Микро-макроэкономика

Бухатова Асем Салауаткызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Микроэкономика бұл ресурстардың шектелген жағдайында шешімдерді ұтымды қабылдау туралы ғылым, онда жекелеген экономикалық субъектілердің, атап айтқанда тұтынушылар мен фирмалардың мінез-құлқы зерттеледі. Макроэкономика жұмыссыздық, баға деңгейі, экономикалық циклдер, ұлттық кіріс, салық-бюджет және қаржы-несие саясаты сияқты агрегаттық көрсеткіштерді қарастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Экономикадағы математика

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Микроэкономика және макроэкономика саласында білімді қалыптастыру, экономикалық пәндердің әдістемелігімен танысу, экономикалық талдаудың теориялық аспектілерін меңгеру, графикалық талдау әдістерін меңгеру, практикалық пәндерді оқыту үшін база құру.
Міндет
  • кәсіпорынның, салалардың және нарықтардың негізгі категорияларын, даму заңдылықтарын зерттеу;
  • экономиканың кез келген саласында қолданылатын талдау әдістерін, тәсілдерін дербес қолдану үшін негізгі микроэкономикалық процестерді зерттеу әдіснамасын оқыту;
  • жалпы ішкі өнім, ұлттық табыс, өндіріс факторлары, тұтыну, жинақ, инвестиция, макроэкономикалық тепе-теңдік сияқты негізгі макроэкономикалық көрсеткіштердің әдіснамасын пайдалана отырып, қазіргі макроэкономикалық талдауды қабылдау дағдыларын меңгеру;
  • экономикалық-математикалық үлгілердегі аналитикалық айнымалылардың өзара байланысына сүйене отырып, нақты жағдайларды талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • микро және макро деңгейде қазіргі экономиканың қызмет ету заңдылықтарын жүйелі түсінуді көрсету;
  • микро және макроэкономика және қолданбалы экономикалық пәндердің негізгі түсініктері мен құралдарын меңгеру;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • микро-макро деңгейде экономикалық құбылыстарды, үдерістер мен институттарды талдау әдістері тапсырмаларын шешу үшін қолдану;
  • леуметтік-экономикалық үдерістер мен құбылыстар туралы отандық және шетелдік статистиканың деректерін түсіндіру;
  • әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің өзгеру үрдісін анықтау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • экономикалық деректерді өңдеу үшін аспаптық құралдарды таңдауды жүзеге асыру;
  • жағдайларды сипаттау негізінде стандартты теориялық үлгілерді құру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • нарықтық экономика жағдайында тұтынушылар мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқын оқыту процесінде коммуникативтік қабілеттерін пайдалану;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • микроэкономикалық және макроэкономикалық міндеттерді дербес шешу үшін экономикалық ақпаратты өз бетінше іздеу дағдысы болу
  • кәсіби қатынас және мәдениетаралық дағдысы болуы тиіс
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (слайд-дәріс немесе бейне-дәріс түрінде материалдарды көрсету арқылы дәріс-визуализация)

семинар сабақтары (әңгіме, әңгімелесу, түсініктеме, хабарлама, баяндама, эссе, рефераттар)

практикалық сабақтар (міндеттерді шешу, тестілеу, іскерлік ойындар, тренингтер)

