Сандық маркетинг және жарнама
Сипаттама: Курс цифрландыру және электрондық бұқаралық ақпарат құралдарын жаппай пайдалану жағдайында әртүрлі нарықтарда өнімдерді жылжыту теориясы мен практикасының негіздерін қарастыруға арналған
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- цифрлық маркетингті жүзеге асырудың теориялық принциптерін, элементтерін және жалпы әдістерін зерттеу, сондай-ақ цифрлық маркетинг құралдарын практикалық тұрғыдан игеру.
Міндет
- экономикалық ойлаудың негіздерін білу
- маркетингтің теориялық негіздерін білу
- әртүрлі жағдайларда әртүрлі цифрлық маркетинг құралдарын пайдаланудың экономикалық орындылығын түсіну
- мазмұнды маркетинг саласындағы негізгі құралдарды практикалық игеру
- e-mail маркетинг саласындағы негізгі құралдарды практикалық игеру
- веб-аналитика саласындағы негізгі құралдарды практикалық игеру
- мақсатты жарнама саласындағы негізгі құралдарды практикалық игеру
- контекстік жарнама саласындағы негізгі құралдарды практикалық игеру
- іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO) саласындағы негізгі құралдарды практикалық игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Обучающиеся приобретают знания о принципах и инструментах цифрового маркетинга, включая рекламные платформы и методы привлечения аудитории, а также понимают влияние цифровых каналов на построение отношений с потребителями.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Освоение дисциплины позволяет применять знания для создания и оптимизации рекламных кампаний, выбора подходящих каналов и создания сообщений, которые эффективно привлекают и удерживают внимание целевой аудитории.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Обучающиеся развивают способность критически оценивать цифровые маркетинговые стратегии, формировать суждения об их эффективности и возможности улучшения с целью достижения маркетинговых целей.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Курс способствует развитию навыков эффективного общения с аудиторией через цифровые каналы, позволяет адаптировать маркетинговые сообщения под различные сегменты и культурные особенности, а также выстраивать долгосрочные отношения с клиентами.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Обучающиеся осваивают навыки самообучения, анализируют новые тренды и технологии в цифровом маркетинге, учатся адаптироваться к изменяющимся алгоритмам и требованиям онлайн-платформ, что способствует их постоянному профессиональному развитию и повышению компетенций.