Дизайн-жобалау 1
Сипаттама: Пән көркемдік және унитарлық функцияларды орындайтын қалалық кеңістіктің элементі ретінде балалар ойын алаңын жобалау әдістемесін практикалық дамытуға бағытталған.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Сәулеттік және дизайн жобалаудың негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Қалалық кеңістікті қалыптастырудың теориялық принциптерімен танысу және балалар ойын алаңы мысалында балаларға арналған қалалық орта элементін жобалау әдістемесін практикалық игеру.
Міндет
- 1. Балалар ойын алаңдарын жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесі бойынша материалдармен, сондай-ақ балалар психологиясы, ойындар теориясы мен тарихы, балалар әдебиеті бойынша жарияланымдармен танысу.
- 2. Қала құрылысы жағдайын талдау.
- 3. Балалардың ойын кеңістігінің дизайн тұжырымдамасын жасаңыз.
- 4. Балалардың жасына, эргономикалық параметрлеріне, сондай-ақ функционалды, конструктивті, эстетикалық және экологиялық мақсатқа сәйкес ойын кеңістігі мен жабдықты дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- - балаларға арналған қалалық орта элементтерін жобалау кезеңдері мен ерекшеліктерін білу.
- - жоба тақырыбына сәйкес келетін ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - балаларға арналған қалалық кеңістік элементінің жобасын барлық сатыларда функционалдық, эстетикалық, конструктивтік-техникалық, экономикалық және басқа да негіз қалаушы талаптарға, нормативтер мен заңнамаға сәйкес әзірлеу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - the ability to mutually coordinate various factors, integrate various forms of knowledge and skills in the development of project solutions, and coordinate interdisciplinary goals.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - сәулеттік ойды сауатты ұсыну, идеялар мен жобалық ұсыныстарды жеткізу, оларды ауызша және жазбаша сөйлеу, макеттеу, қол және компьютерлік графика құралдарымен бірлескен іс-әрекет барысында зерттеу, әзірлеу, формализациялау және тарату мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Кеңістіктік қиялды, дамыған көркемдік талғамды көрсете білу, жобаларды әзірлеу кезінде жасанды тіршілік ортасын модельдеу және үйлестіру әдістерін білу.
Негізгі әдебиет
- 1. Сокольская, О.Б. Ландшафтнаяархитектура: специализированныеобъ-екты: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / О.Б. Сокольская, В.С. Теодоронский, А.П. Вергунов. – М.: Академия, 2007. – 224 с.
- 2. Степанов, А.В. Объемно-пространственнаякомпозиция: учебникдляву-зов / А.В. Степанов, В.И. Мальгин, Г.И. Ивановаидр. – М.: Архитекту-ра-С, 2004. – 256 с.: ил.
- 3. Саттон, Т. Гармонияцвета: полноеруководствопосозданиюцветовыхкомбинаций / Т. Саттон, Б. Вилен; пер. сангл. В.П. Воропаева. – М.: Ас-трель: АСТ, 2004. – 215
Қосымша әдебиеттер
- 4. Кищенко, Е.Г. Организация игровой деятельности с дошкольниками. [Электронныйресурс]. – Режимдоступа: http://www.nerungri.edu.ru/muuo/pweb/vmo_dou/doc/5/igig_kish.htm.
- 5. Игровое оборудование - правила и классификация. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://50rus.info/realty/constructing_fix/игровое-оборудование-правила-и-класс/.