Қазақ (орыс) тілі

Асавбаева Гульзада Байдрахмановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс көлемінде студенттер қазақ (орыс) тілінің грамматикасын толық меңгеріп, тілдік дағдыларды байытады. Мамандық бойынша лексикалық және терминологиялық минимумды меңгеру. Жеке шағын стильдерге тән коммуникативтік құралдарды дамыту; оқу және тыңдау дағдысы мен іскерлігін дамыту, түрлі ғылыми мәтіндерді, сөзжасам үлгілерін жасауға баулу.

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Қазақ (орыс) тілі
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • орыс тілін В1 деңгейінде оқитын студенттер үшін коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде орыс тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету.
Міндет
  • рухани жаңғырудың ұлттық идеясы аясында студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру;
  • ұлттық сана мен мәдени код негізінде болашақ маманның әлем туралы түсінігін қалыптастыру арқылы әлемдік деңгейдегі білімді игеру процесінде тілдің рөлінің маңыздылығын негіздеу;
  • орыс тілін В1 деңгейінде үйренетін болашақ мамандардың білімдерін жетілдіру;
  • елдің рухани модернизациясының дамуын қамтамасыз етуге қабілетті мамандар арасында орыс тілін қолдану көлемінің артуы.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Сөздік қорды, білімнің грамматикалық жүйесін және ниеттің прагматикалық мазмұнын толық түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдап, дұрыс қолдану;
  • мәтіннің мазмұнын нақты жеткізу, қорытындыны тұжырымдай білу, бүкіл мәтіннің қорытынды бөлігін және оның жеке құрылымдық бөліктерін сипаттай алу;
  • мәтіндік ақпаратты анықтау, әлеуметтік, әлеуметтік, мәдени, қоғамдық-саяси, ағартушылық және кәсіби мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін ашу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты сұрату және хабарлау, вербалды қарым-қатынасқа қатысушылардың әрекетін бағалау,
  • таныс немесе бейтаныс сұхбаттасушыға әсер ету үшін ақпаратты пайдалану;
  • тілдік және мәдени қарым-қатынас ерекшеліктеріне сәйкес тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби құзыреттілігін көрсету.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Талқылау барысында этикалық, мәдени және әлеуметтік маңызды мәселелерді талқылаңыз,
  • өз көзқарасын айта білу, оны дәлелдеу, қатысушылардың пікірін сыни тұрғыдан бағалай білу;
  • жеке қажеттіліктерін (тұрмыстық, білім беру, әлеуметтік, мәдени, кәсіптік) жүзеге асыру, этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұндық тұрғыдан толық, тиісті лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыдан көрсету үшін қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларына қатыса білу. өз позициясының деңгейі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Негізгі семантикалық ақпаратты (жалпы, егжей-тегжейлі және сыни түсіну деңгейінде), сондай-ақ жалғасып жатқан монолог пен диалогтың одан әрі сипаты үшін маңызды сөйлеушілердің жасырын білдірілген ниеттерін қоса алғанда, коммуникативті ниеттерді қабылдау;
  • іскерлік коммуникацияның сөйлеу аспектілері: іскерлік байланыстар орнату және келіссөздер жүргізу;
  • телефон байланысының ерекшеліктері: телефондық этикет, ұялы байланысты қолдану арқылы сөйлесу ерекшеліктері;
  • электрондық пошта арқылы байланысу ерекшеліктері.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқу және ғылыми коммуникация мәтіндерін түсіну және адекватты түсіндіру;
  • оқу және ғылыми байланыс: жазбаша және ауызша ғылыми баяндама;
  • оқу және ғылыми мәтінде ақпаратты ұсыну дағдыларын және оқу және ғылыми талқылауда сөйлеу стратегияларын қолдау қабілетін, сондай-ақ ғылыми және іскерлік риторика негіздерін меңгеру.
  • речевые аспекты деловой коммуникации: установление деловых контактов и ведение переговоров.
Оқыту әдістері

сыни тұрғыдан ойлау технологиясы

ойын технологиясы;

