Автоматты жобалау жүйесі

Ударцева Алина Нурлановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Құрылыс объектілерін жобалау үшін қолданылатын қазіргі заманғы бағдарламалық құралдар. Құрылыстағы графикалық және жобалық жұмыстарды автоматтандыруға арналған қазіргі заманғы бағдарламалық құралдар, кеңістіктік объектілердің геометриялық модельдерін Автоматты құру мүмкіндіктері, оларды есептеу және сызбаларды әзірлеу, АЖЖ-да қолданылатын қазіргі заманғы техникалық құралдар.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Құрылыс конструкциялары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны компьютерлік класта

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • «Scad» жобалау-есептеу кешенін қолдана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш құрылымдарының практикалық есептеулерін жүргізу; алынған нәтижелерді өңдеу мен талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру.
Міндет
  • Ғимараттар мен құрылыстардың жүк көтергіш құрылымдарының статикалық және беріктік талдауларының жобалық схемаларын, сондай-ақ «Scad» жобалау-есептеу кешенін қолдана отырып, ғимарат құрылымы элементтерінің беріктігі, қаттылығы мен тұрақтылығы үшін есептеулерді құрастыруды білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ғимараттар мен құрылыстардың жүк көтергіш құрылымдарын автоматтандырылған жобалау үшін ең көп таралған есептеу жүйелерінің мүмкіндіктері мен шектеулерін білу және түсіну; құрылымдық элементтер мен құрылымдарды беріктікке, қаттылыққа және орнықтылыққа есептейтін заманауи компьютерлік бағдарламаларда келтірілген негізгі әдістер мен принциптерді білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Тапсырмаларды құрастыру және заманауи компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш құрылымдарының статистикалық және беріктік талдауларының автоматтандырылған талдауын жүргізу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Білім беру процесінде және кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндігі туралы.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жобалау жұмыстарына байланысты өндірістік жағдайларда ұйымдастырушылық, басқарушылық және инженерлік шешімдерді таба білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқу процесінде және кәсіби қызметінде іргелі және соңғы ғылыми/техникалық жетістіктерді қолдана білу.
Оқыту әдістері

Аудиториялық және студенттердің өз бетімен жұмыс істеу. Интерактивті дәріс (оқутыдың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу, модерация, слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық; - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Есептеу схемасын құру. 0-100
Есептің бастапқы деректері мен нәтижелерін құжаттау.
«SCAD» бағдарламасының постпроцессорын қолдана отырып прокат профильдерінен жасалған металл құрылымдарының кескіндерін тексеру және таңдау.
Бақылау жұмысы.
2  рейтинг Инженерлік құрылымдардың темірбетон конструкцияларын есептеу үшін «SCAD» бағдарламасын қолдану. 0-100
«АРБАТ» бағдарламасын инженерлік құрылымдардың темірбетон құрылымдық элементтерін есептеу үшін қолдану.
Бақылау жұмысы.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Компьютерлік жобалау жүйелерінде қолданылатын компьютерлік бағдарламалардың түрлері мен қолдану салалары
  • «SCAD» бағдарламасының негізгі функционалдық режимдері
  • Есептеу схемасын құру
  • Есептеу нәтижелерінің құрамы мен талдауы
  • «SCAD» бағдарламасының постпроцессорын қолдана отырып прокат профильдерінен жасалған металл құрылымдарының кескіндерін тексеру және таңдау
  • Динамикалық есептеулер
  • Инженерлік құрылымдардың темірбетон конструкцияларын есептеу үшін «SCAD» бағдарламасын қолдану
  • «АРБАТ» бағдарламасын инженерлік құрылымдардың темірбетон құрылымдық элементтерін есептеу үшін қолдану
Негізгі әдебиет
  • Семенов А., Габитов А.И. Проектно-вычислительный комплекс SCAD в учебном процессе. Часть II. Применение при расчете железобетонных конструкций в курсовом и дипломном проектировании: Учебное пособие. М: Изд-во СКАД СОФТ, 2011 - 280 с.
  • Металлические конструкции. Расчёт элементов и соединений с использованием программного комплекса SCAD Office:Учебное пособие/ А.А. Семенов, А.И. Габитов, И.А. Порываев, М.Н. Сафиуллин, В.В. Юрченко -М.: Издательство СКАД СОФТ, Издательство АСВ, 2012 - 338 с.
  • Системы автоматизированного проектирования: метод. указания по самостоятельной работе для студентов заочной формы обучения специальности 270102 – промышленное и гражданское строительство / сост.: С.Х. Байрамуков, М.Б. Эбзеев. – Черкесск: СевКавГГТА, 2013. – 12 с.
  • Сайты САПР для проектирования: [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: www. acad.ru.
  • Сайт программы SCAD Office: [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: www.scadsoft.ru.
  • Сайт программ ЛИРА-САПР, ЭСПРИ: [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: http://www.liraland.ru.
Қосымша әдебиеттер
  • Пеньковский Г. Ф. Основы информационных технологий и автоматизированного-проектирования в строительстве: конспект лекций/ СПбГАСУ. – СПб, 2008 – 150 с.
  • Константинов И.А., Лалин В.В., Лалина И.И. Строительная механика. Применение программы SCAD для решения задач теории упругости: учебное пособие. СПб: изд-во политехнического университета, 2005 г.
  • Городецкий А.С., Евзеров И.Д. Компьютерные модели конструкций. – Киев, 2005 г.
  • SCAD для пользователя (В.С. Карпиловский, Э.З. Криксунов, А.В. Перельмутер, М.А. Перельмутер, А.Н. Трофимчук) электронное пособие. – Киев, 2000 г.
  • Периодические издания («САПР и графика», «Сейсмостойкое строительство. Безопасность сооружений», «Строительная механика и расчет сооружений»).