Мемлекет және бизнес

Абдрахманова Жаннур Сериковна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән мемлекеттік құрылымдар мен экономиканың жеке секторының құқықтық реттеу объективі арқылы өзара іс-қимылын зерттейді. Курста салық заңнамасын, монополияға қарсы реттеуді, зияткерлік меншікті қорғауды және кәсіпкерлік қызметті құқықтық қамтамасыз етуді қоса алғанда, кәсіпкерлік құқықты қалыптастыру мен сақтаудағы мемлекеттің рөлі қарастырылады. Бизнес-ахуалды және инвестициялық тартымдылықты реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді талдауға, мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимылының әртүрлі құқықтық модельдерін зерделеуге, сондай-ақ кәсіпкерлікті заңнамалық қолдау мен реттеу мысалдарына ерекше назар аударылады. Пән студенттерді қазіргі қоғамдағы мемлекеттік және іскерлік мүдделер арасындағы қатынастардың құқықтық аспектілері мен динамикасын түсінуге дайындайды.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пән «тұрақты даму» моделінің принциптеріне сәйкес бизнесті басқарудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін ашады. Бұл тұжырымдама үш факторды басқару арқылы ұзақ мерзімді қаржылық тұрақтылықты қамтамасыз етуге бағытталған: экономикалық, әлеуметтік және экологиялық.
Міндет
  • тұрақты кәсіпкерліктің негізгі категорияларын, заңдылықтарын және перспективаларын зерттеу; 2. - экономиканың кез келген саласында қолданылатын талдау әдістерін, әдістерін дербес қолдану үшін негізгі микроэкономикалық процестерді зерттеу әдістемесін оқыту; 3. - студенттерді әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің жай-күйі мен дамуына әсер ететін түрлі тұтқалармен, ынталандырулармен таныстыру. 4. - экономикалық және математикалық модельдердегі аналитикалық айнымалылар арасындағы байланыс негізінде нақты жағдайларды талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. 1. Gajendrum N. (2017). Green Supply Chain Management–Benefits Challenges and Other Related Concepts, INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED SCIENCE ENGINEERING & MANAGEMENT, VOL 3, ISSUE 8 ISSN: 2454-9940+ 2. Khan. S. A. R. (2018) Introductory chapter: Introduction of Green Supply Chain Management 3. McKinnon, Alan; Browne, Michael; Whiteing, Anthony; and Piecyk, Maja. (2015). Green 4. Achillas, Charisios; Bochtis, Dionysis D.; Aidonis, Dimitrios; and Folinas, Dimitris. (2019). Green supply chain management. In Taylor & Francis Group (Ed.),Routledge.P. 7-8 5. Galli, Francesca and Brunori, Gianluca. (2013). Short food supply chains as drivers of sustainable development. In Evidence Document. Document Developed in the Framework of the FP7 Project FOODLINKS; (GA No. 265287).
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Критерии оценки устного опроса (обсуждение): 2. Критерии оценки занятия по семинарской модели 3. Критерии оценки тестовых заданий 4. Критерии оценки результатов в обучении студентов при решении ситуаций и ситуационных задач
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • тұрақты кәсіпорынның жұмыс істеуінің негізгі идеяларын, принциптерін және заңдылықтарын біледі. - тұрақты кәсіпкерліктің жалпы заңдылықтарына негізделген әртүрлі уақыт горизонттарында компания мен тұтынушылардың мінез-құлқының сипатын түсінеді; 2.
Оқыту әдістері

қу және ғылыми-зерттеу қызметінің технологиялары; 2 Коммуникациялық технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, миға шабуыл, білім беру дебаттары және басқа да белсенді нысандар мен әдістер); 3 ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса алғанда) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тема 1
Негізгі әдебиет
  • Алинов М.Ш. Основы устойчивого развития: учеб. пособие / М. Ш. Алинов; МОН РК. - Алматы: Бастау, 2013 2. Куратко Дональд Ф. Предпринимательство: теория, процесс, практика, [Текст] : учебник / Дональд Ф. Куратко. - 10-е изд. - Алматы:Ұлттық аударма бюросы, 2019.