ақпараттық-коммуникациялық технология

жағдай – технология

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Өзіңіз туралы әңгіме. Жазбаша хабарлама. 0-100
«Мен және менің отбасым» хабарламасы.
«Менің достарым» хабарламасы.
Хабарлама «Менің күнделікті жұмысым
Менің күнім: күнделікті жұмыс. жазбаша тапсырма
Бос уақыт туралы әңгіме. Менің хоббиім. Сауық кешінде. Табиғатта демалу. Менің демалысым
«Отбасылық мерекелер» тақырыбына әңгіме жазу. Бақылау жұмысы
Ситуациялық ойындар: «Қалай дүкен жасау керек».
Эссе: Киімдегі заманауи стиль
2  рейтинг «Қазақстанның мемлекеттік мерекелері» хабары. 0-100
Презентация «Кіші Отан (мен туған жер)»
Презентация «Мен оқитын қала».
Эссе: Менің арманымның қаласы
Пікірлер: Қаланың мәдени өмірі: театрда, мұражайда, концертте.
Ситуациялық ойындар: Денсаулық және салауаттылық. Дәрігерде.
Презентация: Табиғаттың қолайсыз ауа-райы Бақылау жұмысы
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Танысу
  • Мен және менің отбасым
  • Менің достарым
  • Менің күнім: күнделікті жұмыс
  • Бос уақыт
  • Отбасы мерекелері
  • Қазақстанның мемлекеттік мерекелері
  • Кішкентай Отаным (туған жерім)
  • Мен оқып жаткан қала
  • Менің арманымның қаласы
  • Қаланың мәдени өмірі: театрда, мұражайда, концертте
  • Денсаулық және амандық
  • Табиғатта жаман ауа-райы жоқ
  • Сатып алу әдісі
  • Киімдегі заманауи стиль
Негізгі әдебиет
  • 1. Государственный стандарт по русскому языку как иностранному. Базовый уровень. – Москва – Санкт-Петербург: Златоуст, 2001.
  • 2. Русский язык: Учебное пособие для студентов казахских отделений университета (бакалавриат) / Под ред. К.К. Ахмедьярова, Ш.К. Жаркынбековой. - Алматы: Казак университетi, 2008. - 226 с.
  • 3. Федосюк М.Ю., Ладыженская Т.А., Михайлова О.А., Николина Н.А. Русский язык для студентов-нефилологов: Учебное пособие. - М.: Флинта, 1997.
  • 4. Жаналина Л.К., Мусатаева М.Ш. Практический курс русского языка: Учебник. - Алматы: PRINT-S, 2005.
  • 5. Практикум по русскому языку: Учебное пособие / А.Ж. Абдукаликова, Б.Т Шегебаева. - Астана: Фолиант, 2007. -116 с.
  • 6. Сурова Д.С. «Практический курс русского языка». Учебно-методическое пособие. - 2-е изд. дораб. и дополн. - Усть-Каменогорск, РИО, 2017. – 134 с.
  • 7. Альбекова А.Ш. Русский язык: Учебное пособие по научному стилю речи для студентов технических вузов. - 2-е изд. испр. - Алматы: Триумф "Т", 2007. - 104 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Бузело А.С. «Русский язык: Учебное пособие для студентов-математиков казахского отделения». – Алматы: Қазақ университеті, 2011. - 182 с.
  • 2. Журавлева Е.А., Асмагамбетова Б.М., Ташимханова Д.С., Яворская Э.Э., Те М.В., Ешекенева А.К. «Профессиональный русский язык»: учебно-методическое пособие / Под общей редакцией Е.А. Журавлевой. – Алматы: Издательство «Эверо», 2014. – 242 с.
  • 3. Мухамадиев Х.С. «Пособие по научному стилю речи. Русский язык». – Алматы: Қазақ университетi, 2011. – 181 с.
  • 4. «Основы научной речи»: Учебное пособие для студентов нефилологических высших учебных заведений / Н.А. Буре, М.В. Быстрых, С.А. Вишнякова и другие; Под редакцией В.В. Химика, Л.Б. Волковой. – Санкт-Петербург: Филологический факультет Санкт-Петербургский государственный университет; М.: Издательский центр «Академия», 2003. – 272 с.
  • 5.«Русский язык. Учебное пособие для студентов казахских отделений университетов (бакалавриат)»./ Под редакцией Ахмедьярова К.К., Жаркынбековой Ш.К., Мухамадиева Х.С. – Алматы: Қазақ университеті, 2012.
  • 6. Абаева Ж.С. Русский язык: Учебное пособие для студентов казахских отделений факультета международных отношений. – Алматы: Казак университетi, 2014.
  • 7. Чекина Е.Б., Сансызбаева С.К., Абаева Ж.С. «Профессионально ориентированный русский язык». Учебное пособие для студентов-филологов. – Алматы: Қазақ университеті, 2017. – 271 с.