Жүйелердегі жылу процесстері

Есеркегенова Бекзат Жамбылқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән техникалық ғылымдарды оқитын магистранттарға арналған. Осы курс аясында магистранттар жылу процестерін, олардың әртүрлі жүйелер мен құрылғылардағы ерекшеліктерін терең зерттейді. Олар жылу алмасу, жылу өткізгіштік, турбомашиналардағы және жылу сорғыларындағы жылу процестерінің принциптерімен танысады, сонымен қатар жылу жүйелерін есептеу, модельдеу және оңтайландыру дағдыларын алады. Пән магистранттарға жылу құбылыстарын түсінуді және олардың әртүрлі техникалық жүйелердегі рөлін дамытуға көмектеседі, бұл оларға алған білімдерін кәсіби қызметте сәтті қолдануға мүмкіндік береді.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пән студенттерге металдарды кесу процестеріндегі термодинамикалық процестер туралы терең түсінік алуға көмектеседі. Нақты жағдайларда жылу шығару және оны бөлу процестері. Студенттер нақты жағдайда және күнделікті өмірде болатын термиялық процестердің принциптерін зерттейді.
Міндет
  • 1. Термодинамиканың негізгі принциптерін түсіну. 2. Өткізгіш механизм, конвекция және радиация және осы процестерді сипаттайтын теңдеулер арқылы жылудың таралу негіздері туралы түсінік алыңыз. 3. Термодинамиканың негізгі принциптерін қолдана отырып, термодинамикалық есептерді шешуді үйреніңіз. 4. Процесті жақсарту жолдарын түсіну үшін нақты өмірде болатын процестердің термодинамикалық механизмдерін талдау. 5. Термодинамиканың рөлін және оның жаңартылатын ортаны ұйымдастыруға қосқан үлесін түсіну және түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Металдарды кесумен қатар жүретін термодинамикалық процестер. Нақты жағдайларда жылу шығару және оны бөлу процестері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Пән магистрантқа өндірістік процестердің физикалық негіздерін терең түсінуге көмектеседі.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пән қатты денелердегі және осы денелерді қоршаған ортадағы жылу беру процестері туралы пайымдаулар қалыптастыруға мүмкіндік береді
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Тиімді қарым-қатынас жасай білу, түсініспеушіліктер мен қақтығыстардан аулақ болу, күрделі мәселелердің шешімін тезірек табу және нәтижелі жұмыс істеу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Қарым-қатынас дағдылары, көшбасшылық қасиеттер, оқу қабілеті, оқуға деген ынта, шығармашылық және қораптан тыс ойлау қабілеті
Оқыту әдістері

Дуалды білім беру-Теориялық оқыту мен өндірістегі практикалық дағдылардың байланысы

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг СРО-1,2 0-100
2  рейтинг СРО-3,4 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау критерийлері-студенттерді ағымдағы, аралық және қорытынды бағалау жүргізілетін силлабуста нақты белгіленген параметрлер. Білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын 100-90-ға орындау % 89-70 оқушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % 70-50 білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % СРО тапсырмаларын орындау 50-ден кем %
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 Тақырып Термодинамика Негіздері
  • Topic 2 The first beginning of Thermodynamics
  • 3 тақырып Термодинамиканың екінші басталуы
  • Тақырып 4 Жылу алмасу негіздері
  • Topic 5 Conductive heat transfer
  • Тақырып 6 конвективті жылу алмасу
  • 7-тақырып радиациялық жылу алмасу негіздері
  • Тақырып 8 металдарды кесудің термиялық мәселелері
Негізгі әдебиет
  • F. Klocke, M. Brockmann, S. Gierlings, and D. Veselovac, Analytical model of temperature distribution in metal cutting based on Potential Theory., Mech. Sci., 6, 89–94, 2015 www.mech-sci.net/6/89/2015/
  • С.З.Сапожников, Э.Л.Китанин, Техническая Термодинамика и Теплопередача, Учебник для Вузов, Изд-во СПбГТУ, 1999, 319 с.
Қосымша әдебиеттер
  • T.D.Eastop, A McConkey, Applied Thermodynamics For Engineering Technologists. Fifth Edition. Longman Group UK Limited, 1996