бақылау сабақтары (сұрау, тестілеу, бақылау жұмысы)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Семинар сұрақтарына жауап беру 0-100
Семинар сұрақтарына жауап беру
Есептер шығару
Тестілеу
бақылау жұмысы
2  рейтинг Семинар сұрақтарына жауап беру 0-100
Семинар сұрақтарына жауап беру
Есептер шығару
Тестілеу
бақылау жұмысы
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Ауызша сұраудың бағалау критерийлері (талқылау): студент материалды толық түсіндіреді (сұраққа жауап береді), негізгі ұғымдарды дұрыс анықтайды; материалды түсінгенін анықтайды, өз пікірін дәлелдей алады, алған білімін практикада қолдана алады, тек оқулықтан ғана емес, өз бетінше құрастырған да қажетті мысалдарды келтіре алады; әдеби тіл нормасы тұрғысынан материалды дәйекті, дұрыс бере алса студент «өте жақсы» түрдегі талаптарды қанағаттандыратын, бірақ 1-2 қатесі бар жауап береді, оны өзі түзетеді, баяндау реттілігі мен тілдік ресімделуінде 1-2 кемшілікке жол беріледі. студент осы тақырыптың негізгі ережелерін біледі және түсінеді, бірақ материалды толық көрсетпейді және ұғымдарды анықтауда немесе ережелерді тұжырымдауда қателіктерге жол береді; өз пайымдауларын дәлелдеуге және өз мысалдарын келтіруге жеткілікті терең және нанымды білмейді; материалды сәйкессіз сипаттайды (F; 0; 0 - 49%) және айтылғанды ​​тілдік формализациялауда қателіктер жібереді студент тиісті сұрақтың көпшілігін білмейді, «қанағаттанарлықсыз», анықтамалар мен ережелерді тұжырымдауда қателіктер жібереді, олардың мағынасын бұрмалайды, материалды ретсіз және сенімсіз түрде береді.
Практикалық тапсырманы (жұмысты) бағалау критерийлері. студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша оқу материалын терең меңгерген, жұмыста қолданылатын негізгі ұғымдар арасындағы байланыс туралы білімін көрсете алады және барлық нақтылау және қосымша сұрақтарға жауап бере алады. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материалды меңгергендігін көрсетеді, есеп көрсеткіштерінің арасындағы байланысты анықтайды, дұрыс шешу алгоритмін береді, есептің шартына сәйкес пәнаралық байланыстарды анықтайды. «жақсы» (В+, В, В-, С+; 3,33 – 2,33; 70 – 89%), егер студент оқу материалын білетін болса, негізгі әдебиеттерді меңгерсе және барлық қосымша және нақтылайтын сұрақтарға толық жауап бере алса беріледі. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материалды меңгергендігін көрсетеді, есептерді шығаруда болмашы қателіктерге жол береді, есепті шешудің дұрыс алгоритмін таңдауда пәнаралық байланыстарды толық түсінбейді. студент практикалық жұмыстың жалпы материалын меңгерді және барлық нақтылау және қосымша сұрақтарға жауап бермеді. Студент ұсынылған тапсырманы дұрыс бағалауда қиындықтарға тап болады, мұғалімнен жетекші сұрақтарды талап ететін толық емес жауап береді, егер мұғалімнің жетекші сұрақтары мәселені шешу алгоритмін таңдай алмаса. "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) студентке, егер ол практикалық жұмыстың негізгі оқу материалын білуде елеулі олқылықтарға ие болса, сұрақтардың мазмұнын толық ашпаса, нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бере алмаса беріледі. Оқушы оқиғаны дұрыс бағаламаса, дұрыс әрекет алгоритмін таңдамайды. Білім алушының кеңейтілген жауабы берілген тақырып бойынша үйлесімді, логикалық тұрғыдан дәйекті болуы керек, оның нақты жағдайларда анықтамалар мен ережелерді қолдану қабілетін көрсетуі керек. Бағалау көрсеткіштері: 1) жауаптың толықтығы мен дұрыстығы; 2) не зерттеліп жатқанын түсіну, түсіну дәрежесі; 3) жауаптың лингвистикалық ресімделуі.
Семинар үлгісі бойынша сабақтарды бағалау критерийлері студент семинар сұрақтарына толық және дұрыс жауап берді, логикалық құрылымды және материалды ұсынды. Бұл жағдайда студент арнайы әдебиеттерді білуі керек. Өте жақсы баға алу үшін тиісті саладағы проблемалық мәселелерді анықтау, оларды талдау және шешу жолдарын ұсыну, қосымша сұрақтарға нақтылау және толық жауап беру қабілетін көрсету керек; студент материалды баяндау логикасын сақтай отырып, семинар сұрақтарына мүлде дұрыс жауап берді, бірақ жауап принциптік сипатта болмады; Егер студент нақты және қосымша сұрақтарға нақты және толық жауап бере алмаса, оған «жақсы» көрсетілуі мүмкін; семинар сұрақтарына жауап беруде қателер мен дәлсіздіктерге жол берген, жауап материалын логикалық құрылымдауды білмейтінін және проблемалық мәселелер бойынша өз ұстанымын тұжырымдай алмайтынын көрсеткен студент білімін көрсетпеген студентке толығымен берілген. Сонымен қатар, кем дегенде бір тапсырмадағы қателер түбегейлі болмауы керек; студент семинар сұрақтарына жауап бермейді; нақты қателіктері бар барлық сұрақтарға қате жауаптар береді; Егер сіз қосымша және нақтылау сұрақтарына жауап бере алмасаңыз
Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері: тест сұрақтарына дұрыс жауап берген студенттер берілген тест сұрақтарының жалпы санынан -100 – 90% алады; берілген тест сұрақтарының жалпы санының 89-75% дұрыс жауаптары бар студенттер; тест сұрақтарына дұрыс жауап берген студенттер қойылған тест сұрақтарының жалпы санынан 74-50% алады; берілген тест сұрақтарының жалпы санының 50% - дан азын білім алушылар тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс санымен алды.
Аралық кешенді тестілеуде пәндік құзыреттіліктерді меңгеру деңгейін бағалау критерийлері студент тест тапсырмасын толық орындады, оқыған оқу материалы шеңберінде тамаша білім мен дағдыларды көрсетті, тест жұмысы нақты орындалды. және белгіленген талаптарға сәйкес студент тест тапсырмасын толық орындады, жақсы білімі мен дағдыларын көрсетті, бірақ ұсынылған шешімнің оңтайлылығын дәлелдей алмады, Тест жұмысын ресімдеуде кемшіліктер бар студент тест тапсырмасын толық орындады, бірақ айтарлықтай қателіктер жіберді, нәтижелерді дұрыс түсіндіре алмады, тест жұмысының сапасы жеткіліксіз. - «қанағаттанарлық» (С, С-, D+, D; 2,0 – 1,0; 50 – 69%) – Студент тест тапсырмасын толық орындады, бірақ айтарлықтай қателіктер жіберді, нәтижелерді дұрыс түсіндіре алмады, тест сапасы. жұмыс жеткіліксіз студент тест тапсырмасын толығымен орындады, бірақ айтарлықтай қателіктер жіберді, нәтижелерді дұрыс түсіндіре алмады, тест сапасы жеткіліксіз.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Микроэкономиканың пәні мен әдісі, сұраныс, ұсыныс және нарықтық тепе-теңдік
  • Тұтынушылық тәртібінің теориялық негіздері
  • Кәсіпорын, өндіріс және ұсыныс игіліктер
  • Фирманың әр түрлі нарықтық құрылымдардағы тәртібі
  • Өндіріс факторларының нарығы
  • Жалпы тепе-теңдік және экономикалық тиімділік
  • Экономиканы талдауға макроэкономикалық көзқарас
  • Жалпы макроэкономикалық тепе-теңдік
  • Классикалық және кейнсиандық үлгілерде өндірістің тепе-тең көлемі
  • Монетарлық саясат, фискалдық саясат
  • Макроэкономикалық динамика
  • Еңбек нарығы
  • Бюджеттік тапшылық және мемлекеттік борыш
  • Төлем балансы және валюталық бағамдар
  • Халықаралық сауда және сауда саясаты
Негізгі әдебиет
  • Доғалов А.Н., Досмағанбетов Н.С. Микроэкономика: экономикалық мамандықтарға арналған оқулық/ - 3- басылым, өңделген және толықтырылған.- // А.Н. Доғалов, Н.С. Досмағанбетов. - Алматы: Эверо, 2020. -340 б.
  • Микроэкономика: Оқу құралы/ Г.К. Кӛшебаева; Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті. 2-басылым. (толықтырылған) - Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2015 – 138 б.
  • Бекжанова Г.Е. Микроэкономика: оқулық./Г.Е. Бекжанова - Алматы: Экономика, 2014. - 380 бет
  • Қалпақпаева Ж.М. Микроэкономика дәріс курсы: Оқу қҧралы - Алматы, 2017. - 189 бет
  • Мұхамедиев, Б. М. Микроэкономика: Оқу құралы [Текст] / Б. М. Мұхамедиев. - Новое изд. - Алматы : Қазақ университетi, 2016. - 308 с. - ISBN 978-601-04-2439-5 : 3500 р.
  • Тарасевич, Л.С. Микроэкономика: Учебник для бакалавров / Л.С. Тарасевич, П.И. Гребенников, А.И. Леусский. - М.: Юрайт, 2013. - 543 c.
  • Чеканский, А.Н. Микроэкономика. Промежуточный уровень: Учебник / А.Н. Чеканский, Н.Л. Фролова. - М.: Проспект, 2016. - 688 c.
  • Доғалов А. Н., Досмағанбетов Н. С.Макроэкономика: экономикалық мамандықтарға арналған оқу лық/ А. Н. Доғалов, Н. С. Досмағанбетов – 2-бас., өңд. жəне толықт. – Алматы: ЖШС РПБК «Дəуір», 2012. – 416 б.
  • Майдырова А.Б., Доғалов А.Н., Досмағанбегов Н.С. Макроэкономика: 1-том. экономикалық мамандықтарға арналғаі. оқулық/-Алматы: Эверо, 2020. - 228 б.
  • Майкл Паркин. Макроэкономика. ISBN-10: 0134744454 ISBN-13: 978-0134744452 Тілі: ағылшын Баспа: Pearson Жылы: 2018 Бет саны: 456
  • Вымятнина, Ю.В. Макроэкономика в 2 ч. часть 2: Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Ю.В. Вымятнина, К.Ю. Борисов, М.А. Пахнин. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 198 c.
  • Гусейнов, Р.М. Макроэкономика: Учебное пособие для бакалавров / Р.М. Гусейнов, В.А. Семенихина. - М.: Омега-Л, 2014. - 254 c.
  • Журавлева, Г.П. Экономическая теория. Макроэкономика -1, 2. Метаэкономика. Экономика трансформаций: Учебник / Г.П. Журавлева. - М.: Дашков и К, 2016. - 920 c.
  • Розанова, Н.М. Макроэкономика. продвинутый курс в 2 ч. Часть 1: Учебник для магистратуры / Н.М. Розанова. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 283 c.
Қосымша әдебиеттер
  • Тиссен, Е.В. Микроэкономика: Индивидуальное поведение и стратегическое взаимодействие участников рынка: Учебное пособие / Е.В. Тиссен, И.А. Борисов. - М.: Флинта, 2016. - 92 c.
  • Киреев, А.П. Международная Микроэкономика: Учебник / А.П. Киреев. - М.: МО, 2013. - 72 c.
  • Кузнецов, Б.Т. Макроэкономика: Учебное пособие / Б.Т. Кузнецов. - М.: ЮНИТИ, 2014. - 463 c.
  • Мэнкью, Н. Макроэкономика. / Н. Мэнкью. - СПб.: Питер, 2013. - 560 c.
  • Поляков, В.В. Макроэкономика (для бакалавров) / В.В. Поляков, Р.К. Щенин. - М.: КноРус, 2013. - 320 c.