Жерлерді мелиорациялау
Сипаттама: Курс жерді мелиорациялау бойынша білім алуға, табиғи жағдайларды, су режимін (құрғату, суару, өзендердегі су деңгейін реттеу, бөгеттер орнату) жақсартуға бағытталған іс-шаралар кешенін зерделеуге бағытталған. Студенттер әртүрлі мелиорациялық нысандарды жобалау мен салудың әдістері мен ерекшеліктерімен танысады, кез-келген аумақтың мелиоративті жағдайын, олардың қоршаған ортаға әсерін бағалауды үйренеді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Топырақ тану
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Ауыл шаруашылық жерлері мелиорациясы бойынша дайындық бағдары бойынша әртүрлі теориялық және практикалық білім алу.
Міндет
- «Мелиорация» пәнінің мәнін, принциптерін, мелиоративтік объектілерді салу және оларды пайдалануды жобалау әдістері мен ерекшеліктерін түсіну. Кез келген жерлердің мелиоративтік жағдайын, олардың қоршаған ортаға әсерін бағалай білу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Мелиорация бойынша жұмыстарды орындау әдістемесін білу: суару, құрғату, гипстеу, әктеу және т.б.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Құқықтық және нормативтік техникалық құжаттамаларды білу негізінде мелиорциялық жұмыстар саласында кәсіби мәселелерді шешу үшін бар білімдерін қолдану қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Ақпаратты сараптау, әртүрлі мелиоративтік жұмыстар өндірісінің әдістері туралы дәйекті қорытындылар жасау және дәйекті пайымдауды айту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ұжымда ұйымдастыру басқару қызметін атқаруға қабілет
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Жерлерге мелиорациялық жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру және орындау қабілеті
Оқыту әдістері
1. Жерді мелиорациялау бойынша материалды ұсынудың неғұрлым тиімді нысандарына мультимедиялық тұсаукесерлерді жатқызу қажет. Бұл нысан оқу материалын жарқын тірек бейнелер жүйесі ретінде ұсынуға мүмкіндік береді. Оқу ақпаратын берудің мақсаты - оқушылардың ойлау жүйесін қалыптастыру. Мультимедиялық тұсаукесер түрінде оқу материалын беру оқу уақытын қысқартады, балалардың денсаулық ресурстарын босатады; есте сақтау, назар аудару, ойлау қызметі, білім беру мазмұнын ізгілендіру психологиялық тұрғыдан дұрыс жұмыс істеу режимдері негізінде оқу-тәрбие процесін құруға мүмкіндік береді. Мультимедиялық презентацияларды қолдану тақырыпты зерделеудің кез келген кезеңінде және сабақтың кез келген кезеңінде орынды. Жаңа ақпараттық технологиялар оқушылардың зерттеу қызметіне де белсенді енгізілуде. Көптеген оқушылар кестелерді, схемаларды, суреттерді, диаграммаларды салыстыра отырып, жер мелиорациясы және экология бойынша зерттеу және жобалау жұмыстарын қуана орындайды. Мысалы, кейбіреулерін қорғау үшін
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Коллоквиум тапсыру | 0-100 |
Бақылау жұмысы | ||
2 рейтинг | Тест тапсыру | 0-100 |
Реферат тапсыру | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Егер білім алушы бағдарламада көзделген көлемде материалдың мазмұнын ашса, материалды белгілі бір логикалық ретпен сауатты тілде баяндаса, осы пәннің терминологиясын оқу пәні ретінде дәл қолдана отырып, оқытушының жетекші сұрақтарынсыз өз бетінше жауап берсе, тест тапсырмаларына сәтті жауап берсе, ситуациялық міндеттерді дұрыс және негізді шешсе қойылады. Екінші сұрақтарды немесе есептеулерді жариялау кезінде бір немесе екі дәлсіздік болуы мүмкін, оны білім алушы оқытушының ескертуі бойынша оңай түзетеді. | Егер білім алушының жауабы негізінен "өте жақсы" деген белгіге қойылатын талаптарды қанағаттандырса, бірақ бұл ретте келесі кемшіліктердің бірі орын алса: оқытушының ескертуі бойынша түзетілген жауаптың негізгі мазмұнын ашу кезінде бір - екі дәлсіздікке жол берілсе, екінші сұрақтарды ашу кезінде немесе есептеулерде қате немесе екіден көп дәлсіздіктер жіберілсе, оқытушының ескертуі бойынша оңай түзетілсе қойылады. | Ол келесі жағдайларда қойылады: материалдың мазмұны толық емес немесе дәйекті түрде ашылмаған, тесттерге жауап беруде қателіктер, ситуациялық есептерді шешуде дәлсіздіктер бар, бірақ мәселені жалпы түсіну көрсетілген және пәннің оқу бағдарламасында анықталған материалды одан әрі игеру үшін жеткілікті дағдылар көрсетілген | Егер оқу материалының негізгі мазмұны ашылмаған, білім алушылардың оқу материалының үлкен немесе аса маңызды бөлігін білмеуі немесе толық түсінбеуі анықталған, әңгімелесу сұрақтарына жауап беру кезінде өрескел қателіктер жіберілген, ситуациялық міндеттер дұрыс шешілмеген, тесттерге жауаптарда қателіктер жіберілген, суреттерде, схемаларда арнайы терминологияны пайдалану кезінде ұғымдарды анықтауда қателіктер жіберілген, оқытушының бірнеше жетекші сұрақтарынан кейін түзетілмеген есептер жағдайларында қойылады.I |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Суару мелиорациясы туралы мәселелерді қою және тұжырымдау
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
Негізгі әдебиет
- 1 Колпаков В.В., СухаревИ.П. Сельскохозяйственные мелиорации
- 2 Марков Е.С. Сельскохозяйственные гидротехнические мелиорации
- 3 Ануфриев В.Е. Городские гидротехнические сооружения
- 4 Костяков А.Н. Основы мелиорации
- 5 Астапов С.А. Мелиоративное почвоведение