Инженерлік білім беруге кіріспе

Асқадұлы Қанат

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Электроника саласында даярлау бағыттары бойынша бакалаврлар мен мамандардың кәсіби қызметінің саласы, объектілері мен түрлері, олардың кәсіби міндеттері мен қажетті құзыреттері сипатталған. Электрониканың әртүрлі бағыттарының тарихы мен қазіргі даму тенденцияларын талдау негізінде ақпараттық коммуникация, радиотехника, электроника, телекоммуникация және медицина салаларындағы теориялық және практикалық жетістіктерді байланыстыратын заңдылықтар қамтылған.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Физика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • студенттердің радиоэлектроника және электрондық аспап жасау салаларындағы бакалаврлар мен мамандардың кәсіби қызметінің ерекшеліктері туралы түсінік алуы, осы қызметті табысты жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттер туралы, тиісті салалардағы ғылым мен техниканың тарихы мен даму тенденциялары туралы, көрнекті ғалымдар, инженерлер және өнертапқыштар туралы, сондай-ақ электрондық компоненттік база, технологиялар және олардың жұмыс істеу тиімділігі мен сапасын сипаттайтын радиоэлектрондық жүйелердің негізгі параметрлері туралы бастапқы білім алу.
Міндет
  • Пәнді оқу барысында студенттер ғылыми-техникалық ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын игеріп, берілген тақырыпқа шолулар мен презентациялар жасай білуі керек. Пәнді игеру студенттердің жалпы мәдени және жалпы кәсіби құзыреттілікке ие болуына, олардың болашақ кәсіби қызметі барысында туындайтын мәселелердің жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтай алуына ықпал етеді.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Радиотехника, электроника және телекоммуникация Автоматтандыру және басқару, медициналық инженерия, аспап жасау бағыттары бойынша дайындалатын бакалаврлар талап етілетін кәсіби қызмет салалары - бұл электрондық құрылғылар мен жүйелерді, электрондық компоненттік базаны, микро және нано электрониканы қоса алғанда және ақпаратты беруге, қабылдауға және өңдеуге, қоршаған орта туралы, табиғи және техникалық объектілер туралы ақпарат алуға арналған құралдарды жасау және жұмыс істеуін қамтамасыз ету, сондай-ақ еліміздің халық шаруашылығы мен қорғанысының барлық салаларындағы әртүрлі техникалық объектілерді басқару.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - көлік желілері мен деректерді беру желілерінің қолданыстағы жабдықтарында жоспарлы, регламенттік және профилактикалық жұмыстарды орындау; - радиобайланыс желілері мен оларда қолданылатын жабдықтардың жұмысы туралы деректерді жинау және талдау; - бағдарламалық қамтамасыз етуді ауыстыру, жаңа қызметтер мен сервистерді іске асыру жөніндегі жабдықта жұмыстарды орындау; - жабдықтың ақауларын анықтау, тіркеу және жою; - қалпына келтірілгеннен және пайдалануға берілгеннен кейін жабдықтың жұмыс істеуін тексеру. Байланыс жабдықтарын дамыту үшін негізгі қажетті дағдылар: - трафикті, статистиканы талдау, желінің ішкі бағыттарының интерфейстерін есептеу; - желінің өткізу қабілетін есептеуді орындау; - желіні жедел қайта конфигурациялау, коммутациялық ішкі жүйенің параметрлерін, желілік платформалар мен жаңа технологиялар бойынша жасалған жабдықтарды өзгерту бойынша шешімдер әзірлеу; - коммутациялық ішкі жүйенің параметрлерін өзгерту, трафикті бағыттау, маршруттау кодтарын тіркеу, байланыстың жаңа бағыттарын ұйымдастыру және қолда бар бағыттарын кеңейту; - жаңа желілік элементтер мен дабыл пункттерінің кодтарын тіркеу; - басқа байланыс ұйымдарының байланыс желілеріне қосылуға техникалық шарттар дайындау және меншікті байланыс желілеріне қосылуға техникалық шарттар беру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Негізгі еңбек функцияларының әрқайсысы өз кезегінде қажетті еңбек әрекеттерімен, дағдыларымен және білімдерімен сипатталатын бірқатар егжей-тегжейлі еңбек функцияларынан тұрады. Студенттің оқу-кәсіби қызметінің бірінші кезеңінде қажетті білімді қалыптастыруды университет жүзеге асыратыны анық, ал қажетті дағдылар практиканың барлық түрлерінде, соның ішінде кәсіпорындарда қалыптасады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Іскерлік коммуникацияны ауызша және жазбаша нысанда мемлекеттік және шет тілдерінде жүзеге асыру қабілеті.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • тапсырма алғаннан немесе инновациялық идеяны өз бетінше алға тартқаннан кейін әзірлеуші инженер алдын ала ғылыми зерттеулер жүргізеді, функционалдық және қағидалық сұлбаларды жобалауды, әзірлеуді жүзеге асырады, содан кейін дербес немесе конструкторлар мен технологтарды тарта отырып конструкторлық-технологиялық құжаттаманы әзірлеуді жүргізеді, өндірісті дайындауға қатысады, ал тәжірибелік үлгіні дайындағаннан кейін оның алдын ала және қабылдау (мемлекеттік) сынақтарына қатысады, оларды жүргізу кезінде монтаждау-баптау және пайдалану қызметі жүзеге асырылады.
Оқыту әдістері

оқу-зерттеу қызметінің технологиялары;

коммуникативтік технологиялар;

ақпараттық-коммуникациялық технологиялар;

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықтан өту
  • Аспаптармен жұмыс
  • Схемалар
  • Тоқтың жүктемесіне байланысты сымдардың, балқытылатын қыстырғылардың қималарын және қорғау аппараттарын таңдау
  • Резистор
  • Биполярлық транзистор
  • Өріс транзисторы
  • Транзисторларға негізделген электр тізбектері
Негізгі әдебиет
  • Воронков, Э. Н. Қатты денелі электроника: Оқу құралы / Э. Н. Воронков. - М.: Академия, 2018 ж. - 192 б.
  • Штыков, В. В. Радиоэлектроникаға кіріспе: жоғары оқу орындарына арналған оқулық және практикум / В. В. Штыков. - 2-ші басылым, өзгертіліп толықтырылды-М.: Юрайт, 2016 ж. – 271 б.
  • Богомолов, С. И. "Радиобайланыс, радиохабар тарату және теледидар" мамандығына кіріспе: оқу құралы - Томск: ТУСУР қашықтықтан оқыту факультеті, 2010 ж. – 162 б.
  • Украинцев Ю. Д. Байланыс тарихы және телекоммуникацияның даму перспективалары: оқу құралы / Ю. Д. Украинцев, М.А. Цветов. - Ульяновск: УлГТУ, 2009 ж. – 128 б.
  • Инков Ю. М. Электротехника және электроника / Ю. М. Инков. - М.: Академия, 2019. - 126 б.
Қосымша әдебиеттер
  • Электротехника және электроника: иллюстрацияланған оқу құралы / ред. Бутырина П. А.. - М.: Академия, 2018 ж. - 892 б.
  • Алехин В. А. Электротехника және электроника. TINA - 8 бағдарламалық ортасындағы компьютерлік зертханалық практикум: жоғары оқу орындарына арналған оқу құралы. / В. А. Алехин. - М.: РиС, 2014 ж. - 208 б.
  • Белоус А. И. Ғарыштық электроника. 1 Том / А. И. Белоус, В. А. Солодуха, С. В. Шведов. - М.: Техносфера, 2015 ж. - 696 б.