Биомедициналық инженерияның заманауи мәселелері

Григорьева Светлана Владимировна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курс биомедициналық инженерияның заманауи мәселелерімен және ең перспективалы бағыттарымен таныстырады. Атап айтқанда, медицинада нанотехнологияларды қолдану, медициналық роботтардың алуан түрі, заманауи рентген аппаратурасы, телемедицина, адамның физиологиялық көрсеткіштерін контактісіз тіркеу жүйелері қарастырылған.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны ауызша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • қазіргі заманғы проблемалар, оларды шешу әдістері және биомедициналық инженерияның негізгі бағыттарының даму перспективалары туралы теориялық білімдер, сонымен қатар биомедициналық инженерия саласындағы тұрақты тенденцияларды анықтау бойынша практикалық дағдыларды алу.
Міндет
  • биомедициналық технологиялар мен жүйелердің дамуының негізгі тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру;
  • биомедициналық инженерия мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру;
  • биомедициналық инженерияның даму тенденциялары мен ғылым мен техниканың басқа салаларындағы жетістіктер арасындағы байланыстар туралы түсінікті дамыту;
  • ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • биомедициналық инженериядағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің негізгі мәселелері мен даму бағыттарын сипаттау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • биомедициналық технологиялар мен жүйелерді дамытудың перспективалық бағыттарын инженерлік енгізу бойынша міндеттерді тұжырымдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • биотехникалық жүйелер мен технологиялардың пәндік саласындағы мәселелердің ағымдағы жағдайын талдау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну;
  • инновациялық биотехникалық жүйелер мен технологияларды құру және біріктіру процестерін ұйымдастыруға;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • алған білімдері мен дағдыларын ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану;
  • медициналық құрылғылармен және аппараттармен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы.
Оқыту әдістері

Модульдік оқыту технологиясы

Оқу-зерттеу іс-әрекетінің технологиялары

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Аралық бақылау 1 0-100
Зертханалық жұмыс «Медициналық акустикалық құрылғылардың түрлендіргіштерінің техникалық сипаттамасы»
Зертханалық жұмыс «Медициналық диагностикадағы ультрадыбыстық сканерлеу жүйелері»
2  рейтинг Аралық бақылау 2 0-100
Зертханалық жұмыс «Биомедициналық инженерияның даму болжамы»
«Қазіргі заманғы медицина инженериясының қазіргі тенденцияларын ескере отырып мәселені талдау және шешімді ұсыну» жобасын жүзеге асыру.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Зертханалық жұмыс Өте жақсы теориялық дайындық көрсетілді. Қажетті дағдылар мен дағдылар толығымен игерілді. Зертханалық жұмыстың нәтижесі оның мақсатына толық сәйкес келеді. Жақсы теориялық дайындық көрсетілді. Қажетті дағдылар мен дағдылар негізінен игерілді. Зертханалық жұмыстың нәтижелері негізінен оның мақсаттарына сәйкес келеді. Қанағаттанарлық теориялық дайындық көрсетілді. Қажетті дағдылар мен дағдылар жартылай игерілді. Зертханалық жұмыстың нәтижесі оның мақсатына ішінара сәйкес келеді. Қанағаттанарлықсыз теориялық дайындық көрсетті. Қажетті дағдылар мен дағдылар сіздікі емес. Зертханалық жұмыстың нәтижесі қойылған мақсатқа сәйкес келмейді.
Ауызша сауалнамалар Жүйелі теориялық білімін көрсетеді, терминологияны жетік біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап бере алады. Нақты теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге өз бетінше немесе мұғалімнің шамалы түзетуімен түзетілетін болмашы қателер жібереді. Теориялық білімі таяз екенін көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар дамыған дағдыларды көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және баяндау жүйелілігін жеткіліксіз меңгергендігін көрсетеді, мұғалімнің түзетуімен ғана түзетілетін қателер жібереді. Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологтық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, баяндаудағы логикалық және жүйеліліктің жоқтығын көрсетеді, мұғалімнің жауап беруімен де түзетілмейтін қателер жібереді, сабақта рефлексия жасайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Пәнге кіріспе
  • Биомедициналық инженерияны қолдану
  • Биомедициналық инженерияның даму тенденциялары мен мәселелері
  • Бионанотехнология
  • Биомедициналық микрожүйелер
  • Медициналық микророботтық жүйелер
  • Медициналық қызмет, оңалту және хирургиялық роботтар
  • Имплантацияланатын биомедициналық жүйелер және адам ағзасының негізгі функцияларын өлшеуге арналған байланыссыз құрылғылар
  • Цифрлық рентгендік технологияның даму перспективалары
  • Телемедицина және денсаулық сақтаудағы жаһандық ақпараттық желілер
Негізгі әдебиет
  • Биотехнические системы медицинского назначения в 2 ч. Часть 1. Количественное описание биообъектов : Учебник / Ершов Ю. А., Щукин С. И. - 2-е изд., испр. и доп .- Электрон. дан. - Москва : Издательство Юрайт, 2019 .- 181 с.
  • Биотехнические системы медицинского назначения в 2 ч. Часть 2. Анализ и синтез систем : Учебник / Щукин С. И., Ершов Ю. А. - 2-е изд., испр. и доп . - Электрон. дан. - Москва : Издательство Юрайт, 2019 .- 346 с.
  • Методы и приборы на основе взаимодействия акустических волн с биологическими тканями : учебное пособие / Н. Н. Чернов, М. В. Лагута, А. Ю. Вареникова ; Южный федеральный университет. – Ростов-на-Дону ; Таганрог : Издательство Южного федерального университета, 2021. – 109 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Ершов Ю.А., Щукин С.И. Основы анализа биотехнических систем. Теоретические основы БТС : учеб. пособие для вузов, 2011. - 527с.
  • Пахарьков Г.Н. Биомедицинская инженерия. Проблемы и перспективы: учеб. пособие для вузов, 2011. - 231с.