Медициналық мақсаттағы микропроцессорлық жүйелерді жобалау
Сипаттама: Пән Micro-Cap және Altium Designer сияқты заманауи компьютерлік жобалау жүйелерін қолдана отырып, диагностикалық және емдік биомедициналық электрондық жүйелерді жобалау бойынша мамандарды оқытуды қарастырады. Әртүрлі практикалық есептерді шешуге арналған электрондық жүйелерді жобалауда техникалық шешімдерді табудың негізгі әдістері қарастырылады.
Кредиттер саны: 8
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | 15 |
СӨЖО | 45 |
СӨЖ | 120 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Формирование научно-инженерного подхода в области проектирования и промышленного изготовления новых и освоения существующих биомедицинских систем, приобретение навыков системного подхода к решению сложных инженерно-технических задач.
Міндет
- Изучение студентами методологии и принципов построения микропроцессорных систем для решения задач диагностики, контроля и мониторинга состояния людей, оказания лечебного воздействия, разработки структурных и принципиальных схем микропроцессорных систем медицинского назначения
- Формирование у студентов умения обоснованно проводить разработку структуры микропроцессорной системы медицинского назначения, выбирать элементы и узлы микропроцессорной системы, разработку алгоритмов работы системы
- Формирование у студентов навыков разработки микропроцессорных систем медицинского назначения, исследования характеристик элементов и узлов системы, алгоритмов работы микропроцессорной системы медицинского назначения
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Знать методологию и принципы построения микропроцессорных систем медицинского назначения, структурных и принципиальных схем элементов системы, оценки их характеристик, алгоритмов работы микропроцессорной системы.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Разрабатывать структуры микропроцессорной системы медицинского назначения, проводить исследования и анализировать функциональные возможности микропроцессорной системы при решении задач диагностики, контроля и мониторинга состояния, оказания лечебного воздействия
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- анализировать и решать проблемы, связанные с микропроцессорными системами медицинского назначения и предлагать эффективные решения
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Работать в команде и обмениваться информацией с коллегами и специалистами в области проектирования микропроцессорных систем медицинского назначения
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Проектировать микропроцессорную систему медицинского назначения, выполнять расчет элементов и модулей системы, алгоритмов работы системы, согласования с устройствами съема и регистрации биомедицинских сигналов
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практическая работа 1 | 0-100 |
Практическая работа 2 | ||
2 рейтинг | Практическая работа 3 | 0-100 |
Практическая работа 4 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Введение
- Обобщенная структура микропроцессорной системы медицинского назначения
- Канал регистрации биомедицинских сигналов
- Каналы передачи биомедицинских сигналов на базовый модуль микропроцессорной системы медицинского назначения
- Базовый модуль микропроцессорной системы медицинского назначения
- Технические и медикотехнические требования к элементам системы и каналам передачи сигналов
Негізгі әдебиет
- Кореневский, Николай Алексеевич. Проектирование биотехнических систем медицинского назначения [Текст] : учеб. пособие по дисциплине ”Проектирование биотехн. систем мед. назначения”по направлению подгот. ”Биотехн. системы и технологии” / Н. А. Кореневский, З. М. Юлдашев, Д. Е. Скопин, 2017. 215 с.
- Анисимов, Алексей Андреевич. Медицинские микропроцессорные системы [Текст] : учеб. пособие / А. А. Анисимов, 2019. 79, [1] с.
Қосымша әдебиеттер
- Анисимов, Алексей Андреевич. Основы медицинской электроники [Текст] : учеб. пособие / А. А. Анисимов, А. В. Белов, Т. В. Сергеев, 2021. 111 с