Электр тізбектерінің теориясы

Прохоренкова Надежда Валерьевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бакалаврларды кәсіби даярлаудың теориялық деңгейін анықтайтын жалпы техникалық пәндер арасында басты орын алады. Электр энергиясын жасау, беру және тарату, электротехника,сигналдар мен ақпарат беру мәселелерін шешу үшін электромагниттік құбылыстарды қолдануды қамтиды.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Физика 2

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Ауызша емтихан 2 теориялық сұрақтан және 1 есептен тұрады 1 ауызша сұрақ – 30 б 2 ауызша сұрақ – 30 б Есеп 3 – 40b Емтихан нәтижесі 100б

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • тұрақты, бір фазалы синусоидалы және синусоидалы емес периодты токтардың сызықтық электр тізбектеріндегі тұрақты процестерді, резонанстық режимдерді зерттеу және тізбектерді есептеу әдістерін зерттеу
Міндет
  • студентті әртүрлі электр құрылғыларында болатын процестердің сапалық және сандық жақтарын білу негізінде арнайы радиотехникалық пәндерді қоятын мәселелерді сәтті және сауатты шешуге дайындау
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Электр тізбектерінің теориясы, электромагниттік өріс негізгі теориясы заңдар білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Ақпаратты қабылдау, сақтау, ақпаратты өңдеудің негізігі тәсілдерін білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Электр тізбегінің есептеу әдісін таңдау мүмкіндігі болуы үшін, есептеу әдістері мен басқа да электромагниттік өріс теориясының негізгі заңдарына салыстыру негізінде нәтижелерді тексеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • командада электр тізбектерінің теориясы бойынша күрделі міндеттерді орындауға қабілетті болуы
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Электр тізбектерінің теориясы негізгі заңдар негізінде, жаңа білім тиісті пәндер дамыту үшін дайындалған болуы
Оқыту әдістері

