Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

Блинаева Елена Васильевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс ғылыми танымның негізгі әдістері мен зерттеу жұмыстарының кезеңдері туралы түсінік береді. Оқытылушы ғылыми - зерттеу жұмыстарына дайындала алады, ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістемелерін ендіре алады, сонымен қатар зерттеу жұмысы, оның ішінде, магистерлік диссертация жазуда әдістерді практика жүзінде қолдануды қамтамасыз ете алады.

Кредиттер саны: 4

Пререквизиты:

  • Философия
  • Информациялы-коммуникацилық технологиялар

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Ғылыми зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастыру дағдыларын алу мен кеңейту.
Міндет
  • Зерттеу жұмысы туралы жалпы мәліметтер беру
  • Ақпараттық технологиялар саласында өз бетімен зерттеулер жүргізуге қажетті негізгі дағдыларды қалыптастыру
  • Ақпараттық технологиялар бойынша зерттеулер жүргізудің жалпы реттілігімен танысу
  • ҒЗЖ ұйымдастыру принциптерін меңгеру
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесін үйрену
  • Ғылыми - аналитикалық мақала, ғылыми доклад, тезистер, ғылыми мақала және магистерлік диссертация дайындауға арналған технологияларды меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ғылыми зерттеулердің идеяларын қолдану және ғылыми зерттеулердің дамуының негізі болатын үрдістерді ұйымдастыру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Магистерлік диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеулерді жасау
  • Ақпараттық жүйелер мен технологиялардағы ғылыми әдістемелерді қолдану
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемелерін зерттеу
  • Ғылыми есептерді шешу әдістері
  • Ақпараттық жүйелерді модельдеу әдістері
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ғылыми зерттеулер бойынша білімдерді кірістіру дағдылары, қиын сұрақтарға жауап бере алу және толык емес немесе шектеулі ақпарат негізінде үкімдерді шығару
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ғылыми зерттеулердің қорытындыларын жеткізу және оларды мамандардар мен маман еместерге нақты түрде көрсете алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Өз бетімен ғылыми зерттеулердің түрлі бағыттары бойынша оқуларын жалғастыра алады.
Оқыту әдістері

Ғылыми - зерттеу жұмыстарының технологиясы

Оқу - зерттеу жұмыстарының технологиясы

Коммуникативті технологиялар

Ақпаратты - коммуникативті технологиялар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс 1 0-100
Зертханалық жұмыс 2
STEPIK MOOC курсымен жұмыс
Зертханалық жұмыс 3
2  рейтинг Зертханалық жұмыс 4 0-100
STEPIK MOOC курсымен жұмыс
Зертханалық жұмыс 5
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Студенттердің жетістіктерін бағалау саясаты Академиялық адалдық, талаптардың бірлігі, объективтілік пен әділеттілік, ашықтық пен ашықтық қағидаттарына негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылаудың тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апта) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді игеру сапасына байланысты 0-ден 100% - ға дейін баға қойылады. Студент жүйелі теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді. Практикалық тапсырмаларды толық көлемде орындайды, көрсетілген мерзімде практикалық жұмыстардың сапасына ескертулер жоқ. Студент күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, бірақ сонымен бірге кішігірім қателіктер жібереді, оларды тез түзетеді немесе мұғалімнің көмегімен. Практикалық жұмыстарды уақытында орындайды, бірақ жұмысты тексеру кезінде тапсырманың сапасы немесе дұрыстығы туралы ескертулер бар. Студент таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар дамыған дағдыларын, дәлелді тұжырымдар жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жетік білмейді, қателіктер жібереді, оларды тек мұғалімнің түзетуі арқылы түзетуге болады. Практикалық тапсырмаларды орындау қиын, жұмыс сапасына елеулі ескертулер бар. Студент пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың дамымаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, терминологияны білмейді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді. Практикалық жұмыстар толық көлемде, мерзімінде орындалмайды. Жұмыс сапасына елеулі ескертулер бар.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • Ғылымның классификациясы және құрылымы
  • Ғылыми зерттеулердің деңгейлері мен ұйымдастыру негіздері
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемелік негіздері
  • Ақпараттық жүйелер мен технологиялардағы есептерді ғылыми зерттеулерді қолдана отырып шешу
  • Отандық ғылымның күйі мен мәселелері
  • Ғылыми зерттеулер технологиялары
  • Ғылыми коллективті ұйымдастыру
  • Ғылыми зерттеулердің бағытын таңдау
  • Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу
  • Ақпараттық іздеу, ғылыми - зерттеу жұмыстарының нәтижелерін әзірлеу
  • Теориялық және эксперименталды зерттеулер
  • Шығармашылық негіздері
  • Магистерлік диссертацияның мәні мен құрылымы
  • Ғылыми мақала дайындау
Негізгі әдебиет
  • Методы и средства научных исследований: учеб. пособие / Ю. Н. Колмогоров [и др.]. — Екатеринбург : Изд-во Урал.ун-та, 2017.— 152 с.
  • Методология научных исследований: учеб. пособие / А.Б. Пономарев, Э.А. Пикулева. – Пермь: Изд-во Перм. нац. исслед. политехн. ун-та, 2014. – 186 с.
  • Derntl, Michael. "Basics of research paper writing and publishing." International Journal of Technology Enhanced Learning 6.2 (2014): 105-123.
  • Walliman, Nicholas. Research methods: The basics. Routledge, 2017.Routledge, 2017
  • Patten, Mildred L., and Michelle Newhart. Understanding research methods: An overview of the essentials. Routledge, 2017.
Қосымша әдебиеттер
  • Основы научных исследований (Общий курс): Учебное пособие/Космин В. В. - М.: ИЦ РИОР, НИЦ ИНФРА-М, 2015. - 214 с.
  • Основы научных исследований : учеб. пособие / Б.И. Герасимов, В.В. Дробышева, Н.В. Злобина [и др.]. — 2-е изд., доп. — Москва : ФОРУМ : ИНФРА-М, 2018. — 271 с.