Дизайн-жобалау 5
Сипаттама: Жекешелендіру объектісінің интерьерінің егжей-тегжейлі жобасын әзірлеу. Жаңа функция үшін объектіні құрылымдық-жоспарлық түрлендіру түсінігі. Қайта құру объектісіне қойылатын нормативтік және әлеуметтік-функционалдық талаптар, жоспарлау әдістері мен интерьерді ұйымдастыру құралдары. АИ бөліміне жобалық құжаттаманы дайындау.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Дизайн-жобалау 3
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | курстық жоба |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- жаңа функцияның нормативтік талаптарына және жобалау-жоспарлау шешіміне сәйкес қайта құру жағдайында жаңа кеңістікті ұйымдастырудың әлеуметтік-функционалдық сценарийін әзірлеу.
Міндет
- нысан үшін әлеуметтік және функционалдық бағдарламаны әзірлеу.
- жобалық және технологиялық талаптарды анықтау, жоспарлау шешімін тұжырымдау.
- қажетті көркемдік және эстетикалық әдістерді анықтап, интерьерді жасаңыз.
- AI брендінің сызбаларының альбомын жасаңыз.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- жобалау объектісін әлеуметтік-функционалдық ұйымдастыру ерекшеліктерін білу; жекешелендіру объектісінің функционалдық профилі мен жоспарлау құрылымы арасындағы байланысты түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- объектінің функционалдық-жоспарлау және сәулет-көркемдік ұйымдастырылуына қойылатын талаптарды тұжырымдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- интерьердің архитектуралық-көркемдік дизайнындағы стиль құраушы элементтерді анықтау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- қолданбалы архитектуралық-көркемдік шешімдерді дәлелдеу әдістері мен кәсіби терминологияны меңгеру;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- өз бетінше ақпаратты жинау, талдау және қызықтыратын мәселе бойынша ақпаратты кеңінен іздеу, кешенді жобалық шешім қабылдау үшін алынған мәліметтерді өңдеу дағдылары болуы.
Оқыту әдістері
берілген шарттармен әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; графикалық және макеттік модельдеу; интернет ресурстары мен нейрондық желілерді пайдалана отырып практикалық жаттығулар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Техникалық сипаттама файлы. Аяқталған бөлімдердің графикалық кескіндері бар презентация файлы. Презентацияның мазмұны: объектінің әлеуметтік-функционалдық сипаттамасы; өлшемдері бар анықтамалық жоспар; макеттегі суреттегі сөйлем; графикадағы суреттегі сөйлем; жиһаздар мен жабдықтарды орналастырумен, интерьерге арналған функционалдық және сәулеттік-көркемдік шешімдердің аналогтарын талдаумен M1:50 жоспары. | 0-100 |
2 рейтинг | Демонстрациялық үлгі M 1:20 (M1:25). Нысанның сәулеттік, көркемдік және функционалдық жоспарлау шешімдері. Түсті шешім туралы түсінік. | 0-100 |
Жарнамалық графиканың төлқұжаты. Түсіндірме жазба. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық жұмыс | - тапсырмаға сәйкес жұмысты уақытында және 90-нан 100%-ға дейін орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды; - жоғары немесе жақсы деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алған дағдылары мен білімдері шығармашылықпен пайдаланылады. | - тапсырмаға сәйкес уақытында және 70-тен 89%-ға дейін жұмыстарды орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды, бірақ түзету арқылы оңай түзетілетін болмашы қателер болуы мүмкін; - жұмысты жобалаудың эстетикасын жақсы деңгейде; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты шешімдер қолданылады. | - тапсырмаға сәйкес уақытында және 50-ден 69%-ға дейінгі көлемде жұмыстарды орындау; - кейбір тапсырмалар қате орындалды (бірақ 50%-дан көп емес), түзетуге болатын қателер болуы мүмкін; - қанағаттанарлық деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты және стандартты шешімдер қолданылады. | - жұмысты мерзімінде және 50%-дан аз көлемде орындау; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - тапсырманың 50%-дан астамы қате орындалған; - қанағаттанарлықсыз деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - шығармада плагиат элементтері бар; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер пайдаланылмайды. |
Курстық жоба | 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерінің өңделу дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 90-нан 100%-ға дейін. 2. Жобаның барлық элементтері нормативтік талаптарға және техникалық шарттарға сәйкес дұрыс толтырылды. Жекешелендіру нысанының ішкі көрінісін жобалау мәселелері жан-жақты, ұтымды және шығармашылық тұрғыда шешілді. 3. Жекешелендіру объектісін жоспарлаудың теориялық және практикалық негіздері игерілді; қайталама тұрғын үй қорын және коммерциялық жылжымайтын мүлікті қайта жоспарлау және қайта құру. Сәулеттік, композициялық және функционалдық жоспарлау шешімі сауатты, мәнерлі әзірленіп, толық көлемде әзірленді. тапсырмалар.4. Жобаның графикалық көрсетілімі сол стильде, жоғары немесе жақсы сәулеттік-көркемдік деңгейде жасалған. Жобаның жұмыс сызбаларының құрамы тапсырма талаптарына толық сәйкес келеді. | 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерінің өңделу дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 70-89% құрайды. 2. Жоба нормативтік талаптарға және техникалық шарттарға сәйкес жүзеге асырылды. Жобаға шамалы түзетулер енгізу арқылы оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. 