Оқытудың кредиттік технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық нысандарда жүргізілуге тиіс. Білім алушыларды білімді іздеуге және басқаруға тартуға, мәселелерді өз бетінше шешуге тәжірибе жинауға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялар арасында мыналарды бөліп көрсету керек: - проблемалық және жобалық-бағытталған оқыту технологиясы; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу дебаттары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); - кейстер әдісі (жағдайды талдау); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Электротехниканың ұлы ғалымдары - доклад 0-100
Есептеу-графикалық жұмыс (РГР 1). Электр энергиясының бірнеше көздері бар тұрақты токтың тармақталған сызықты электр тізбегін есептеу.
Өзімдык жұмыс
Есептеу-графикалық жұмыс (РГР 2). Синусоидалды токтың тармақталмаған тізбегін есептеу
"Тұрақты ток тізбектерін есептеу"тақырыбындағы СӨЖ есептері
Рейтинг - тестілеу
2  рейтинг Есептеу-графикалық жұмыс (РГР 3). Синусоидалды токтың тармақталған тізбегін есептеу. 0-100
"Синусоидалды токтың электр тізбектері" тақырыбындағы бақылау жұмысы
Есептеу-графикалық жұмыс (РГР 4). Үш фазалы тізбекті есептеу.
СӨЖ есептері. Электр тізбектеріді есептеу әдістері
Рейтинг - тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Доклад- великие ученые электротехники Обучающийся выполнил работу по требованиям, оформил с содержанием и списком литературы. Сам доклад четкий. демонстрирует системные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью и способность быстро реагировать на уточняющие вопросы Обучающийся выполнил работу по требованиям, но есть небольшие замечания по оформлению работы. Доклад четкий, на вопросы по докладу ответил не полностью. делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью, но при этом делает несущественные ошибки, которые быстро исправляет самостоятельно или незначительной коррекции преподавателем Обучающийся оформил работу не по требованиям, доклад читает , на вопросы по докладу ответил не полностью на все вопросы. слабо сформированные навыки анализа явлений и процессов, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает недостаточно свободное владение монологической речью, терминологией, логичностью и последовательностью изложения, делает ошибки, которые может исправить только при коррекции преподавателем Обучающийся оформил работу не по требованиям, или вообще нет работы. Доклад не четкий, читает на вопросы вообще не ответил.обучающийся демонстрирует незнание теоретических основ предмета, несформированные навыки анализа явлений и процессов, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает слабое владение монологической речью, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательностью изложения, делает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем, отказывается отвечать
Расчетно-графическая работа (РГР 1) РГР выполнена полностью, в работе есть схема с указанием токов и напряжений, в решении указаны все единицы измерения, выполнена проверка решения и построена диаграмм (если есть такое задание). ставится за работу, выполненную без ошибок и недочетов, должны быть выполнены не менее 90% заданий ) РГР выполнена полностью, в работе есть схема с указанием токов и напряжений, в решении указаны не все единицы измерения, выполнена проверка решения и построена диаграмм (если есть такое задание). ставится за работу при наличии в ней не более одной негрубой ошибки и одного недочета, не более трех недочетов. Должны быть выполнены от 70 до 89% заданий ставится, если обучающийся правильно выполнил не менее 50% всей работы или допустил не более одной грубой ошибки и двух недочетов, не более одной грубой и одной негрубой ошибки, не более трех негрубых ошибок, одной негрубой ошибки и трех недочетов, при наличии четырех-пяти недочетов ставится, если число ошибок и недочетов превысило норму для оценки 3 или правильно выполнено менее 50% всей работы
Самостоятельная работа/ контрольная работа/Задачи СРСП ставится за работу, выполненную без ошибок и недочетов, должны быть выполнены не менее 90% заданий ставится за работу при наличии в ней не более одной негрубой ошибки и одного недочета, не более трех недочетов. Должны быть выполнены от 70 до 89% заданий ставится, если обучающийся правильно выполнил не менее 50% всей работы или допустил не более одной грубой ошибки и двух недочетов, не более одной грубой и одной негрубой ошибки, не более трех негрубых ошибок, одной негрубой ошибки и трех недочетов, при наличии четырех-пяти недочетов ставится, если число ошибок и недочетов превысило норму для оценки 3 или правильно выполнено менее 50% всей работы
рейтинг 90-100% правильных ответов 70-89% правильных ответов 50-69% правильных ответов 0-49% правильных ответов
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Тұрақты токтың сызықты тізбектері
  • Электр тізбектерін есептеу әдістері
  • Айнымалы синусоидальды ток
  • Айнымалы синусоидалы ток тізбегіндегі R, L, C идеалды элементтері
  • Айнымалы ток тізбегі үшін Ом заңы
  • Айнымалы ток тізбектерінің тармақталған бөліктері
  • Айнымалы ток тізбектеріндегі аралас байланыс
  • Үш фазалы жүйелер
  • Үш фазалы ток тұтынушыларын жұлдызға қосу
  • Айнымалы магнит қозғаушы күші бар магниттік тізбек
  • Индуктивтілік және өзара индуктивтілік
  • Төрт полюстіктер, жалпы мәліметтер және квалилификациясы
  • Электр сүзгілері
  • Тарату параметрлері бар тізбектер
Негізгі әдебиет
  • 1. Зевеке Г.В., Ионкин П.А., Нетушил А.В., Страхов С.П. Основы теории цепей.- М.: Энергоатомиздат, 1989. 2. Бессонов Л.А. Теоретические основы электротехники. Электрические цепи. – М.: Гардарика, 2000. 3. Сборник задач по теоретическим основам электротехники. Под ред. Бессонова Л.А..- М.: Высшая школа, 1980. 4. Методические указания к СРС и СРСП по дисциплине «Теоретические основы электротехни-ки» для студентов специальности 5В071800 - Электроэнергетика – Усть-Каменогорск: ВКГТУ им.Д. Серикбаева, 2011 5. Электротехника и электроника в экспериментах и упражнениях. Практикум. В 2-х т. /Под ред. Д. И. Панфилова. -М.: ДОДЭКА, 2000. - т. 2. - Электроника. - 288 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 6. Алиев И.И. Справочник по электротехнике и электрооборудованию. М.: - Высшая школа, 2000. 7. Методические указания к самостоятельным и лабораторным занятиям по электронике для студентов не электротехнических специальностей. ВКГТУ, 2002. 8. Джонс М.Х. Электроника - практический курс. - М.: Постмаркет, 1999. 9. Прянишников В.А. Электроника. Курс лекций. - СПб.: КОРОНА принт, 1998. 10. Касаткин А.А. Электротехника. – М.: Энергия,1996. 11. Атабеков, Г.И. Теоретические основы электротехники. Линейные электрические цепи: Учебное пособие / Г.И.Атабеков. - 7-е изд.,стер. - СПб. : Лань, 2009. - 592 с. - URL: https://e.lanbook.com/reader/book/90 12. Башарин, С.А. Теоретические основы электротехники: Теория электрических цепей и электромагнитного поля: учеб. пособие для студ. высш. учеб. учреждений/ С.А. Башарин. - 4-е изд., перераб. и доп. - М.: Академия, 2010. - 368 с. (10 экз ) 13. Бутырин П.А., Коровкин Н.В. Теоретические основы электротехники. Интернет-тестирование базовых знаний. М.: Изд-во 'Лань', 2012. - 336 с. - URL: https://e.lanbook.com/reader/book/3550 14. Бычков, Ю.А. Основы теоретической электротехники: Учебное пособие.- СПб.: Изд-во 'Лань', 2008. - 592 с. -URL: https://e.lanbook.com/reader/book/36/#1