Жалпы физика (механика)

Ерболатова Гульнара Уалхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курс материя қозғалысының негізгі, жалпы түрлерін зерттейді және классикалық механика – кинематика негіздерін, материалдық нүкте мен қатты дененің динамикасын қазіргі заманғы баяндауға арналған. Бұл бөлімді баяндау орта мектептің физика курсының тиісті бөлімін дамыту және тереңдету болып табылады. Векторлық Алгебра және дифференциалдық есептеудің математикалық аппараты қолданылады. Қозғалыстың кинематикалық және динамикалық сипаттамалары, олардың өзара байланыстары қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 30
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Студенттердің физика саласында, атап айтқанда, болашақ инженерлерге ғылыми және техникалық ақпарат ағымында бағдарлауға мүмкіндік беретін және оларға маманданған техника салаларында жаңа физикалық принциптерді пайдалануға мүмкіндік беретін механика бөлімінде кең ауқымды теориялық дайындық негіздерін құру.
Міндет
  • Студенттердің механика (Теориялық және эксперименталды-практикалық) бөлімі бойынша пәннің жалпылама типтік оқу есептерін шешудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттердің негізгі физикалық құбылыстар мен классикалық механика және қазіргі физика заңдарын, физикалық зерттеу әдістерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттерді өлшеу аппаратурасымен таныстыру, эксперименталды зерттеулер жүргізу, эксперимент нәтижелерін өңдеу және оларды талдау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттердің ғылыми ойлауын және диалектикалық дүниетанымын, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекарасын дұрыс түсінуін және зерттеудің эксперименталды немесе математикалық әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің нақтылық дәрежесін бағалай білуін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өз еңбегін ұйымдастыра білу, өз қызметінің нәтижелерін үлкен дербестік дәрежесімен бағалау, өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгеру; кәсіби қызметте базалық білімді қолдана білу; практикалық жұмыстың теориялары мен дағдыларын меңгеру; алынған нәтижелерді талдау, қажетті қорытынды жасау және ұсыныстарды тұжырымдау; зерттеулерде алынған нәтижелерді есеп түрінде ұсыну
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Сапалық және сандық физикалық мәселелерді шешу, физикалық мәселелерді шешудің әдістерін талдау және табу, тәуелсіз ойлау мен шығармашылық белсенділікке қабілеттілік пен қызығушылық дамиды.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеулік (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу есептерін шешу.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
Негізгі әдебиет
  • 1 Детлаф А.А., Яворский Б.М. Курс физики, - М.: Высшая школа, 1989. 2. Трофимова Т.И. Курс физики. – М.: Высшая школа, 2003. 3. Савельев И.В. Курс физики, т. 1- 3. – М.: Наука, 1989. 4. Физика курсының лекциялары: жоғары орын. студенттеріне арналған оқу құралы Ж. Абдула, Т.Аязбаев; ҚР жоғары оқу орын. қауымдастығы.- Алматы, 2012 5. Жалпы физика курсы. Т.Бижигитов,2013 6. Трофимова Т.И. Курс физики учебное пособие для вузов. М.: академия, 2004