Тұрғын және қоғамдық ғимараттардың интерьері
Сипаттама: Үй-жайлардың типологиялық классификациясы берілген және ғимараттардың түрлеріне байланысты интерьерді ұйымдастыру заңдылықтары, сәулеттік кеңістік түсінігі ашылған, оның құрамдас бөліктері (кеңістіктік пішін, қоршау беттері және жабдықтар) бойынша интерьерге аналитикалық талдау жүргізіледі. ) тұтас шешімді алу.
Кредиттер саны: 3
Пререквизиты:
- Дизайн-жобалау 2
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан – клаузура. |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- студенттің интерьерлердің типологиялық ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың ішкі кеңістігін ұйымдастыру әдістері мен құралдарын үйрету.
Міндет
- тұрғын үй және қоғамдық ғимараттардың ішкі кеңістігін ұйымдастыруды анықтайтын функционалдық, композициялық, конструктивті және басқа да ерекшеліктерін ажырата білу;
- интерьерді ұйымдастырудағы практикалық мәселелерді шешу үшін кәсіби білімді құрылымдау және бейімдеу әдістерін білу;
- интерьердің әртүрлі түрлерін жобалаудың практикалық дағдыларын, әдістері мен құралдарын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- жоба алдындағы ақпаратты жинау, ғимараттың композициялық, функционалдық, конструктивті шешімін талдау дағдыларының болуы; құрылыс типологиясының жобалық нәтижеге әсерін білу; пәндік интерьер жабдықтарының классификациясын түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- сәулет-құрылыс сызбаларын оқи білу; автордың ниетін сызба түрінде көрсете білу; интерьерді ұйымдастыру бойынша алған білімдерін жобалау есептерін өз бетінше шешу үшін пайдалана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- процесті және жобалау нәтижелерін сыни бағалау мүмкіндігі; кәсіби терминология мен аргументтерді меңгеру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жобалау процесінде кәсіби коммуникациялық дағдылардың болуы; жобаны көрсету тәсілдерін және конструктивті шешімдерді меңгеру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- кәсіптік білімдерін кеңейту дағдыларының болуы; жаңа ақпаратты іздеу және игеру қабілеті.
Оқыту әдістері
ұсынылатын сілтемелер арқылы лекциялар, бейнероликтер көру, интернетте жұмыс істеу; оқу тақырыптары бойынша практикалық жұмыстар; графикалық және макеттік модельдеу; оқу үрдісіндегі студенттердің өзіндік жұмысы.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Глоссарий. Кеңістік интерьерінің түрлері, категориялары және классификациялары. | 0-100 |
«Қоғамдық кеңістіктің интерьерінің түрлері, санаттары және классификациялары» кестесі. | ||
«Тұрғын үйлердің негізгі функциялары» кестесі. | ||
«Интерьер элементтерінің композициялық қасиеттері» кестесі. | ||
«Интерьердің негізгі элементтері» кестесі. | ||
«Көрнекі байланыстар» кестесі. | ||
«Кеңістікті қабылдауды түзету әдістері» кестесі. | ||
2 рейтинг | «Жеңіл композиция техникасы» кестесі. | 0-100 |
«Интерьерді визуалды қабылдаудың ерекшеліктері» кестесі. | ||
Презентация «Сызықтар, фигуралар, фигуралар символы». | ||
Презентация «Интерьердегі кеңістіктік пішіннің өлшемін елестету». | ||
Презентация «Таңдалған нысанның мысалында интерьерді қалыптастырудың объективті шарттары». | ||
Презентация «Таңдалған объектінің мысалында интерьердің терең кеңістіктік композициясын құру». | ||
Презентация «Таңдалған нысанның мысалын пайдалана отырып, интерьерді сценарийлік модельдеу». | ||
Пән бойынша қорытынды презентация. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
- Интерьер кеңістіктік орта ретінде
- Интерьердің функционалдық мақсаты және классификациясы
- Ішкі кеңістікті ұйымдастырудың архитектуралық-композициялық әдістері
- Ішкі кеңістікті ұйымдастырудың архитектуралық-композициялық әдістері
- Интерьер композициясы: жалпы үлгілер
- Интерьерді көрнекі түрде қабылдау ерекшеліктері
- Ішкі кеңістіктің архитектуралық бейнесін жасауға арналған құралдар
- Интерьерді көрнекі түрде қабылдау ерекшеліктері
- Сызықтар, фигуралар, фигуралар символы
- Интерьер коммуникация кеңістігі ретінде
- Дизайндағы факторлар иерархиясы
- Интерьер жасаудың психологиялық аспектілері
- Интерьерді сценарийлік модельдеу
- Интерьерді құру алгоритмі
Негізгі әдебиет
- Адамс Ш. Словарь цвета для дизайнеров / Ш. Адамс. — М.: КоЛибри, 2018. — 272 c.
- ArCon:Визуальная Архитектура:Лучший дизайнер интерьеров квартир и офисов [Электронный ресурс] : учебное пособие. - М. : ЕВРОСОФТ, Б. г.. - 1 CD-ROM.
- Нартя В. И., Суиндиков Е. Т. Основы конструирования объектов дизайна. Учебное пособие. — М.: Инфра-Инженерия, 2019. — 264 c.
Қосымша әдебиеттер
- Интерьер и предметный дизайн жилых зданий : учеб. пособие / Е. С. Агранович - Пономарева, Н. И. Аладова. - Ростов н/Д : Феникс, 2005. - 348 с.
- История дизайна : учебник. Т.1. Становление дизайна как самостоятельного вида проектно-художественной деятельности / С.М.Михайлов. - М. : Союз дизайнеров России, 2004. - 278 c.
- История дизайна : учебник. Т.2. Дизайн индустриального и постиндустриального общества / С.М.Михайлов. - М. : Союз дизайнеров России, 2004. - 392 c.
- Эргономика и оборудование интерьера [Текст] : учеб. пособие / В.Ф.Рунге. - М. : Архитектура-С, 2004. - 157 c.
- Основы дизайна и средовое проектирование [Текст] : учеб. пособие / В.Т.Шимко ; Московский архит. ин-т (Гос.акад.). - М. : Архитектура-С, 2004. - 160 c.
- Дизайн. Основные положения. Виды дизайна. Особенности дизайнерского проектирования. Мастера и теоретики : иллюстрированный словарь-справочник / Г.Б.Минервин, В.Т.Шимко, А.В.Ефимов и др; Под. ред. Г.Б.Минервина, Под ред. В.Т.Шимко. - М. : Архитектура-С, 2004. - 285 c.