Машина жасаудағы бақылаудың бұзылмайтын әдістері
Сипаттама: Пәнде инженерлік білім берудің мақсаты мен міндеттері, болашақ маманның оқу процесінде алған құзыреттері, білімдері, дағдылары мен дағдылары ашылады. Қазіргі кезде бұзылуға қарсы тестілеу жылдам дамып келе жатқан индустрия болып саналады, ол халық шаруашылығының барлық салаларында, мысалы, әскери өнеркәсіп, аэроғарыш, инженерия, мұнай және газ өндіру, инфрақұрылым, көлік және т.б. Өндірістің бұзылуына қарсы тестілеу өндірістік жабдықтың қызмет ету мерзімін болжауға және оны техникалық қызмет көрсету, жөндеу немесе ауыстыруды дер кезінде орындауға көмектеседі
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Машиналарды өндіру технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Көптеген салалардың ажырамас бөлігі ретінде бұзылмайтын сынақтардың түрлерін тексеріңіз. Барлық әдістердің жалпы мақсаты шығындарды азайту және сенімділікті арттыру үшін компоненттердің кемшіліктерін және кемшіліктерін анықтау болып табылады.
Міндет
- Жабдықтар мен материалдарды бұзбайтын сынақтар үшін қолданылатын технологияларды білетін мамандарды даярлау
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Әдістері: Ақауларды анықтау; Қақты табу; Өлшемді өлшеу; Физикалық қасиеттерді бағалау; Химиялық құрамды анықтау; Стресс және құрылымдық талдау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Мұнай-газ, мұнай-химия, химия, энергетика, көлік, инфрақұрылым, өндіріс, тау-кен өнеркәсібі және басқа салаларда әскери және аэроғарыштық салаларда білім алу. Барлық осы салалардың жалпы мақсаты шығынды азайту және сенімділікті арттыру үшін компоненттердің кемшіліктері мен кемшіліктерін анықтау болып табылады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Бұзбайтын бақылау өндірістік жабдықтың қызмет ету мерзімін болжауға және техникалық қызмет көрсетуді, жөндеуді немесе ауыстыруды уақтылы орындауға көмектеседі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Коммуникативтік дағдыларды қолдануға (кәсіби қызметінде, соның ішінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауға дайын болу).
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Деструктивтік емес тестілеу әдістерін, кемшіліктерді анықтауға және мөлшерін, пішіні мен бағдары сияқты ақаулардың ерекшеліктерін анықтау мүмкіндігі.
Оқыту әдістері
Ақпараттық-коммуникациялық технология. Сыни ойлауды дамыту технологиясы. Жобалау технологиясы
технология критического мышления
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Защита практических работ. Тест рубежного контроля 1 | 0-100 |
2 рейтинг | Защита практических работ. Тест рубежного контроля 2 | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бағалау критерийлері-студенттерді ағымдағы, аралық және қорытынды бағалау жүргізілетін силлабуста нақты белгіленген параметрлер | Білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын 100-90-ға орындау % . | 89-70 оқушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | 70-50 білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | СРО тапсырмаларын орындау 50-ден кем % |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе, курсқа шолу, талаптар
- Бұзбайтын бақылаудың негізгі әдістері мен әдістеріне шолу
- Үзілістер, істен шығу және жіктеу механизмдері / Терминология
- Көрнекі тестілеу
- Тестирование жидкого пенетранта
- Магниттік бөлшектерді сынау
- Ультрадыбыстық бақылау
- Ультрадыбыстық бақылаудың арнайы әдістері
- Рентгенография принциптері
- Сандық рентгенография
- Құйынды ток әдістері
- Магнит ағынының ағуы және оны қолдану
- Акустикалық эмиссиялық сынақтар
- Емтихан, шолу, сын
- Жылу инфрақызыл тестілеу
Негізгі әдебиет
- Bergander M., “EMAT Thickness Measurement for Tubes in Coal Fired Boilers”, Applied Energy, 2003, Vol. 74, (3-4) pp.439-444. Bergander M., Levesque L., Hryn W., “EMAT Thickness Measurement for Tubes in Coal Fired Boilers”, Proc. of ASNT Fall Conference, Columbus, October 2001. Sankhala K., et al. “Study of Microstructure Degradation of Boiler Tubes Due to Creep for Remaining Life Analysis”, J. of Eng. Res., Vol. 4, Issue 7 (v.2), July 2014, pp.93-99
- Hellier, C.J., “Handbook of Nondestructive Testing” MCGraw-Hill, 2001
- Неразрушающий контроль и техническая диагностика качества изделий машиностроительных производств : учебное пособие / В. И. Бутенко, В. А. Лебедев, Н. С. Коваль [и др.]. — Ростов-на-Дону : Донской государственный технический университет, 2020. — 264 c. — ISBN 978-5-7890-1723-4. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/117722.html (дата обращения: 23.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/117722
Қосымша әдебиеттер
- РД 34 РК.03.201-04. Правила техники безопасности при эксплуатации тепломеханического оборудования электростанций и тепловых сетей Республики Казахстан : утв. 26.08.04 / М-во энергетики и минер. ресурсов РК. - Введ. с 01.10.04. - Астана : [б. и.], 2004. - 171 с. : табл. - 610 т. ГРНТИ 44 .УДК 006(083)
- Денель, А. К. Дефектоскопия металлов : Изд. 2-е,переработ. и доп. / А.К. Денель. - М. : Металлургия, 1972. - 304 с. - Б. ц. ГРНТИ 53 УДК 6П3.4 6.05
- Выборнов , Б. И. Ультразвуковая дефектоскопия / Б.И. Выборнов. - М. : Металлургия, 1974. - 240 с. - Б. ц.
- Журавлев, В. П. Опыт применения электромагнитного метода контроля в промышленности : научное издание / В.П. Журавлев ; ЛДНТП. - Л. : [б. и.], 1971. - 30 с. : ил. - (Улучшения качества, повышение надежности и долговечности, защитные покрытия, техническая эстетика ). - Б. ц