Ғылыми зерттеулердің методологиясы
Сипаттама: Зерттеу әдіснамасы және оның философиялық заңдылықтармен байланысы. Көлік техникасын жобалау, өндіру және пайдалану кезіндегі ғылыми зерттеу әдістері. Математикалық және физикалық модельдерді құру. Статистикалық және ақпараттық материалдарды талдау және синтездеу. Эксперимент теориясы.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Сараптаманы жоспарлау және жасау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты - заманауи құралдарды пайдалану, әсіресе әр түрлі салалардағы процесстік тәсілді қолдану негізінде ғылыми зерттеу әдістемесіндегі ғылыми және кәсіптік білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Міндет
- - ғылыми зерттеу әдістемесінің сипаттамасы, - көпөлшемді масштабтаумен бірге әртүрлі өлшеу және масштабтау техникасының әдістерін жасау; - мәліметтерді өңдеу және талдау; - мәліметтерді жинаудың әртүрлі әдістерін салыстырмалы түрде зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Білімдер: ғылыми зерттеулердегі ғылыми және кәсіби әдістер туралы ақпарат
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- автомобиль саласындағы ғылыми-техникалық мәселелерді шешу үшін ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін білу және қолдану, гипотезалардың параметрлік сынақтары.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- техникалық, экономикалық және әкімшілік шешімдер қабылдау мүмкіндігі; алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- командалық жұмыс дағдылары
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- біліктілікті одан әрі жетілдіру, докторантурада оқу мүмкіндігі
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - Ғылыми зерттеулер саласында білікті мамандарды даярлаудағы инновациялық технологиялар мен аналитикалық әдістер
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Презентация | 0-100 |
Глоссарий | ||
2 рейтинг | Деректерді өңдеу және талдау | 0-100 |
Зерттеу есебін жазу механикасы | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Ғылыми зерттеу және әдіснама ұғымдары
- Ғылыми зерттеулердің түрлері
- Ғылыми зерттеу принциптері
- Ғылыми-техникалық проблеманы қалыптастыру
- Әдіс, әдістеме және әдістеме ұғымдары
- Ғылыми зерттеу объектісі мен пәні
- Ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері
- Зерттеудің өзектілігі мен ғылыми жаңалығы
- Жұмыс гипотезасын ұсыну
- Теориялық зерттеулердің әдістері мен ерекшеліктері
- Теориялық зерттеудің құрылымы мен модельдері
- Эксперименттік зерттеулердің әдістері мен ерекшеліктері
- Экспериментті жоспарлау
- Эксперименттік зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз ету
- Эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің сенімділігі
Негізгі әдебиет
- 1. Holman, J. P. Experimental Methods for Engineers [Текст] : учебник / J. P. Holman. - 8th ed. - New York : Mc Graw Hill Education, 2012. - 739 p. : ил. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 978-007-132648-3 2. Kamrani, Ali K.. Methods in Product Design. New Strategies in Reengineering [Текст] : учебник / A. K. Kamrani, M. Azimi, A. M. Al-Ahmari. - Boca Raton ; London ; New York : CRC Press, 2013. - 324 p. : ил. - ISBN 978-1-4398-0832-0 : 3. C.R. Kothary. Research Methodology. Method and Techniques. Published by New Age International (P) Ltd., Publishers, 2004. – 414 p.
Қосымша әдебиеттер
- 4. Walliman, N. S. & Walliman N. (2011) “Research methods: the basics” Taylor and Francis