Медициналық-биологиялық зерттеулер

Құсайын-Мұрат Әсел Түгелбайқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән дәлелді медицина мен биомедициналық зерттеу әдістерін зерттейді. Студенттер деректерді сипаттау жолдарын өзгертеді және таңдайды, себеп-салдар байланыстарын көрсетеді, бақыланатын жағдайларда зерттеу процестерін түсіндіреді, рандомизацияланған бақыланатын сынақтарды құрастырады және жүргізеді, зерттеулердің бұрмалануын талдайды, жүйелі шолулар мен мета-талдаулар жүргізеді. Сандық және сапалық деректерді талдауға, статистикалық модельдерді құруға және медициналық деректерді талдау мәселелерін шешуге ерекше көңіл бөлінеді.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Медициналық аспаптар, аппараттар, жүйелер мен компоненттер

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • "Медициналық-биологиялық зерттеулер" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметіне дайындығын қалыптастыру және ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамасы, қағидаттары мен тәсілдері туралы білім алу болып табылады.
Міндет
  • Міндеттері: -ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері мен әдістерін зерделеу, іргелі және қолданбалы сипаттағы медициналық-биологиялық зерттеулердің категориялық ұғымдарын меңгеру; - ғылыми жұмыстың нысандары, әдістері мен құралдары, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру қағидаттары туралы білім алу; - компьютерлік бағдарламалар арқылы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, деректерді жинауды ұйымдастыру, деректерді сипаттау және оларды статистикалық өңдеу саласында білім алу; - зерттеу әдістерін, ғылыми іздеу әдістерін таңдау және ғылыми нәтижелерді талдау дағдыларын игеру, - зерттеу жүргізу, түсіндіру және оның нәтижелерін ұсыну дағдысын меңгеру; - дәлелді медицина құралы ретінде биостатистиканы меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білуге: - дәлелді медицина негізі ретінде медициналық-биологиялық зерттеулер туралы; - ғылыми зерттеулерді жоспарлау және орындау алгоритмдері; - медициналық-биологиялық зерттеулердің сипаттау кезеңінің мақсаттары мен міндеттері, деректер типтері, зерттеу деректерін жинақтау және оларды одан әрі пайдалану үшін деректер базасын құру әдіснамасы туралы; - іріктеу мөлшерін анықтау әдістемесі; - тәуекел факторлары туралы гипотезаларды ұсыну әдістері; - ғылыми зерттеулердің нысандары мен әдістері; - гипотезаларды бағалау әдістері; - биостатистика әдістері; - дәлелді медицина құралы ретінде жүйелі шолулар мен мета-талдаудың мәні мен мүмкіндіктері; - мета-талдаудың артықшылықтары мен кемшіліктері; - ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсынудың жүйелі тәсілдері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білу: - өз бетінше таңдау, жоспарлау, ғылыми зерттеу мақсатын негіздеу дағдылары; - зерттеу деректер базасын құру, жүргізу және талдау; - ғылыми зерттеулердің жарияланған нәтижелерін барабар бағалау; -ғылыми әдебиеттерді сыни талдау кезінде жүйелі шолу және мета-талдау әдіснамасы туралы білімді қолдану; -жүйелі шолу және мета-талдау нәтижелерін бағалау және түсіндіру; - ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну құралдарын меңгеру.