Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу

Баятанова Ляйла Болаткановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Мазмұнның негізін физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру әдістерін, олардың сапалық талдауын, құбылыстың моделінің мәнін құрайтын теңдеулерді шешу алгоритмдерін, компьютерлік экспериментті жүргізу принциптерін және оның нәтижелерін талдауды оқып үйрену құрайды. Радиофизикалық процестерді модельдеу үшін компьютерлік талдау алгоритмдері. Компьютерлік талдау үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалану.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Рентгенді-дифракциялық талдау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты студенттердің физикалық құбылыстарды сипаттауға қолдануда математикалық модельдеу әдістерін меңгеру болып табылады.
Міндет
  • - математикалық модельдеудің жалпы принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; - сапалы талдау әдістерін, математикалық модельдерді меңгеру; - әртүрлі типтегі детерминирленген модельдер аясында компьютерлік эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - информатика және заманауи ақпараттық технологиялар негіздері; - бағдарламалық құралдар; - деректер қоры, модельдеу және автоматтандырылған ж
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - қазіргі ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен маңызы, осы процесте туындайтын қауіптер мен қауіптер.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • математикалық модельдеудің жалпы принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • әртүрлі типтегі детерминирленген модельдер шеңберінде компьютерлік эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - сапалы талдау әдістерін, математикалық модельдерді меңгеру.
Оқыту әдістері

Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларды оқыту кезінде пәнді табысты меңгеру үшін келесі бейімделген білім беру технологиялары қолданылуы мүмкін: - қашықтықтан оқыту - жеке бағытталған (мысалы, тірек-қимыл аппараты бұзылған магистранттар үшін экрандағы пернетақтаны және ақпаратты енгізудің балама құрылғыларын пайдалану; есту қабілеті нашар магистранттар компьютерлік техниканы, аудио жабдықтарды, видео жабдықтарды, электронды тақтаны оқитын оқу аудиториясына арналған жабдықтар); - пәнге бағытталған (мақсатты қалыптастыру процесі, яғни мақсаттар магистранттардың іс-әрекетінде көрінетін олардың нәтижелері арқылы қалыптасады); - оқу материалын жасауға көмектесу үшін ұйымдастырылған магистранттармен қосымша жеке кеңестер мен сабақтар өткізу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыстар орындау 0-100
Семестрлік есептер орындау
Тест тапсырмаларын орындау
2  рейтинг Зертханалық жұмыстар орындау 0-100
Семестрлік есептер орындау
Тест тапсырмаларын орындау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Негізгі әдебиет
  • 1. Каганов В.И. Радиотехника компьютер MathCad.. М.: Горячая линия - Телеком,2001, 416 2. Дьяконов В.П."Компьютерная математика. Теория и практика" М.: «Нолидж», 2000. - 1296 с. 3. Фомичев Н. И.. Программирование в пакете Mathcad. Методические указания для студентовфизического факультета. Яросл. гос. ун-т; Ярославль, 2001 4. О.А.Амосова, В.П.Григорьев, С.Б.Зайцева, Вычислительные методы с применением математического пакета Mathcad. Лабораторные работы, М.: МЭИ, - 2000.