3. Жекешелендіру объектісінің интерьерінің сәулеттік-композициялық шешімі стиль құраушы элементтер арқылы белсендірек көрсетілуі мүмкін.4. Жобаны қабылдауға кедергі келтірмейтін әртүрлі стилистикалық әдістерді қолдана отырып, жақсы сәулеттік-көркемдік деңгейде жобаны графикалық түрде ұсынуға рұқсат етіледі. Жобаның жұмыс сызбаларының құрамы тапсырма талаптарына жартылай сәйкес келмесе, 2-3 ескертуді алып тастауға болады. | 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерінің өңделу дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 50-ден 69%-ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға және техникалық шарттарға сәйкес жүзеге асырылды. Жобаға шамалы түзетулер енгізу арқылы оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. Жекешелендіру объектісінің интерьерінің функционалдық-жоспарлау құрылымы жан-жақты және ұтымды шешілмеген. 3. Стиль құраушы элементтердің архитектуралық-композициялық шешімі жеткілікті түрде көрсетілмеген. 4. Жобаның қанағаттанарлық сәулеттік-көркемдік деңгейде графикалық көрсетіліміне рұқсат етіледі. Жобаның жұмыс сызбаларының құрамы тапсырма талаптарына жартылай сәйкес келмесе, 2-3 ескертуді алып тастауға болады. | 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға сәйкес келмейді. Жоба элементтерінің даму дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 50%-дан төмен. 2. Жоба реттеу кезінде жойылмайтын және жобаны түбегейлі өзгертуді талап ететін нормативтік талаптар мен техникалық шарттарды елеулі бұзушылықтармен аяқталды. Нысанның функционалдық және жоспарлау құрылымының мәселелері ұтымды шешілмеген. 3. Жекешелендiру объектiсiнiң интерьерiнiң сәулет-композициялық безендіруiнде эстетикалық ұйымның тұтастығы жоқ.4. Жобаның графикалық тұсаукесері қанағаттанарлықсыз сәулет-көркемдік деңгейде орындалды. Жобаның жұмыс сызбаларының құрамы тапсырма талаптарына сәйкес келмейді. 5. Жоба толығымен немесе ішінара плагиат элементтерін қамтиды. |
Creative exam clauzure. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы терең және толық қамтылған. Сөйлемнің элементтері композициялық жағынан дұрыс, логикалық және жүйелі түрде орналастырылған. Графикалық әдістердің, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің стильдік бірлігі толық сақталған. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы жоғары деңгейде. Тапсырманың орындалу дәрежесі 90-100% | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы толық қамтылған. Масштабты және композициялық тұтастықты аздап бұзған сөйлем элементтерінің орналасуы. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі аздап бұзылған. Шығарманың эстетикасы жақсы деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 70-89% құрайды. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы көбірек қамтылған. Сөйлем элементтерінің орналасуында масштаб пен композициялық тұтастық бұзылған, өңдеу тереңдігі жеткіліксіз. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі айтарлықтай бұзылған. Шығарманың эстетикасы қанағаттанарлық деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50-ден 69%-ға дейін. | Жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді. Элементтердің орналасуы композициялық жағынан дұрыс емес, элементтердің масштабының жетіспеушілігімен және тармақтың мақсаты мен міндеттері туралы түсінік жоқ. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы қанағаттанарлықсыз деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50%-дан төмен немесе жұмыс плагиат болып табылады. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Тапсырма мәселесі
- Функционалдық процестерді талдау
- Орналасу
- Жоспардың композициялық негізін жасау
- Архитектуралық, көркемдік және функционалдық шешімдер арасындағы байланыс
- Функционалды-технологиялық және бейнелі-композициялық шешімді нақтылау
- Орналасуды нақтылау
- Ішкі жарықтандыру тұжырымдамасы
- Стиль қалыптастырушы элементтерді анықтау
- Жобалық сызбалар альбомының композициясын қалыптастыру
- Егжей-тегжейлі дизайн шешімі
- Кіру тобының демонстрациялық макетін әзірлеу
- Жобаның графикалық дизайны
- Жобалар көрмесі
Негізгі әдебиет
- Жангужинова, М. Е. Основы художественной графики [Текст] : учеб. пособие / М. Е. Жангужинова ; Министерство образования и науки Республики Казахстан, АТУ. - Алматы : ТОО "Лантар Трейд", 2020. - 106 с.
- Архитектурные конструкции / З.А. Казбек-Казиев, В.В. Беспалов, Б.А. Дыховичный и др.; Под ред. З.А. Казбек-Казиева: Учеб. для вузов по спец.«Архитектура». – М.: «Архитектура-С», 2021. – 344 с
- Кривошапко, С. Н. Архитектурно-строительные конструкции : учебник для вузов / С. Н. Кривошапко, В. В. Галишникова. — Москва : Издательство Юрайт, 2022. — 460 с. — Текст : электронный // Образовательная платформа Юрайт [сайт]. — URL: https://urait.ru/bcode/489145 (дата обращения: 27.09.2022).
- KAZGOR. Проекты. – Алматы: Издательство «Basbaqan», 2019. – 368 с.
- ArCon:Визуальная Архитектура: Лучший дизайн интерьеров квартир и офисов [Электронный ресурс] : учебное пособие. - М. : ЕВРОСОФТ, Б. г.. - 1 CD-ROM.
Қосымша әдебиеттер
- Кузнецова, Н.В. Графическое оформление архитектурно-строительных чертежей : учебное пособие / Н.В. Кузнецова, М.В. Долженкова. – Тамбов : Изд-во ФГБОУ ВПО «ТГТУ», 2011. – 84 с.
- ГОСТ 21.501-2018 «Система проектной документации для строительства (СПДС). Правила выполнения рабочей документации архитектурных и конструктивных решений» Межгосударственный стандарт, 2018. - 48 с.
- Каминский В.П., Георгиевский О.В., Будасов Б.В. Строительное черчение. Учеб. для вузов / Под общ. ред. О.В. Георгиевского. — М.: ООО Издательство «Архитектура-С», 2007. — 456 с., ил.