Басқарудағы статистикалық әдістер

Денисова Оксана Касымовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Әртүрлі жаппай экономикалық және әлеуметтік құбылыстардың сандық жағын зерттейді, олардың даму заңдылықтарын анықтайды, объектінің ағымдағы жағдайын бағалау үшін қажетті нақты мәліметтер береді, болашақта процестер мен құбылыстардың дамуын болжайды. Басқарудың статистикалық әдістері қолда бар ақпаратты мұқият талдай отырып, маманның түйсігін үйлестіретін негізделген стратегиялық шешімдерді әзірлеуге мүмкіндік береді.

Кредиттер саны: 4

Пререквизиты:

  • Кәсіпорын экономикасы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • «Басқарудағы статистикалық әдістер» курсының мақсаты қазiргi жиынтық әдiстерін білетін, отандық және халықаралық тәжiрибеде қабылданған статистикалық ақпаратты өңдеу және талдау, iс қағаздарды, есеп және санақты жүргiзетін мамандарды әзiрлеу болып табылады.
Міндет
  • - магистранттарды басқарудың сандық әдiстері және iскер санақ пен негізгі тапсырмалармен таныстыру; - статистикалық әдiстер кешенін меңгеруді бақылау, iскер санақтағы жаппай мәлiметтердi топтау; - іскер санақтағы және әлеуметтiк-экономикалық оқиғалар мен процесстердi сандық тарапынан сипаттайтын статистикалық шамалар жүйесiн игеру; - экономика салаларының әр түрлi зерттеулеріндегі статистикалық талдау әдiстерiн қолдану.
  • іскерлік статистикадағы әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің сандық жағын сипаттайтын статистикалық шамалар жүйесін игеру
  • экономиканың әртүрлі салаларын зерттеуде статистикалық талдау әдістерін қолдану
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • сандық ақпаратты компанияларда, оларды өңдеу және қолдану құралдарын пайдалану үрдістерінде
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ақпаратты талдау және есептеулерді жүргізу үшін неғұрлым кең таралған бағдарламалық өнімдерді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыруда дағдылар мен біліктіліктерді практикада қолдану қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • коммуникативтік міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • ақпаратты талдау, синтездеу қабілеті
  • нақты экономикалық және басқарушылық жағдаяттарды статистикалық әдістерді қолдана отырып талдай білу және оларды тиімді шешу жолдарын табу
Оқыту әдістері

интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь);

построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий;

информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ);

поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность магистрантов в процессе обучения);

решение учебных задач

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Рубежный тест 1 0-100
Решение задач по теме 1
Решение задач по теме 2
Решение задач по теме 3
Решение задач по теме 4
Решение задач по теме 5
2  рейтинг Рубежный тест 2 0-100
Решение задач по теме 6
Решение задач по теме 7
Решение задач по теме 8
Решение задач по теме 9
Решение задач по теме 10
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Әр түрлі түрлері жұмыстар бағаланады 100% шкала бойынша сәйкес келесі критерийлер бойынша Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар берілді; 2. Практикалық тапсырма толығымен шешілді; 3. Материал логикалық реттілікті сақтай отырып, сауатты баяндалған; 4. Шығармашылық қабілеттері көрсетілді 1.Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, елеусіз қателіктер немесе дәлсіздіктер жіберілді; 2. Практикалық тапсырма орындалды, бірақ елеусіз қателік жіберілді; 3. Материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып сауатты баяндалған 1. Теориялық сұрақтарға жауаптар негізінен дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдардағы дәлсіздіктер мен логикалық қателіктер жіберілді; 2. Практикалық есеп толығымен орындалмады; 3. Материал сауатты ұсынылған, бірақ логикалық реттілік бұзылған. 1. Теориялық сұрақтарға жауаптарда өрескел қателер бар; 2. Практикалық есеп орындалмады; 3. Жауап мазмұнында грамматикалық, терминологиялық қателіктер жіберілді, логикалық реттілік бұзылды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Введение: роль количественных методов и статистики в управлении
  • Структуры данных: классификация различных типов наборов данных
  • Обобщающие показатели: интерпретация типических значений
  • Изменчивость: изучение разнообразия
  • Дисперсионный анализ: проверка различий для нескольких выборок
  • Выборочное наблюдение
  • Временные ряды: анализ измерений во времени
  • Корреляция и регрессия: измерение и прогнозирование взаимосвязей
  • Индексы и их использование в экономико-статистических исследованиях
  • Кластерный анализ
Негізгі әдебиет
  • Инженерное предпринимательство, маркетинг и бизнес-планирование: учебнометодическое пособие. – Караганда. – 2021. - 51 с.
  • Математические и статистические методы в экономике: учебное пособие /А. М.Аюлов К. К. Абуов; М-во образования и науки РК, Гуманитарно-техническая академия – Кокшетау: Риск Бизнес Кокшетау КZ. – 2016. - 249 с.
  • Кабдулшарипова А.М., Суйеубаева С.Н., Кунафина Г.Т. Статистика. Оқу құралы http://www.lib.ektu.kz/CGI/irbis64r_plus/cgiirbis_64_ft.exe?I21DBN=POLN_FULLTEXT&P21DBN=POLN&C21COM=S&S21FMT=briefHTML_ft&Z21ID=1111&S21P03=GUID=&S21STR={C44C9A07-FA82-4068-BFCC-BF7923AEE0F1}
  • Сандық әдістер. Теория және есептер жинағы / Г. Р. Елеусізова, З. А. Ракишева, А. Ж. Асқарова, Е. А. Грипп. Қаз.тілі https://e-uni.kz/catalog/books/
  • Моделирование бизнес-процессов: управленческие аспекты: монография / М. С. Санталова, А. В. Борщева, И. Л. Гладилина [и др.]; под редакцией М. С. Санталовой. – 2-е изд.– Москва: Дашков и К, 2024. – 222 c.
Қосымша әдебиеттер
  • «Мемлекеттік статистика туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 19 наурыздағы № 257-IV Заңы (2024.17.07. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)
  • Сандық әдістер : оқу құралы / А. У. Нуримбетов, қаз.тілі, https://www.iprbookshop.ru/
  • Елисеева И.И. Бизнес-статистика: учебник и практикум для академического бакалавриата / под ред. И. И. Елисеевой. — М.: Издательство Юрайт, 2018. — 411 с.
  • Анализ временных рядов и прогнозирование: Учебник /Афанасьев В.Н., Юзбашев М.М. – М.: Финансы и статистика, 2011. – 228 с.
  • Минашкин В.Г., Н.А. Садовникова, Р.А. Шмайлова Бизнес-статистика и прогнозирование. Московский государственный университет экономики, статистики и информатики. - М., 2008. – 154 с.
  • Эндрю Сигел. Практическая бизнес-статистика //пер. с анг. М. Издательский дом "Вильямс", 2002. - 1056 с.
  • Образцова О.И. Статистика предприятий и бизнес-статистика //Издательский дом Высшей школы экономики Москва, 2011 - 694 с.IPR SMART http://www.iprbookshop.ru
  • ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.
  • EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com