлік жүйелердің архитектурасы және компоненттері; - ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі мақсаттары мен міндеттері; - ақылды қызметтердің мүмкіндігі; - кәсіби мақсаттар үшін іздеу жүйелерін және электронды ресурстарды пайдалану.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - кез-келген операциялық жүйеде жұмыс істеу; - деректер базасымен жұмыс істеу; - әдістер мен бұқаралық ақпарат құралдарын қолдану; - электрондық кестелермен жұмыс істеу, деректерді біріктіру, диаграммаларды құру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - Принципы расширения, архитектура, методология проектирования нетбуков-передатчиков. данные, - развитие современных технологий в перспективах и направлениях, связанных с обработкой, хранением, поиском, обработкой и представлением информации;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - мультимедиялық презентациялар жасау; - Деректерді визуализациялау; - кәсіби білімді арттыру үшін электрондық оқытудың әр түрлі формаларын пайдалану; - бұлтты технологиялармен жұмыс істеу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері аумақтық компьютерлік желілер, заманауи технологиялармен және желілік технологиялармен танысу, сақтау, іздеу, өңдеу және ақпарат беру.
Негізгі әдебиет
- 1. Беззубенко Н.С. Ақпараттық технологияларды студенттердің танымдық белсенділігін арттыру факторы ретінде пайдалану. Дисс. Педагогика ғылымдарының кандидаты: - Тула, 2006.- 206 б. 2. Беззубенко Н.С. Басқарудың ақпараттық менеджменті: Тәжрибелік сабақ. 2-ші том., Rev. және қосымша - Тула: ООО «Селена», 2009. - 96 бет. 3. Березина Л.Ю., Мельникова М.Б., Мищенко Т.М. 7-9 сыныптағы геометрия. А.В. Погореловтың «Геометрия 7-9» оқулығының геометрия курсын оқыту. - М.: Емтихан, 2008. - 431 б. 4. Боголюбов В.И. Қазіргі заманғы білім беру технологияларын жобалау негіздері бойынша дәрістер / Пятиг. жағдайы линг. un-t - Пятигорск, 2001.-188 б. - Библиография. 168-187. 5. Епископ, Д.Б. Зияткерлік қызмет шығармашылығы мәселесі ретінде: монография / D. B. Реферат: Ростов университетінің баспа үйі, 1983. - 176 б. 6. Бордовский, А., Извешиков, В.А. Жаңа оқыту технологиялары; терминология мәселелері // Педагогика. №5 12-15 с. 7. Брановский Ю.С. Педагогикалық ЖОО мен орта мектепте оқу үрдісін автоматтандыру: Оқулық. Ставрополь: ШГАЭ, 1990 ж. - 144с. 8. Буторин Д.Н. Студенттерді дайындауға арналған проективті оқыту жүйесін қолдану тәжірибесі / Д. Буторин // Информатика және білім беру. - 2008 ж. - №6. -C.100-103